עמוד הבית  >>>  פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק וניהול קמפיינים

עם מיליארדים של משתמשים ברחבי העולם, פרסום בפייסבוק נהיה עניין בסיסי ביותר עבור רוב העסקים. כיום, פייסבוק נגישה וזמינה לכולם, דרך הסמארטפון בעיקר, ואנו מוצאים את עצמינו מבלים מול המסך הקטן שעות וימים בלי לשים לב, אם לצורכי עבודה או לצורך אישי של המשתמש. כל עסק יודע שהמוצר/השירות שלו יקבל חשיפה עצומה דרך פרסום בפייסבוק ולרוב הוא מחליט לעשות עבודה שיווקית ולהעלות פוסטים מטעמו ללא פרסום ממומן בפייסבוק וללא קידום מקצועי על מנת לחסוך עלויות. הסיכויים שלו להגיע לקהל יעד ממוקד ורחב מספיק ולקבל חשיפה הם קיימים אך לא גבוהים, וזה בגלל שפייסבוק הופכת את הפרסום לקשה יותר, תחרותי יותר ויקר יותר.

עם זאת, לאחר העדכון האחרון של פייסבוק בסוף 2017, עסקים רבים הבינו שעידן הפייסבוק החינמי עבור עסקים הולך ונעלם. פייסבוק שינתה את אחוזי החשיפה לדפים עסקיים לאחוזים כמעט אפסיים, כדי לגרום לעסקים לעשות קידום ממומן. לכן, אם כבר החלטת שכן כדאי לשווק את העסק שלך בפייסבוק, כדאי להתייעץ עם מומחים איך להתחיל וכמה כסף להשקיע כדי לא לבזבז כספים לשווא.   

אז איך עובד פרסום בפייסבוק ?

אחרי שהבנו שהפייסבוק היא רשת הפרסום המובילה בעולם כיום, וקשה לעסקים לשרוד ללא שיווק ברשת זו, נסביר על מספר צעדים חשובים בדרך לפרסום נכון ויעיל שיקלע בול למטרת העסק.

  • כל עסק צריך דף עסקי להתנהל דרכו ולא דרך הדף הפרטי של בעל העסק – פוסטים, עיצוב נכון ומושך, תמונות, סרטונים ועוד.
  • העלאת תמונות וסרטונים ממחישה בצורה הטובה ביותר את המוצר/שירות שאתם מציעים. לכן, כל פוסט חייב להיות מלווה בתמונה/סרטון.
  • תיוג אנשים בפוסטים שלכם- כך הפוסט נחשף בפני אנשים שלא מכירים אתכם והם חברים של החברים שלכם וכך זה יוצר חשיפה טבעית גדולה יותר.
  • תצרו פוסטים שיעוררו עניין בקרב הקהל שלכם- פוסטים של סקר, הגרלות, תחרויות, פוסטים של העדפה ורצון ופוסטים שבהם אתם מבקשים את התגובות של הגולשים בעניין מסויים.
  • תזמנו את הפוסטים שלכם שבוע – שבועיים קדימה על מנת שהדף תמיד יהיה פעיל וכמובן אם יש שינויים אז לעדכן בהתאם.
 

איך תדעו איזה קמפיין רלוונטי ומתאים לכם? תנו למומחים של צומי לעשות לכם סדר בבלאגן ולדאוג לרווחים שלכם!

ניהול דפי פייסבוק

השלבים ליצירת פרסום בפייסבוק