5 שלבים לשיפור הביצועים באמצעות גוגל אנליטיקס

צומילוג- בלוג קידום אתרים

5 שלבים לשיפור הביצועים באמצעות גוגל אנליטיקס

הלקוחות של היום מצפים לקבל את המסר הנכון בזמן הנכון – אפילו כאשר המסע שלהם הופך להיות מהיר יותר ופחות ליניארי. כיצד המשווקים מגיבים? עם ניסיון מודעות חוויתיות שמכוונות להיות מסייעות ואישיות. כדי ליצור חוויות אלו, משווקים פונים לגוגל אנליטיקס וגוגל אדס.

במדריך החדש על החיבור בין גוגל אנליטיקס וגוגל אדס, מודגשים חלק מהצעדים שניתן לנקוט כדי להציג את המודעה הנכונה בזמן הנכון.

שלב 1: קשר את החשבונות שלך

הקישור בין גוגל אנליטיקס וגוגל אדס מספק תובנות על איסוף ויצירת מודעות, כך שתוכל ליצור בקלות מסעות פרסום מלאי פרטי מידע ונתוני המרות. קישור החשבונות שלך דורש רק כמה צעדים פשוטים. כך תתחיל:

שלב 2: השתמשו ביכולות של אנליטיקס בכל סוגי המכשירים במקביל

שימוש במספר מכשירים במקביל עם אנליטיקס עוזר לך להבין כיצד הלקוחות שלך מתנהגים במכשירים השונים שלהם, כדי שתוכל למקסם את האסטרטגיה שלך. לדוגמה, ייתכן שתגלה, בהתבסס על תובנות של הצלבת הנתונים ממספר מכשירים, שברצונך להגדיל את ההוצאה על מודעות לנייד כדי להגדיל את מספר ההמרות. הפעלת קבלת מסרים מגוגל לזמינה הופכת את יכולות הצלבת נתוני המכשירים לזמינות עבורך.

שלב 3: צור קהל באנליטיקס ושתף אותו עם גוגל אדס

כאשר אתה יוצר קהל באנליטיקס ולאחר מכן משתף אותו עם גוגל אדס, תוכל ליצור מסעות פרסום מותאמים אישית לעניינים הספציפיים לקהל שלך. לדוגמה, תוכל ליצור קהל מכל הלקוחות החוזרים שלך, ולאחר מכן ליצור מסע פרסום של גוגל אדס באופן ספציפי עבור קהל זה. כך תתחיל לשתף קהלים בגוגל אדס.

שלב 4: צור וייבא יעדים

היעדים בגוגל אנליטיקס יכולים לייצג כל ערך באתר שאתה מוצא כחשוב – כגון משך זמן השהיה באתר שלך, פעולה ספציפית שבוצעה באתר שלך או המרה. ייבוא יעדים אלה לתוך גוגל אדס מאפשר לך גישה בעלת ערך להמרות, תובנות ואיתור מחויבויות ישירות בתוך המודעה עצמה. הנחיות ליצירת יעדים באנליטיקס ולאחר מכן כיצד לייבא אותם לגוגל אדס.

שלב 5: צור והצג דוחות

כאשר אתה מקשר את גוגל אנליטיקס וגוגל אדס, אתה מקבל גישה למגוון דוחות על מסעות הפרסום שלך מסוג 'גוגל אדס' הנמצאים ישירות בחשבון האנליטיקס שלך. הדבר מספק לך תובנות חשובות בנוגע לביצועים של מסעות פרסום, שישמשו לשיפור האסטרטגיה השיווקית שלך. לקבלת מידע נוסף על דוחות רכישה, התנהגות והמרות.

קרא את המדריך החדש כדי ללמוד על האופן שבו שימוש בגוגל אנליטיקס וגוגל אדס יחד יכול להביא את ביצועי המדיה שלך לרמה הבאה.

במקרה שפספסת כיצד שילוב של גוגל אנליטיקס וגוגל אדס יכול להיות הפתרון של המשווקים בכדי לספק חוויות העונות על הציפיות העולות של הצרכנים, בדוק את הפוסט גוגל אנליטיקס וגוגל אדס: שילוב מנצח. בשלב הבא נסקור כיצד תוכל לאסוף בקלות את התובנות הדרושות לך כדי להבין טוב יותר את מסע הלקוח עם גוגל אנליטיקס.

אהבתם? שתפו :)

Write a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *