בניית דף נחיתה עסקי: האם ולמה צריך לעסק שלי?

על מה נדבר...?

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

אם אתה מקדיש זמן רב לפרסום מקוון בטח נתקלת במונח "דף נחיתה" בכל מקום. אבל מה זה בדיוק דף נחיתה? מה עושה את זה שונה מכל עמוד אחר? מדוע דפי הנחיתה כה חשובים?

במאמר זה נבדוק מה זה אומר בניית דף נחיתה עסקי והיתרונות של זה. כמו כן, תוכלו מה כדאי שייכנס לעמוד נחיתה מקצועי וכמה כלים של דפי נחיתה שבהם תוכלו להשתמש בכדי ליצור דפי נחיתה משלכם.

מה זה דף נחיתה?

במילים פשוטות, דף נחיתה הוא העמוד הראשון עליו "נוחתים" לאחר לחיצה על קישור. במובן זה, דף נחיתה יכול להיות כמעט כל דבר: דף הבית שלך, פוסט בבלוג, דף מוצר, עמוד "לכידת" לידים ועוד. עם זאת, פשוט ככל שהגדרה זו היא, כאשר אנו מדברים על "דפי נחיתה" בשיווק מקוון, אנו מתכוונים בדרך כלל לדף שתוכנן במיוחד כדי לקבל ולהמיר תנועה ממסע פרסום שיווקי באינטרנט. באמצעות הגדרה חלופית זו, דף הבית לא יכול להיות "דף נחיתה" – הוא לא נועד להמיר תנועה ממסע פרסום שיווקי ספציפי.

למען האמת, יש לא מעט בלבול סביב ההגדרות הללו במונחי דף הנחיתה. מרבית התכנים הטובים ביותר בדפי הנחיתה מגיעים ממומחים של דפי נחיתה שבבעלותם – או עובדים של – חברות יצירת דפי נחיתה ואירוח. דפי נחיתה, לרוב, ממוקדים במטרה או פעילות מסוימת שבעל העסק רוצה חשיפה מיוחדת אליו, להגביר את התנועה לאותו אירוע ספציפי, והוא מעוצב במיוחד ופונה לקהל ספציפי מאוד, לפי גיל, מיקום, תחום עניין ועוד.

להלן כמה דוגמאות למעורבויות שאתה מבקש מהגולשים שנחשפים לדף נחיתה שלך:

  • לבצע רכישות
  • לשלוח ליד בעזרת טופס ייעודי בדף
  • להתקשר לעסק
  • לנהל שיחה בצ'אט
  • להירשם לניוזלטר או לרשימת הדוא"ל
  • להירשם לאירוע המפורסם

כל פעולות ההמרה הללו משיגות את אותה מטרה בסיסית: הן מקדמות אנשים לקראת הפיכתם ללקוח משלם. ובסופו של דבר, זו המטרה של כל דף נחיתה – ללא קשר להגדרה בה אתה משתמש.

אלמנטים של דף נחיתה – בניית דף נחיתה לעסק בצורה נכונה

לאחר שהבנו מזה דף נחיתה ומה מטרתו כעת נדון בחמישה אלמנטים הכרחיים בעיצוב דפי נחיתה. כמובן שאלמנטים אלה לא מותאמים לכל סוגי דפי נחיתה אבל מדובר בכללים שיתאימו לרוב הדפים:

  1. התוכן המרכזי

זהו מונח שלקוח מעולם העיתונות וכוונתו שתוכן הראשוני אליו נחשף הגולש כאשר מגיע לדף הנחיתה. בדף נחיתה, התוכן מוגבל ל 600 תווים סה"כ, תוכן עיקרי וממצה של האירוע שאותו מפרסמים מאחר וזה הדבר הראשון שאליו נחשפים הגולשים.

  1. כותרת ראשית

כותרת ראשית טובה הכרחית לכל דף נחיתה. כותרת מגיעה לפני התוכן המרכזי ולפני תמונות ועל כן היא חייבת לתת הקדמה למה שיבוא בגוף הדף. רצוי מאוד להשתמש בכמה סוגים של כותרות (כותרות משנה).  

תלוי בעסק שלך, מה אתה מוכר ומה אתה רוצה שאנשים יעשו בדף שלך, סביר להניח שתרצה להשתמש בסוגים שונים של כותרות.

לדוגמה, אם אתה מנהל תוכנית הסמכת טייס ואתה רוצה שאנשים יירשמו לקורס שלך, אתה עשוי להשתמש בכותרת כמו "למד לטוס היום!" מצד שני, אם אתה רוצה שאנשים ירשמו לרשימת הדוא"ל שלך "מידע נוסף על בית ספר לטיסה" עשוי להיות אפשרות טובה יותר.

המפתח לכתיבת כותרת נהדרת הוא להבין מי הקהל שלך, מדוע הם בעמוד הנחיתה שלך ואיזו בעיה הם מקווים שתוכל לפתור עבורם. ברגע שאתה יודע את שלושת הדברים האלה, קל למדי להגיע לכותרות ולנסות.

  1. כותרת תומכת/משנה

אם קצת קשה להתייחס למי, מדוע ומה הקהל שלך בכותרת, אתה יכול להרחיב על דברים עם כותרת תומכת. חשבו על הכותרת התומכת שלכם כהזדמנות שלכם למלא פרטים חשובים.

הכותרת שלך צריכה להיות תמיד הטיעון החשוב והמשכנע ביותר לנקיטת כל פעולה שתרצה שמישהו יבצע, אבל לפעמים פרט מעט נוסף יכול להיות הדחיפה שאנשים צריכים להמיר בפועל. כפי שאתה יכול לראות, המסר העיקרי הוא בכותרת, אך הכותרת התומכת מוסיפה פרט חשוב שהופך את הכותרת הראשית למושכת יותר. לא כל דף נחיתה זקוק לכותרת תומכת, אך כאשר משתמשים בה ביעילות, כותרת תומכת טובה יכולה להפוך את עמוד הנחיתה שלך להרבה יותר משכנע.

  1. רושם ראשוני כללי 

כמובן שהכותרות העיקריות והתומכות שלך יכולות לומר רק כמה מילים. זה יכול להיות קשה לגרום למישהו לקבל תגובה רגשית במשפט או שניים בלבד. זה יכול לארוך מאות עד אלפי מילים.

למרבה המזל, בשביל זה יש לנו תמונות.

במובנים רבים, הרושם הראשוני הויזואלי שלך יכול להיות חשוב לא פחות מהכותרות שלך. הרושם הוא המרכיב האסתטי של דף הנחיתה שלך שאומר לאנשים, "כן, אתם במקום הנכון ואתם יכולים לסמוך על החברה הזו" מבלי שהם בכלל יבינו זאת. הרושם שלך יכול לעשות או לשבור את הכותרת שלך, כלומר, ישנם יתרונות וחסרונות לעניין זה בדפי נחיתה ובאתרים גדולים יותר.

  1. סיכום תועלת

בעיקרו של דבר, סיכום התועלת הוא זה שמושך אנשים מהתוכן שלך מעל שאר הדף שלך.

בעיקרון, סיכום התועלת שלך אמור לומר, "היי, הנה מה תקבל אם תעשה מה שאני מעודד אותך לעשות. רואים כמה זה נהדר? עליך להמיר או לגלול למטה כדי ללמוד עוד יותר! "

עם זאת, סיכום התועלת הוא מגרש המעליות שלך. אם תחליט להשתמש באחד כזה, תרצה לשמור על זה קצר, פשוט ולעניין.

  1. קריאה לפעולה

 למרות שרוב החברות מציבות קריאה לפעולה (Call to Action) מהדף נחיתה, מכיוון שה- CTA שלך הוא מה שאתה מבקש מהמבקרים שלך לעשות בדף הנחיתה שלך, זה ראוי לקטע משלה במאמר זה.

אך לפני שתוכל ליצור את ה- CTA שלך, עליך להחליט מה ברצונך שאנשים יעשו בדף הנחיתה שלך. זה חשוב, כי אחרת אתה יכול בסופו של דבר ללא CTA או ריבוי CTAs שונים (ואפילו מנוגדים).

שני המצבים הללו גרועים ולא מועילים בכלל.

ה- CTA פשוט ועקבי בכל העמוד. אם אתה מחפש להרחיב את העסק שלך, הדף שלך מבהיר מהר מאוד שמצאת מישהו שיכול לעזור לך בכך ואז מעודד אותך לעשות את הצעד הבא בכדי לגרום לזה לקרות. בנוסף, ה- CTA ברור ומובן מאליו. רוב האנשים באינטרנט מחפשים מידע מהיר, כך שככל שתקל עליהם למצוא ולספוג את ה- CTA שלך, כך סביר יותר שהם ישתפו פעולה ובאמת יפנו אלייך דרך הדף.

לדוגמה,
"קבל את הצעת המחיר החינמית שלך!"
"צור קשר עכשיו!" 
"התחל היום"

דוגמאות נהדרות ל- CTAs.

קבלת הצעה או תועלת ספציפית הקשורה ל- CTA עוזרת גם היא להגביר את ההמרות. הצעות ספציפיות גורמות לקהל שלך להרגיש כאילו הוא מקבל משהו בתמורה למידע שלו ולהמריץ אותם לפעול עכשיו. לכן, במקום "צור קשר היום", נסה משהו כמו "צור קשר עוד היום בהנחה של 10%".

לבסוף, הפיכת ה- CTA שלך לצבע הבולט משאר הדף והצבתו בצורה בולטת תקל על איתור ופעולה. די פשוט, נכון?

  1. הראה לגולשים את היתרונות / התועלת בדף נחיתה

אם מישהו נכנס לדף הנחיתה שלך ומתחיל לגלול מטה בדף, מחפש אחר מידע נוסף. משמע, עשית עבודה טובה והצלחת למשוך את תשומת ליבו. לא משנה מה משך את עיניו, הכותרת, המודעה, הגיבור שוט או כל דבר אחר. הגולש אומר לך בעצם:" אני מעוניין להיות לקוח שלך..".

הבעיה היחידה היא שרוב העסקים לא יודעים לדבר על עצמם או על מה שהם מוכרים בדרכים החשובות ללקוחות הפוטנציאליים שלהם. למה? ובכן, כל העסקים נאבקים באגוצנטריות. אחרי הכל, אתה מבלה את כל היום, כל יום במחשבה על שיפור המוצר או ההצעה שלך. טבעי לרצות לדבר על כל הדברים המיוחדים שהופכים את העסק שלך למיוחד!

נחש מה?…. זה לא מעניין את הלקוחות הפוטנציאליים שלך!!!!

תראו, גם רוב האנשים נאבקים עם אגוצנטריות. לא אכפת להם כמה אינספור שעות השקעתם בפיצ'ר הנחמד הזה. אולי אפילו לא אכפת להם מהתכונה. רוב המבקרים באתר שואלים את עצמם שאלה אחת פשוטה: האם זה יקל על חיי?

תלוי מה אתה מוכר ומי אתה משווק, אתה יכול לענות על שאלה זו במספר דרכים שונות. לדוגמה, אם תוכנה נטולת באגים היא עניין גדול עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך, ייתכן שתרצה להתמקד עד כמה התוכנה שלך מכוונת. אולי תרצה לכלול קטע על צוות התמיכה שלך, כמה משתמשים יש לך, כיצד אתה מטפל בשגיאות … אתה מבין.

הדבר החשוב הוא לשמור על המיקוד באופן שבו התוכנה שלך נטולת באגים תקל על חייהם – לא עד כמה העסק, המוצר או ההצעה שלך מדהימים.

