שלבים חשובים לקידום העסק: קידום אתרים באינטרנט להגדלת המרות

על מה נדבר...?

שלבים חשובים לקידום העסק – קידום אתרים באינטרנט להגדלת המרות

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

קידום אתרים בחינם תלוי בגורמים שונים ומגוונים, העובדה שיש לך את המוצר/ השירות הכי טוב בעולם עדיין לא אומר שהוא יצליח. בלי קידום אתרים אפקטיבי ונכון, אף אחד לא יכיר אותך ואת העסק שלך. גם אם יש לך אתר מהמם באינטרנט ללא קידום הוא לא חשוף לכל הגולשים וכנראה שגם לא יהיה. ישנם הרבה שירותים זמינים שתוכל להיעזר בהם על מנת לפרסם ולקדם את האתר שלך באינטרנט במהירות וביעילות, באמצעות קמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות וקידום ממומן בגוגל.
ובכל זאת, ישנן דרכים חינמיות לקידום ופרסום האתר שלך בגוגל, באמצעות קידום אורגני יעיל בגוגל.

אז איך מתחילים קידום אתרים בחינם בגוגל?

1.      להתמקד בקידום אתרים בחינם בגוגל- רשימת ביטויים רלוונטים לקידום

עוד לפני שמתחילים לעבוד על התכנים לאתר, עליך להכיר את שיטת הקידום האורגנית לעומק. לבצע חקר ביטויים באינטרנט ולהכין רשימה של מילות מפתח שמתאימים לעסק שלך. להשתדל לבחור מילים פופולאריות שיש להם אחוזי חיפוש גבוהים. המילים חייבות להופיע בכותרת הראשית, בכותרת המשנית ובתכנים של האתר על מנת שגוגל תזהה אותה במהלך החיפושים השונים. גם בצירוף תמונה, חייבים לכלול את מילת המפתח בכותרת התמונה. קידום אורגני הוא פתרון מצויין ואפקטיבי ביותר לאתר שלך (במידה ומבצעים אותו נכון ולאורך זמן). התוצאה היא עליית בתנועת גולשים ומעורבותם באתר שלך.

2.      פרסום ברשתות החברתיות

על ההשפעה של הרשתות החברתיות בחיינו דיברנו כבר בפרסומים קודמים (טיפים לפרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם בשנת 2019). מומלץ מאוד ליצור חשבונות מדיה חברתית ולתפעל אותם באופן שוטף, אינטראקציה עם הלקוחות לעתים קרובות היא הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק באינטרנט. תוכל ליצור קשרים עם הלקוחות, ולהשיג תוצאות מיידיות כתוצאה של התקשורת שלך איתם. חשבונות מדיה חברתית שונים מספקים לעסקים פלטפורמה מצוינת לפרסם את העסק שלהם לקהל הנכון. קידום ופרסום באתרי מדיה חברתית יכול ליצור תנועה חדשה ורעננה לפרופיל ולאתר. על מנת ליצור אינטקרציה ישירה עם הגולשים שלך, אפשר להציע מתנות והטבות מיוחדות לגולשים על מנת להגדיל את המעורבות, הלייקים, התגובות והשיתופים בדף.

3.      רישום לכלים של גוגל- גוגל סירץ' קונסול ואנליטיקס

 

הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות כדי להתחיל קידום אורגני בגוגל– להתחבר לגוגל סירץ' קונסול ולאנליטיקס. החיבור יאפשר לך לראות נתונים חשובים אודות האתר ופעילותו כמו למשל, כמות חשיפות בחיפושים בגוגל, מיקום ממוצע, כמות קליקים, אחוז הקלקות, מקורות הגעה לאתר ועוד המון מידע חשוב. הנתונים נוצרים בהתאם לביטויים שאנשים מחפשים בגוגל ולפי תשתיות האתר הקיימים, ומכאן אפשר רק להתחיל להשתפר. זוהי דרך מצויינת להבין איפה עומד האתר ומה כדאי לשפר כדי להביא תנועה אורגני איכותית לאתר.

4.      מיתוג וחתימה ברחבי הרשת

 

תמונת המותג היא סמל ההיכר שלך, כך יזהו אותך כעסק. לכן, הקדש משאבים על מנת ליצור מותג שקל לזהות, מותג שמושך תשומת לב ומעניין את הלקוחות. צור חתימה לחשבון המייל שלך, הודעות טקסט מובנות ואחידות ללקוחות, ופורומים הכוללים את כתובת האתר שלך ופרטי העסק בצורה מדוייקת. זוהי דרך מצוינת לגרום לאנשים לזהות את המותג שלך, והוא יביא לאנשים ללחוץ על כתובת האתר. בנוסף, אפשר גישה נוחה לאתר דרך הנייד (חשוב ביותר!). אם אתה מעוניין ללמוד עוד לגבי קידום האתר/ העסק שלך דרך הנייד (כיום, רוב החיים מנוהלים דרך הניידים שלנו), כדאי לעבוד עם תוכנות שבודקות את תפקוד האתר במובייל ולהשתפר לפי הנתונים שמופיעים שם.

