קידום עסקים באינטרנט / קידום אתרים לעסקים | צוּמִי

עמוד הבית  >>>  ולרי איפראימוב – יועץ קידום אתרים ושיווק באינטרנט

היי נעים מאוד,

שמי ולרי איפראימוב, יועץ קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

בניתם אתר חדש? עושים קידום בגוגל ולא רואים מספיק התקדמות? גם אם יש לכם מקדם אתרים או סוכנות שעושה עבודה די טובה, יועץ קידום אתרים רואה את הדברים קצת אחרת. 
רוצים לבדוק מה מצב האתר שלכם מבחינת ביטויים/ מתחרים/ מהירות/ שגיאות ועוד?
פנו אליי להתייעצות ראשונית.
הבדיקה חינם עליי 🙂

רוצה לקצר תהליכים? אני זמין בטלפון או בוואטסאפ

יועץ קידום אתרים - ולרי איפראימוב

קצת על עצמי…

בן 34 מקרית ביאליק, נשוי ואב ל-2 בלגניסטים מתוקים.

אל עולם האינטרנט נכנסתי בשנת 2013 לאחר שהתחלתי למכור מוצרים באמזון ארה"ב, ומשם כבר המשכתי ללימודים מקצועיים במכללת ג'ון ברייס. 

כיום אני מנכ"ל ובעלים של חברת צומי – קידום עסקים באינטרנט, חברה המתמחה בקידום אתרים בגוגל, קידום עסקים קטנים ובינוניים ברחבי האינטרנט במגוון דרכים יצירתיות. אנחנו מציעים שירותי קידום ובניית אתרים לעסקים בישראל ובעולם (עברית/ אנגלית). 

החל משנת 2019, הוספנו שירות חדש – ייעוץ קידום אתרים לעסקים ותכנון הקמת אתר חנות חדש. ניהול אתר חנות בצורה נכונה, ניהול תהליכים ואוטומציות, תמחור מוצרים באונליין ועוד. בגדול, כל מה שקשור לעולם הקידום באינטרנט לחנויות אונליין.

אני מאוד אוהב את מה שאני עושה ואפילו נהנה מזה, ותמיד מחפש לתת ערך מוסף לכל לקוח שמגיע אליי. 

אז אם מחפשים יועץ קידום אתרים עם נסיון שיבדוק את מצב האתר שלכם לעומק, אשמח שתפנו אליי להתייעצות ראשונית. הבדיקה בחינם  🙂

יועץ קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

יועץ קידום אתרים – מה תפקידו ולמה זה משתלכם לכם?

קידום עסקים באינטרנט אפשר לעשות במגוון דרכים, אופטימיזציה למנועי חיפוש היא אחת הדרכים היעילות ביותר להשיג תנועה לאתר שלך. אבל זה יכול להיות קשה לעשות בעצמך. זה המקום שבו יועצי קידום אתרים נכנסים לתמונה. היום, נציג מה הם בעצם עושים, מדוע הם בעלי ערך וכיצד הם משפרים את הנוכחות של האתר ומגדילים הכנסות לעסק.

מהו יועץ קידום אתרים?

יועץ קידום אתרים הוא איש/אשת מקצוע עצמאי/ת המתמחה בשיווק דיגיטלי לעסקים, במטרה לשפר את הנראות/ החשיפה והמכירות של העסק באינטרנט.

קידום אתרים אורגני, או "אופטימיזציה למנועי חיפוש", הוא תהליך של שימוש בטכניקות אופטימיזציה של דפים. לדוגמא- בניית קישורים, מחקר מילות מפתח, שיווק תוכן ועוד, במטרה לייצר תנועה אורגנית דרך מנועי חיפוש כמו גוגל.

בעוד שהנעת תנועה באמצעות אסטרטגיות שיווק ממומנות באינטרנט – לדוגמא קידום ממומן בגוגל –   דורשת תקציב לקמפיינים. חשיפה/תנועה/קליק באמצעות קידום אתרים אורגני לא עולה לכם כסף (עבור הקליק). זה מה שהופך אותו לכל כך מושך עבור ארגונים גדולים ועסקים קטנים כאחד.

מה עושה יועץ לקידום אתרים?

