עמוד הבית  >>>  ולרי איפראימוב – יועץ קידום אתרים ושיווק באינטרנט

היי,

שמי ולרי איפראימוב, נעים מאוד:

אם יש משהו שאני אוהב זה – לראות את העסקים שאני מלווה גדלים בכסף, לקוחות ויעילות.

 

בשנים האחרונות אני מזהה צורך הולך וגובר של בעלי עסקים בחשיפה לעוד לקוחות חדשים באינטרנט, וייעול זמן נכון ע"י אוטומציות שיכולות לחסוך להם שעות של עבודה מדי שבוע, שאותן הם יכולים להשקיע בפיתוח העסק. 

המומחיות שלי בקידום עסקים ואוטומציות לצד התשוקה שבי למקצוענות מגדילה אצלי את הכח להקפיץ בעלי עסקים את הקפיצה שהם תמיד רצו. פתאום יש יותר לקוחות וזמן.

 

רוצה להכפיל את כמות הלקוחות שלך? 
הקליקו כאן לתיאום שיחה קצרה, נטו על העסק שלך.
ולרי איפראימוב - יועץ לשיווק באינטרנט

מוזמנים לקרוא מה חושבים עליי

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ואחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

קצת על עצמי...

בן 35 מקרית ביאליק, נשוי ואב ל-2 בלגניסטים מתוקים.

אני מאוד אוהב את מה שאני עושה ואפילו נהנה מזה, ותמיד מחפש לתת ערך מוסף לכל לקוח שמגיע אליי. 

אל עולם האינטרנט נכנסתי בשנת 2013 לאחר שהתחלתי למכור מוצרים באמזון ארה"ב, ומשם כבר המשכתי ללימודים מקצועיים במכללת ג'ון ברייס. 

כיום אני מנכ"ל ובעלים של חברת צומי בע"מ – קידום עסקים באינטרנט, חברה המתמחה בקידום אתרים בגוגל/רשתות, ייעוץ לעסקים, קידום עסקים קטנים ובינוניים ברחבי האינטרנט במגוון דרכים יצירתיות.
אני מציע מגוון שירותי קידום ובניית אתרים לעסקים בישראל ובעולם (עברית/ אנגלית). 

החל משנת 2019, הוספנו שירות חדש – ייעוץ שיווק באינטרנט לעסקים – ניהול אתר תדמית/חנות בצורה נכונה, ניהול קמפיינים ותשתית אורגנית, ניהול תהליכים ואוטומציות, תמחור מוצרים באונליין ועוד. בגדול, כל מה שקשור לעולם הקידום באינטרנט לחנויות אונליין ולנותני שירות.

מוזמנים לפנות אליי להתייעצות ראשונית בחינם 🙂

יועץ קידום אתרים – מה תפקידו ולמה זה משתלם לכם?

קידום עסקים באינטרנט אפשר לעשות במגוון דרכים, אופטימיזציה למנועי חיפוש היא אחת הדרכים היעילות ביותר להשיג תנועה לאתר שלך. אבל זה יכול להיות קשה לעשות בעצמך. זה המקום שבו יועצי קידום אתרים נכנסים לתמונה. היום, נציג מה הם בעצם עושים, מדוע הם בעלי ערך וכיצד הם משפרים את הנוכחות של האתר ומגדילים הכנסות לעסק.

מהו יועץ קידום אתרים?

יועץ קידום אתרים הוא איש/אשת מקצוע עצמאי/ת המתמחה בשיווק דיגיטלי לעסקים, במטרה לשפר את הנראות/ החשיפה והמכירות של העסק באינטרנט.

קידום אתרים אורגני, או "אופטימיזציה למנועי חיפוש", הוא תהליך של שימוש בטכניקות אופטימיזציה של דפים. לדוגמא- בניית קישורים, מחקר מילות מפתח, שיווק תוכן ועוד, במטרה לייצר תנועה אורגנית דרך מנועי חיפוש כמו גוגל.

בעוד שהנעת תנועה באמצעות אסטרטגיות שיווק ממומנות באינטרנט – לדוגמא קידום ממומן בגוגל –   דורשת תקציב לקמפיינים. חשיפה/תנועה/קליק באמצעות קידום אתרים אורגני לא עולה לכם כסף (עבור הקליק). זה מה שהופך אותו לכל כך מושך עבור ארגונים גדולים ועסקים קטנים כאחד.

מה עושה יועץ לקידום אתרים?

תפקידו של יועץ קידום אתרים הוא להכווין את העסק להשתמש בשיטות מומלצות לקידום אתרים כדי להגדיל את התנועה האורגנית שמקבל האתר. כמובן עם דגש על בחירת ביטויים נכונים לקידום.
כיום, 9 מתוך 10 צרכני B2B מתחילים את תהליך הקנייה עם מנוע חיפוש, ו-50% אומרים שהם משתמשים בגוגל כדי לגלות מוצרים ופריטים חדשים, קל להבין מדוע כל כך חשוב להיות גלוי בדף הראשון בתוצאות חיפוש בגוגל.

לדוגמא, אם אתם בעלי עסק עם חנות אונליין שמוכרת זרי פרחים ומתנות – כאשר מישהו מחפש "משלוח זר פרחים", אתם רוצים להיות זה שהוא מוצא. לא המתחרים שלך. גוגל נותנת עדיפות לדפי אינטרנט במנוע החיפוש שלה על סמך למעלה מ-200 גורמים שונים. זה נקרא "דירוג". כדי לקבל דירוג טוב, צריך לדעת איך לקדם את האתר או לשכור יועץ לקידום אתרים עם נסיון מוכח בייעוץ לעסקים בתחום.

למרות שבעלי עסקים יכולים ללמוד קידום אתרים בסיסי בכל רמות המיומנות בכוחות עצמם, ישנם כמה היבטים טכניים שמומלץ להשאיר ליועץ שיווק. כאן נכנס לתמונה יועץ קידום אתרים.
יועץ קידום אתרים ימליץ ויבצע קמפיינים של קידום אתרים משלושה היבטים עיקריים:

קידום האתר בעמודים פנימיים

קידום אתרים בדף מתייחס ל שיפור גורמים בדפי האינטרנט שלך בפועל שיגדילו את תעבורת החיפוש האורגני שלך מגוגל. אלה כוללים בין היתר:

  • תוכן איכותי ומעניין שיעניק ערך מוסף.
  • יצירת תוכן רלוונטי לביקוש בעזרת מחקר מילות מפתח מעמיק.
  • שימוש בסוג תוכן, פורמט וזווית, כדי לספק את כוונת החיפוש.
  • יצירת אתר אינפורמטיבי, נוח וקל לשימוש עם קישורים פנימיים.
  • להבטיח שהאתר נמצא על ידי לקוחות המשתמשים בחיפוש מקומי על ידי ביצוע קידום אתרים מקומי.

קידום האתר מחוץ לעמוד

קידום אתרים מחוץ לעמוד הוא ההפך מקידום אתרים בעמוד. אסטרטגיית קידום אתרים זו כוללת שיפור גורמים שאינם נמצאים באתר שלך כדי להגדיל את דירוג האתר. טכניקות קידום אתרים בתחום זה מתמקדות בסיפוק גורמי ה"איכות" של גוגל לקידום אתר מחוץ לעמוד: מומחיות, סמכות, אמון.
הם כוללים בין היתר:

  • הגדלת הקהל שלך באמצעות שיווק תוכן איכותי.
  • ביצוע תכנון תוכן בצורה מאורגנת ורלוונטית.
  • שימוש באסטרטגיות יצירת קישורים לבניית קישורים נכנסים.
  • הגברת תוכן עם שיווק ברשתות חברתיות.

קידום אתרים טכני

קידום טכני מתייחס לתרגול של אופטימיזציה של תשתית האתר שלך כדי לשפר את הביצועים שלו. קידום אתרים מסוג זה נעשה בחלק הבלתי נראה של האתר שלך.
זה כולל אך לא מוגבל לטקטיקות הבאות:

  • שליחת מפת אתר XML כדי שגוגל תוכל למצוא ולסרוק את כל הדפים החשובים שלך.
  • שימוש בקנוניזציה כדי לוודא שאינך יוצר תוכן כפול.
  • יצירת כתובת אתר ידידותית לקידום אתרים כדי לשפר את יכולת הסריקה וחווית המשתמש.
  • הבטחה שצוות פיתוח האינטרנט שלך נותן עדיפות לעיצוב אתר מותאם לטלפונים ניידים.
  • כותרות, תיאור מטה איכותי, יצירת מטא תגים.