עמוד הבית >>> קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל - אופטימיזציה SEO באתר ומחוץ לאתר

קידום אתרים אורגני בגוגל מתחיל בשיפור מבנה האתר הקיים בשילוב מגוון פעולות שונות מחוץ לאתר ברחבי הרשת.

עסקים משקיעים בקידום אורגני כדי להביא את האתר לדירוג כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות (תוצאות חיפוש שאין עליהן סימן קטן של 'מודעה'). שיטה זו מתייחסת לקידום "טבעי" של האתר ולא קידום ממומן, משמע, הקליקים והכניסות לאתר שלכם יהיו בחינם.

בניתם אתר חדש? זה הזמן המושלם להתחיל קידום אתרים אורגני

כיום, כל בעל עסק שיש לו אתר אינטרנט יודע שהסיכוי שהאתר יצליח וישגשג ללא קידום אתרים אורגני וממוקד בגוגל הוא קלוש עד כדי אפסי. רבים מהעסקים הקטנים כיום לא יכולים להצליח ללא קידום אורגני בגוגל (לפחות בסיסי) גם אם הם מאוד פעילים ברשתות החברתיות הפופולאריות.

צריכים עזרה בקידום אורגני לאתר?
אל תעשו הכל לבד!
צרו קשר לתיאום שיחה עם מומחה SEO.
שיחת ייעוץ ראשונית חינם!

יתרונות קידום אתרים אורגני בגוגל ותנועה 'טבעית' לאתר

היתרונות הבולטים ביותר הם שהקליקים לא יעלו לכם כסף + התנועה האורגנית נחשבת לאיכותית יותר וממירה יותר. מה הכוונה? הלקוחות שייכנסו לאתר שלכם בצורה אורגנית אלה הלקוחות הטובים ביותר, הם באמת מחפשים לקנות מוצר שנמצא אצלכם באתר. ברגע שהאתר שלכם מקודם טוב ונמצאים במיקומים ראשונים בתוצאות החיפוש, מה שנשאר לכם זה לטפל בפניות שתקבלו מהאתר ולהכין את המשלוחים.

רבים רואים את הקידום האורגני בגוגל כסימן לחוסן ועוצמה עסקית במידה מסוימת. עסקים שמשקיעים בקידום אורגני איכותי לאורך זמן, תמיד ירצו להופיע במקומות הראשונים בגוגל ולעקוף את כל המתחרים שלהם. עם הזמן העסק שלך יתחזק ונמצא בעלייה מתמדת בהתאם לחיפושי הגולשים וההשקעה שלכם בקידום האורגני. כך העסק שלכם נשאר ב"זירה" לאורך זמן וההשקעה שלכם תניב תוצאות.

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל לעסקים קטנים ובינוניים – רק התקציב קובע?

מחקר שנערך לאחרונה* הראה שבמהלך השנים, מחירו של אייפון עלה ב-81%. בארה"ב לבדה, עלות האייפון עלתה ב-60% מאז השקתו ב-2007, וברחבי העולם היא עלתה ב-7.75% מדי שנה.

הנתונים הדגישו בדיוק כמה יקר הפך האייפון בהשוואה לעלייה ביוקר המחיה בקנה מידה מקומי.

ועדיין, שום דבר מזה לא ימנע מאנשים לקנות אייפון חדש השנה.

למה?

כי אנשים אוהבים איכות, והם מבינים שלאיכות יש מחיר גבוה יותר.

אז מה זה קשור לנושא קידום אתרים אורגני בגוגל?

איכות היא משהו שצריך לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים את החברה שתנהל לכם את הקידום האורגני העסק.

האם קידום אתרים אורגני איכותי בגוגל תמיד אומר שזה יהיה יקר יותר?

כאשר אתם מחפש חברת SEO חדשה, אתם הולכים לקבל הרבה הצעות מחיר שונות אשר ישתנו במחיר, באסטרטגיה ובתוצרים.

תהליך הבדיקה יכול להיות מייגע ומבלבל לפעמים, אבל שווה את זה לשקול בזהירות את כל האפשרויות. אם תבחרו לא נכון, התנועה באתר עלולה להיפגע. זו מכה כבדה שאתם כנראה לא רוצים להתמודד איתה.

למרבה המזל, זה משהו שאפשר (בסופו של דבר) להתאושש ממנו. המכה הכבדה יותר מגיעה כאשר לוקחים בחשבון את כמות הכסף שאבד בבחירת החברה הלא נכונה.

אם החלטתם על חברה שיש לה נקודת מחיר גבוהה יותר, זה יעלה לכם הרבה יותר מראש. עם זאת, זו פשוט עובדה בלתי נמנעת שבדיוק כמו מהדורות ה-iPhone השנתיות, תוצאות איכותיות ואמינות יותר כרוכות בעלות גבוהה יותר.

כמובן, שירותי קידום אתרים הם לא כמו לקבל מסך טוב יותר. במקרה של קידום אתרים בגוגל, ככל שהאיכות של קידום האתר שלך גבוהה יותר, כך גדל הסיכוי שתראה החזר ROI משמעותי ואתר בריא ובר קיימא יותר.

מתוך היוטיוב של גוגל - מיילי אוהיי חולקת את העצה שלה לחיפוש חברת קידום אתרים אורגני בגוגל כדי לשפר את חווית החיפוש של האתר שלך והמיקומים בגוגל.

היזהרו מחברות קידום אתרים שנראות "טובות מכדי להיות אמיתיות"

לפני שממשיכים הלאה, צריך להבהיר שהדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות כאן הוא לקרוא לסוכנויות אחרות בתעשיית ה-SEO. אנחנו כן רוצים לשתף כמה מהדברים הנפוצים ביותר שאנו שומעים מלקוחות שעבדו עם סוכנויות אחרות בעבר.

אם סוכנות נותנת לך הצעת מחיר והיא נמוכה באופן דרמטי מכמה מהאחרות שקיבלת, סביר להניח שהיא מבצעת מיקור חוץ למדינות זרות או עושה הרבה מהעבודה אוטומטית. הם עשויים גם להקצות אותך למנהל שעוסק ב-50+ חשבונות. זה עוזר להם לצמצם עלויות, והם מעבירים את החיסכון האלה אליך.

אלה אותן סוכנויות שיש להן את המנטליות של "למכור שירות בצורה אגרסיבית". הם לא מצפים שהלקוחות שלהם יישארו יותר מאשר, נניח, שישה חודשים (שזה לא מספיק זמן כדי להשיג תוצאות אמיתיות). אבל הם לא מאבדים כח בגלל זה כי יש להם כוח מכירות ענק שממשיך להביא את הלקוח הבא לטווח קצר.

זה מושלם עבורם, אבל לא כל כך אידיאלי עבור בעל העסק.

סוכנויות קידום אתרים מפחיתות עלויות לרוב על ידי יצירת אסטרטגיות קצרות טווח. כך הם לא יצטרכו להשקיע זמן בביצוע מחקר על התעשייה, התחרות והסטטוס הנוכחי שלך באינטרנט. הם פשוט מספקים מספר 'X' של תוצאות בכל חודש ומשכנעים אותך שתהיה לזה השפעה מתמשכת על העסק שלך.

אולי תראו כמה עליות בהתחלה, אבל אנחנו יכולים להגיד לך… יהיה לך הרבה מזל אם זה יימשך.

רוב הסיכויים שחברת קידום אתרים שמגיעה במחיר קצת יותר גבוה הולכת להשקיע יותר זמן במחקר וביצירת אסטרטגיה שתהיה לה השפעה מתמשכת. הם גם הולכים להשקיע זמן בהתאמת האסטרטגיה הזו עם התקדמות הקמפיין (וזה חשוב ביותר). גוגל מעדכנת את האלגוריתמים שלהם יותר מ-500 פעמים בשנה. נוסף על כך, המתחרים שלך מיישמים אסטרטגיית שיווק משלהם, ומתחרים חדשים צצים כל יומיים. אתם צריכים חברת קידום אתרים אורגני זריזה מספיק כדי להגיב לשינויים האלה בזמן הנכון ובדרך הנכונה.

אתם צריכים אסטרטגיה קידום אתרים שהיא אורגנית. אסטרטגיה שמתפתחת ומתכווננת עם הטרנדים, הטקטיקות וההנחיות העדכניות ביותר. אתם צריכים תוכנית מותאמת אישית לעסק.

להפיק את המרב מהתקציב של העסק שלך לטובת קידום אתרים אורגני בגוגל

כאשר אתם מקצים חלק ניכר מתקציב השיווק שלך לטובת קידום אתרים אורגני בגוגל, צריך לוודא שאתם מקבלים תמורה אמיתית לכספכם. תבקשו לראות הוכחות לכך שהעבודה נעשית ומספקת תוצאות מוחשיות.

אנחנו מבינים את זה.

זה טבעי לרצות תוצאות מידיות בתמורה לכסף שהשקענו. וגם אם מקדם האתרים אמר לך שוב ושוב שדירוג טוב לוקח זמן, חברות רבות עדיין רוצות לראות מגוון של תוצרים מאוד ספציפיים בתהליך הקידום האורגני.

הם רוצים לראות מספר מסוים של בלוגים שנכתבים בכל חודש או מספר מסוים של קישורים שנבנים. זה בסדר ומובן, אבל רק זכרו שקידום אתרים אורגני בגוגל לוקח זמן. אפילו גוגל אומר זאת. וייתכן שיתברר שבלוגים וקישורים עשויים לא להיות הדבר הטוב ביותר עבור מסע הפרסום שלך בשלב זה.

במקום זאת, התקציב שלך לחודש נתון עשוי להיות מושקע במחקר שוק וזיהוי מכשולים שעלולים לצוץ.

זה יכול לשמש בצורת מצויינת כדי לייעל את הבסיס של האתר שלך "מאחורי הקלעים" עבור הדירוג שלך. המונח המקצועי – אופטמיזציה של האתר למנועי חיפוש.

זו עדיין עבודה מאוד חשובה. שאסור לדלג עליה.

זה מה שאתם רוצים לראות מהצוות שעובד על האתר שלך.

אתם לא יכולים לבנות בית בלי בסיס חזק ואי אפשר להצליח בקידום אתרים אורגני בגוגל בלי תוכנית מותאמת אישית, אתר מותאם לחלוטין והבנה של המתחרים המיידיים שלך.

האם מחיר גבוה יותר פירושו תמיד שירותי קידום אתרים אורגני באיכות גבוהה יותר?

כמובן, רק בגלל שחברת קידום האתרים שלך גובה מחיר גבוה יותר לא מבטיח שהם מספקים את העבודה האיכותית שאתם צריכים. ואם צוות ה-SEO שלך לא מסוגל לספק רשימה של המשימות שעליהן הם עובדים, אולי כדאי לבקש לתאם שיחה ולעבור על נתוני האתר והקידום האורגני.

רשימת המשימות הזו עשויה שלא לכלול 3.5 בלוגים בחודש או כל מה ששמעתם שאתם צריכים, אבל תשאלו את עצמכם את זה:

האם אתם עובדים עם חברת קידום אתרים אורגני בגוגל כי אתם רוצים לקנות כמה פוסטים לבלוג, או כי אתם רוצים מישהו מקצועי שיתפקד כשותף להצלחה המתמשכת של האתר שלך בגוגל?

פרסום כמה פוסטים בבלוג מול הצלחה בקידום אורגני בגוגל? זו באמת שאלה?

הרבה אנשים יתנגדו לעלויות ההולכות וגדלות של האייפון העדכני ביותר, בעוד שאחרים יזהו את הערך של "חומרים" איכותיים יותר. המחשבה על תשלום המחיר הגבוה יותר עשויה לגרום לך קצת לחרדה, אבל אם תשאלו את השאלות הנכונות במהלך תהליך החיפוש, תעבדו עם צוות ה-SEO שלך כשותפות ותשמור על ציפיות סבירות, הכל יהיה שווה את זה בסופו של דבר.


מחפשים לעשות קידום אתרים אורגני בגוגל ולא בטוחים למי לפנות?

מוזמנים לדבר איתנו, נשמח לבדוק את הפוטנציאל של האתר שלכם להגיע למיקומים הראשונים.