תפקידו של יועץ קידום אתרים הוא להכווין את העסק להשתמש בשיטות מומלצות לקידום אתרים כדי להגדיל את התנועה האורגנית שמקבל האתר. כמובן עם דגש על בחירת ביטויים נכונים לקידום.
כיום, 9 מתוך 10 צרכני B2B מתחילים את תהליך הקנייה עם מנוע חיפוש, ו-50% אומרים שהם משתמשים בגוגל כדי לגלות מוצרים ופריטים חדשים, קל להבין מדוע כל כך חשוב להיות גלוי בדף הראשון בתוצאות חיפוש בגוגל.

לדוגמא, אם אתם בעלי עסק עם חנות אונליין שמוכרת זרי פרחים ומתנות – כאשר מישהו מחפש "משלוח זר פרחים", אתם רוצים להיות זה שהוא מוצא. לא המתחרים שלך. גוגל נותנת עדיפות לדפי אינטרנט במנוע החיפוש שלה על סמך למעלה מ-200 גורמים שונים. זה נקרא "דירוג". כדי לקבל דירוג טוב, צריך לדעת איך לקדם את האתר או לשכור יועץ לקידום אתרים עם נסיון מוכח בייעוץ לעסקים בתחום.

למרות שבעלי עסקים יכולים ללמוד קידום אתרים בסיסי בכל רמות המיומנות בכוחות עצמם, ישנם כמה היבטים טכניים שמומלץ להשאיר ליועץ שיווק. כאן נכנס לתמונה יועץ קידום אתרים.
יועץ קידום אתרים ימליץ ויבצע קמפיינים של קידום אתרים משלושה היבטים עיקריים:

קידום האתר בעמודים פנימיים

קידום אתרים בדף מתייחס ל שיפור גורמים בדפי האינטרנט שלך בפועל שיגדילו את תעבורת החיפוש האורגני שלך מגוגל. אלה כוללים בין היתר:

  • תוכן איכותי ומעניין שיעניק ערך מוסף.
  • יצירת תוכן רלוונטי לביקוש בעזרת מחקר מילות מפתח מעמיק.
  • שימוש בסוג תוכן, פורמט וזווית, כדי לספק את כוונת החיפוש.
  • יצירת אתר אינפורמטיבי, נוח וקל לשימוש עם קישורים פנימיים.
  • להבטיח שהאתר נמצא על ידי לקוחות המשתמשים בחיפוש מקומי על ידי ביצוע קידום אתרים מקומי.

קידום האתר מחוץ לעמוד

קידום אתרים מחוץ לעמוד הוא ההפך מקידום אתרים בעמוד. אסטרטגיית קידום אתרים זו כוללת שיפור גורמים שאינם נמצאים באתר שלך כדי להגדיל את דירוג האתר. טכניקות קידום אתרים בתחום זה מתמקדות בסיפוק גורמי ה"איכות" של גוגל לקידום אתר מחוץ לעמוד: מומחיות, סמכות, אמון.
הם כוללים בין היתר:

  • הגדלת הקהל שלך באמצעות שיווק תוכן איכותי.
  • ביצוע תכנון תוכן בצורה מאורגנת ורלוונטית.
  • שימוש באסטרטגיות יצירת קישורים לבניית קישורים נכנסים.
  • הגברת תוכן עם שיווק ברשתות חברתיות.

קידום אתרים טכני

קידום טכני מתייחס לתרגול של אופטימיזציה של תשתית האתר שלך כדי לשפר את הביצועים שלו. קידום אתרים מסוג זה נעשה בחלק הבלתי נראה של האתר שלך.
זה כולל אך לא מוגבל לטקטיקות הבאות:

  • שליחת מפת אתר XML כדי שגוגל תוכל למצוא ולסרוק את כל הדפים החשובים שלך.
  • שימוש בקנוניזציה כדי לוודא שאינך יוצר תוכן כפול.
  • יצירת כתובת אתר ידידותית לקידום אתרים כדי לשפר את יכולת הסריקה וחווית המשתמש.
  • הבטחה שצוות פיתוח האינטרנט שלך נותן עדיפות לעיצוב אתר מותאם לטלפונים ניידים.
  • כותרות, תיאור מטה איכותי, יצירת מטא תגים.

למה לבחור בייעוץ קידום אתרים על פני האפשרויות האחרות?

יש הרבה אפשרויות שונות עבור שירותי קידום אתרים. אפשר לשכור סוכנות שיווק, קבלן קידום אתרים, פרילנסר קידום אתרים, או אפילו מומחה קידום אתרים שכיר. אז למה לבחור בשירותי ייעוץ קידום אתרים?
ישנן כמה סיבות עיקריות:

1. יועץ קידום אתרים יכול לשפר את הדירוג של האתר

ליועצי קידום אתרים יש ניסיון רחב בעולם האינטנט ובמגוון תחומים, מה שמציב אותם לפני רוב קבלני קידום אתרים אחרים או מומחי קידום אתרים פנימיים. הם מכירים את טקטיקות קידום אתרים "חוקיות" לשימוש כדי להגביר את התנועה האורגנית, ואת הטקטיקות "הלא חוקיות" כדי להימנע מקבלת עונש על ידי גוגל. ללא סיבוכים טכניים גדולים וחשיבה יצירתית, העסק שלך יהיה מדורג טוב יותר ומהר יותר.

2. יועצי קידום אתרים חסכוניים יותר מאשר מקדמי אתרים מועסקים

רוב העסקים אינם זקוקים למומחה קידום אתרים במשרה מלאה. לרוב העסקים, אין מספיק עבודת קידום כדי להצדיק תפקיד כזה. אבל לא רק שהם לא צריכים אחד, אלא שרובם גם לא יכולים להרשות לעצמם אחד. במקומות מסוימים ובתעשיות מסוימות, מומחה קידום אתרים במשרה מלאה יכול לעלות די הרבה כסף בימינו.

3. ייעוץ לקידום אתרים יהיה זול יותר 

יועץ קידום אתרים יכול להציע ראייה רחבה יותר מאשר סוכנות קידום אתרים או מקדם מועסק בחברה. יועצי קידום אתרים עובדים לרוב לבד או בצוותים קטנים. זה ניכר לעתים קרובות בתמחור שלהם. סוכנות קידום אתרים ממוצעת גובה לפחות 2000-2,500 ש"ח לחודש עבור השירותים שלה. בדרך כלל, יועצי קידום אתרים יהיו זולים יותר ולא ידרשו חתימה על הסכם דרקוני עם התחייבות לתקופה ארוכה.

4. יועץ יכול להציע יותר תשומת לב לעומת סוכנות קידום אתרים

לסוכנות קידום אתרים ממוצעת יש כמה עשרות לקוחות, ולחלקם יש מעל 100. זה אומר שתשומת הלב שלהם תמיד מחולקת להרבה מאוד עסקים. ליועצי קידום אתרים שעובדים באופן אישי מול עסקים, אין צוות שתומך ברשימת לקוחות גדולה. זה אומר שהם לוקחים על עצמם פחות לקוחות ונותנים יותר תשומת לב לכל לקוח.

5. יועץ קידום אתרים יכול לעזור לך להקים תשתית קידום לאתר חדש

עסקים מעטים זקוקים לתמיכה בקידום האתר מסביב לשעון. רובם רק צריכים את הגדרת קידום האתר מהבחינה הטכנית, קצת הדרכה ותשתית כדי לעשות זאת בעצמם. יועץ קידום אתרים יכול להגדיר לך את הכלים הדרושים לך לקידום אתרים אפקטיבי – כמו גוגל אנליטיקס, תוכנת מעקב ביטויים, תוספי וורדפרס, ניהול ויצירת תכנים חדשים – כך שתוכלו לעשות הרבה מזה בעצמכם בעתיד.

רוב בעלי העסקים אינם זקוקים לליווי צמוד של חברת קידום אתרים או משרד פרסום. כל מה שהם צריכים זה יועץ קידום אתרים שיודע להכווין אותם. יועץ יעזור להקים תשתית לאופטימיזציה למנועי חיפוש כך שתוכלו לנהל את הדברים בעצמכם בעתיד, ולחסוך הרבה כסף.

תבדקו את האתר שלכם, גם אם אתם מדורגים גבוה בגוגל

בכל אתר יש מה לשפר, ובכל תהליך קידום יש מה להוסיף. גם אם יש לכם אתר מקודם טוב וקמפיינים איכותיים, משתלם לבדוק האם אפשר לשפר את הנתונים הקיימים ולהגדיל לקוחות ומכירות.

רוצה לבדוק כיצד יועץ קידום אתרים יעריך את האתר שלך?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם – בדיקה ראשונית ללא עלות 🙂