גוגל שוקלת לחייב עסקים מקומיים עבור רישומים ל-"גוגל לעסק שלי"

על מה נדבר...?

צומילוג- בלוג קידום אתרים

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

אם גוגל תחליט לגבות עבור שירות זה, היא עשויה להציג מספר בעיות לגבי האופן שבו היא מגינה על הרישומים האורגניים שלה.

בואו רגע נבין מה כולל שירות "גוגל לעסק שלי"-

מדובר בשירות שהושק ביוני 2014 ומאז שודרג והשתפר פעמים רבות. זוהי פלטפורמה חינמית שמעניקה גוגל לרישום של פרופיל העסק במפות ובחיפושים כלליים. היא עוזרת לבעל העסק להגיע ללקוחות מקומיים בחיפוש ובמפות ולהופיע בהם, תוך מתן אפשרות ל- Google לספק מידע מקומי מדויק למחפשים. השירות מעניק לעסקים את היכולת לעדכן את המידע שלהם ובתמורה גוגל מספקת למשתמשים במה לתוצאות חיפוש מקומיות מדויקות ורלוונטיות. גוגל לעסק שלי מספקת במה לעסקים מקומיים בכל הגדלים לבצע קידום מקומי בגוגל ולקבל חשיפה ללקוחות פוטנציאלים, וכל זה בחינם.

למרות השירות החינמי המצליח ברחבי העולם, גוגל שוקלת לדרוש תשלום ולכן החליטה לשלוח סקרים למספר עסקים כדי לבדוק אם הם מוכנים לשלם עבור מספר תכונות שהם קיבלו בחינם עד עכשיו. הסקר שואל באופן ספציפי את העסקים כמה הם מוכנים לשלם באופן חודשי עבור השירותים שהם מקבלים מגוגל במסגרת "גוגל לעסק שלי". לפי הסקר, גוגל יכולה לגבות בין 10 $- 70 $ (!) בחודש עבור השירות והופעה בתוצאות החיפושים ובמפות של גוגל.

עניין זה מעורר דאגה רבה בקרב העסקים שמפרסמים דרך פלטפורמה זו ובצדק. ברגע ששירות חינמי הופך לשירות עם תשלום, העסק צריך לחשוב פעמיים אם כדאי להמשיך ולעבוד דרך פלטפורמה זו. כעת הוא צריך לקחת "נתח" נוסף מהתקציב שלו ולהפנות אותו לשירותי גוגל (שהיה חינמי עד רגע זה), דבר העלול להיות לא משתלם עבור אותו עסק מקומי.

לסיכום, נמתין ונראה מה יהיו תוצאות הסקרים והאם גוגל תחליט בסופו של דבר לשנות את המדיניות שלה לגבי השירות החינמי של "גוגל לעסק שלי" ולאפשר שימוש במודעות מקומיות בלבד.

גוגל לעסק שלי

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך