33 טיפים קצרים לפרסום בפייסבוק בשנת 2019

צומילוג- בלוג קידום אתרים

33 טיפים קצרים לפרסום בפייסבוק בשנת 2019

'פרסום בפייסבוק למתחילים' : טיפים קצרים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק 

פרסום בפייסבוק בשנת 2019 הפך להיות לדבר לא פשוט בלשון המעטה. בעקבות שינויי אלגוריתם וגורמים נוספים, קשה מאוד למשוך את תשומת ליבו של הגולש ולגרום לו להיות מעורב בפוסטים שלך מאשר בעבר. כיום, פרסום בפייסבוק זה עניין תחרותי מאוד וישנם הרבה נותני שירות מאותו התחום אשר מציעים את השירות שלהם בהטבות והנחות כדי למשוך לקוחות. לכן, עליך להיות יצירתי וחכם ביצירת הפוסטים שלך על מנת למשוך את אותם הלקוחות. ויתרה מכך, לגרום להם להישאר, להיות מעורבים בפוסט ואף להפוך ללקוחות קבועים שלך.

אז איך עושים את זה?…. קבלו 33 טיפים נחמדים לפרסום בפייסבוק שימשכו את העוקבים שלך לאהוב, לשתף, ולהגיב.


הבהרה: השתדלנו לרשום טיפים שיהיו שימושיים לרוב התחומים, ייתכן שחלק מהטיפים לא יתאימו לעסקים מסוג מסויים, תשתמשו במה שרלוונטי עבורכם ובאמת תוכלו ליישם בצורה טובה על עצמכם. וגם, הטקטס מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות (וקצת עצלנות) בלבד! כמובן שהתכנים פונים לכולם- נשים וגברים כאחד.

  1. תתחיל עם סיפור אישי – לפרסם פוסט עם סיפור רקע. לא מחייב סיפורים הקשורים ישירות לשירות שלך אלא סיפורים אישיים, סיפורים כלליים שיתקשרו באופן עקיף למוצר שלך ויגרום להזדהות בקרב הגולשים. כך הגולשים קודם כל ירגישו קרובים ופתוחים יותר, יתייחסו, יגיבו ואף יהפכו להיות לקוחות שלך. לעיתים זה מפתיע לגלות עד כמה אנשים מפרגנים.
  2. תבנה את המותג – לבנות את המותג שלך בצורה נכונה ומקצועית זה כל המטרה. לוודא שהלוגו של המותג מופיע בכל הפוסטים והוא בנוי נכון מבחינה וויזואליות והרלוונטיות שלו למוצר שאתה משווק.
  3. תפרסם פוסטים בנושאים חמים ועכשוויים – לפרסם פוסטים בנושאים המעניינים את הגולשים שלך שיגרום להם להיות מעורבים. כך אתה יוצר אינטראקציה עם האוהדים, ע"י שאילת שאלות, תגובות ולייקים.
  4. תתזמן את הפוסטים – תתזמן את הפוסטים שלך לשעות השיא מבחינת הגולשים על מנת להגביר את המעורבות. מבחינת פייסבוק, שעות ה"עומס" של הגולשים הן בין השעות 12:00-15:00 והחל מהשעה 19:00. אם תרצה להיות יותר ממוקד ולדעת מתי הקהל שלך פעיל יותר, תוכל להשתמש בכלים של פייסבוק כמוFacebook Insights , אשר עוקב אחר האינטראקציה של המשתמש ונותן לך אינדיקציה מבחינת תזמונים ותנועת גולשים.
  5. תגוון בתמונות פרופיל ותמונות נושא – לשנות את תמונת פרופיל ותמונת נושא, תמונות בדף באופן תדיר על מנת להמחיש לגולשים שהדף פעיל ומעודכן באופן שוטף. לא סתם תמונת הנושא נקראת 'תמונת נושא', התמונת מתייחסת לנושא/מבצע מסויים ובהתאם לתקופה הנוכחית בשנה. פרסום בפייסבוק בצורה נכונה יכלול גיוון של העיצובים מדי שבועיים-חודש (תלוי בתחום העסק, יש תחומים שאין להם טעם להחליף את תמונת הנושא גם כל השנה).
  6. שיתוף ויזואלי – לשתף כמה שיותר תמונות, לא רק של המוצר/ שירות של העסק, אלא גם של האנשים שנמצאים מאחורי המקלדת ועובדים קשה על מנת לספק את הטוב ביותר עבור הלקוחות שלך. תתפלאו לגלות עד כמה הגולשים יזדהו עם בעלי העסק או הצוות שלו יותר מאש