5.      להתמקד בתכנים מקוריים

 

על מנת לשמור על עניין וגירוי של הגולשים באתר שלך ולגרום להם לחזור, עלייך ליצור תכנים איכותיים ומקוריים שלא נראו לפני כן באתר אחר באותו התחום. תפרסם תכנים אלה באתר, בבלוגים ואף ברשתות החברתיות על מנת להגדיל את החשיפה והמעורבות באתר שלך. כאשר אתה יוצר בלוג באתר של העסק, השתמש בתוכנות של גוגל כדי לעזור לך לנתח את הנתונים ולהשיג חשיפה מקסימלית. מומלץ וכדאי לקשור את כל המאמרים שלך יחד, וזה יתרום לדירוג גבוה יותר בגוגל בחיפושים. לא להתבייש לפרסם פוסט עם קישור בכל פעם שאתה מעלה מאמר חדש לבלוג.

6.      גוגל מקומי לעסקים

על מנת להיחשף לכמה שיותר לקוחות באזור של העסק, מומלץ לפתוח גוגל מקומי לעסק. מדובר בשירות חינמי לחלוטין שחושף את העסק שלך לגולשים באזור הגיאוגרפי של העסק. אתה יכול להוסיף תמונות, פוסטים, תכנים ודרכים ליצירת קשר עם העסק. היתרון בשירות זה הוא אופן הצגת המידע. האתר שלך יופיע ממש מעל שאר תוצאות החיפוש הרגילות, וייתן לעסק שלך נוכחות מקוונת גדולה יותר. גוגל אף מספקת הוראות למיקום שלך, והן מאפשרות ללקוחות להתקשר ישירות מהמכשיר הנייד שלהם. קידום מקומי בגוגל הוא קידום שנועד בעיקר להגדיל את הפניות הטלפוניות לבית העסק, להגדיל את כמות הכניסות לאתר ולהיחשף באופן כללי ללקוחות פוטנציאליים בקרבת מקום.

7.      קשרי גומלין ושיתופי פעולה

 

אחת הדרכים להציג את האתר שלך כאתר אמין הוא על ידי קישורים של אתרים אחרים בתחום אל האתר שלך. אם אתה מחפש לעשות קידום אתרים בחינם ע"י יצירת קישורים תומכים : פוסט אורח בבלוגים, פרסום בפורומים, חילופי קישורים, מאמרים חדשותיים ועוד. פחות מומלץ לקשר את האתר שלך לאתרים ברמה נמוכה, בעלי תוכן 'בעייתי' או פוגעני וכדומה. מנועי החיפוש רוצים לתגמל אותך ולדרג את האתר גבוה יותר כאשר הם רואים שהאתר שלך מקושר לאתרים סמכותיים ורלוונטים לתחום העסק שלך. התמקד ביצירת קישורים רלוונטיים לגולשים שלך, והשתמש במילות מפתח או בביטויים איכותיים כדי לקבל קישור. קישורים נכנסים הם חלק חשוב בקידום האורגני בגוגל, אבל אתה חייב להיות זהיר באופן שבו אתה יוצר אותם. אם אתה עושה יותר מדי בבת אחת, האתר שלך יכול להיות מוחרם ולהיענש ע"י גוגל. קצב קבוע ויציב היא הדרך הטובה ביותר כאשר אתה עובד על יצירת קישורים נכנסים לאתר שלך.

לסיכום, אם עדיין אתה לא יודע כיצד לפרסם ולקדם את העסק שלך לאחר שהצגנו בפנייך 7 אופציות אורגניות וחינמיות, מומלץ שתפנה לחברת שיווק ופרסום מקצועית. מדובר בטיפים חינמיים, ידידותיים שיעזרו לך לפרסם ולקדם את עצמך במספר אמצעי תקשורת קיימים. אומנם, נדרשת סבלנות וזמן עד שתדע לעשות קידום אתרים בחינם בצורה מדויקת ויעילה ותוכל לראות תוצאות בשטח. עם הזמן, העסק שלך אכן ייחשף לכולם והתנועה אל האתר תעלה, עניין שיכול לקחת שבועות ואף חודשים, תלוי ברמת איכות הקידום האורגני והאמצעים הזמינים. 

הגעתם למצב שאתם מפספסים פניות של לקוחות? לא מספיקים לענות לפניות דרך האתר והפייסבוק? לא זמינים לטפל בפניות טלפוניות? צרו איתנו קשר ואנחנו נטפל לכם בכל הלידים המתקבלים לעסק שלכם ביעילות ובחיסכון מקסימלי עבורכם!

לפרטים לחצו כאן >> 

הטקסט מנוסח בלשון זכר מטעמי עצלנות בלבד 😊 המידע כאן מתייחס לנשים וגברים כאחד.

בהצלחה!

קידום אתרים בחינם

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך