5 שלבים לשיפור הביצועים באמצעות גוגל אנליטיקס

צומילוג- בלוג קידום אתרים

5 שלבים לשיפור הביצועים באמצעות גוגל אנליטיקס

הלקוחות של היום מצפים לקבל את המסר הנכון בזמן הנכון – אפילו כאשר המסע שלהם הופך להיות מהיר יותר ופחות ליניארי. כיצד המשווקים מגיבים? עם ניסיון מודעות חוויתיות שמכוונות להיות מסייעות ואישיות. כדי ליצור חוויות אלו, משווקים פונים לגוגל אנליטיקס וגוגל אדס.

במדריך החדש על החיבור בין גוגל אנליטיקס וגוגל אדס, מודגשים חלק מהצעדים שניתן לנקוט כדי להציג את המודעה הנכונה בזמן הנכון.

שלב 1: קשר את החשבונות שלך

הקישור בין גוגל אנליטיקס וגוגל אדס מספק תובנות על איסוף ויצירת מודעות, כך שתוכל ליצור בקלות מסעות פרסום מלאי פרטי מידע ונתוני המרות. קישור החשבונות שלך דורש רק כמה צעדים פשוטים. כך תתחיל:

שלב 2: השתמשו ביכולות של אנליטיקס בכל סוגי המכשירים במקביל

שימוש במספר מכשירים במקביל עם אנליטיקס עוזר לך להבין כיצד הלקוחות שלך מתנהגים במכשירים השונים שלהם, כדי שתוכל למקסם את האסטרטגיה שלך. לדוגמה, ייתכן שתגלה, בהתבסס על תובנות של הצלבת הנתונים ממספר מכשירים, שברצונך להגדיל את ההוצאה על מודעות לנייד כדי להגדיל את מספר ההמרות. הפעלת קבלת מסרים מגוגל לזמינה הופכת את יכולות הצלבת נתוני המכשירים לזמינות עבורך.

שלב 3: צור קהל באנליטיקס ושתף אותו עם גוגל אדס

כאשר אתה יוצר קהל באנליטיקס ולאחר מכן משתף אותו עם גוגל אדס, תוכל ליצור מסעות פרסום מותאמים אישית לעניינים הספציפיים לקהל שלך. לדוגמה, תוכל ליצור קהל מכל הלקוחות החוזרים שלך, ולאחר מכן ליצור מסע פרסום של גוגל אדס באופן ספציפי עבור קהל זה. כך תתחיל לשתף קהלים בגוגל אדס.

שלב 4: צור וייבא יעדים

היעדים בגוגל אנליטיקס יכולים לייצג כל ערך באתר שאתה מוצא כחשוב – כגון משך זמן השהיה באתר שלך, פעולה ספציפית שבוצעה באתר שלך או המרה. ייבוא יעדים אלה לתוך גוגל אדס מאפשר לך גישה בעלת ערך להמ