  1. הוכחה חברתית – המלצות

באופן כללי, מרבית המשווקים מספרים את הסיפור שמציב את הצעה שלהם באור חיובי יותר ביחס לאחרים. המשווקים מרוויחים כסף מלהגיד לאנשים שהמוצר שלהם הוא נהדר. אולי ההצעה שלך טובה כמו שאמרת שהיא, אבל קשה להאמין למישהו שמקבל שכר כדי לדבר על כמה ההצעה שלהם מדהימה.

מצד שני …

לקוח בפועל? הם יגידו את זה כמו שזה באמת.

כתוצאה מכך המלצות הן הדרך הפשוטה ביותר להוסיף הוכחה חברתית לדף הנחיתה שלך. לרוע המזל, מכיוון שהם כל כך קלים להרכבה (או אפילו לייצר), המלצות לעיתים קרובות אינן נושאות משקל רב. לכן, אם אתה רוצה שההמלצה שלך תהיה אמינה, אתה זקוק למקורות מכובדים ואמינים.

לאחר שהבנו נקודה זו, להלן כמה טיפים לקבל הוכחות חברתיות אמינות:

  • ציין מקורות סמכות גבוהה – אם מנהיגים עסקיים אחרים (במיוחד מנהיגים של עסקים מוכרים בתעשייה שלך) מוכנים לומר שאתה נהדר, זה בטח אומר שיש לך משהו די מגניב.
  • פרטים נוספים – אמין יותר. אם ההמלצה שלך כוללת מספיק פרטים (שם, מיקום, שם תפקיד וכו ') שיהיה קל לאתר את המקור שלך ולאמת את הצעת המחיר, ההמלצה תהיה אמינה יותר.
  • כלול תמונות – באותה שורות, תמונות מבטאות עוד יותר את האותנטיות של ההמלצה שלך. אחרי הכל, אם ההמלצה שלך הייתה בנוח איתך תוך שימוש בתצלום שלהם, הקורא שלך יכול להרגיש בנוח עם לך העסק.
  • המלצות וידאו – המלצות בווידיאו מרחיקות עקרון זה עוד יותר. המלצות על וידיאו קשות אפילו יותר לזייף ומגיעות עם היתרונות הנוספים של גמישות ושפת גוף. אם המלצת הסרטון שלך מראה התלהבות אמיתית מהמוצר, אתה יכול להמר שהקהל שלך יעניין את ההצעה שלך.
  • הטמע תוכן – אם יש לך ביקורות על כלבת בטוויטר, משוך אותם לאתר שלך. לא ניתן לצבוט ביקורות באתרי צד ג 'לשלמות, כך שהן מרגישות יותר גולמיות ואמיתיות.
  • כלול מגוון המלצות. כולם יודעים שרק חלק קטן מהלקוחות שלך יהיה מוכן לשים את עצמם שם בשמך. אז אם יש לכם מספר המלצות, הרבה אנשים חייבים לאהוב את החברה שלכם (סליידרים הם דרך נהדרת להציג המלצות מרובות מבלי למצוץ יותר מדי נדל"ן בדף שלכם).

לפי ריבו, ביקורות לקוחות מגדילות את המכירות ב -18%. אבל, אתה לא יכול פשוט להוסיף עדות ישנה לאתר שלך. במקום זאת, אתה רוצה להציג את סוג הביקורות שגורם ללקוחות הפוטנציאליים שלך להפוך להיות לקוח קבוע שלך.

  1. הצהרת סגירת / חיזוק הצהרה

דף נחיתה טוב אמור להוביל באופן טבעי את המשתמש למסקנה שהמרה היא לטובתם. אולם, לשם כך עליכם לדעת בדיוק מה אתם רוצים שיעשו ומדוע יתכן שהם לא ירצו לעשות זאת. ואז, לאורך דף הנחיתה שלך, אתה מתייחס לדאגות שלהם ומוכר אותם לפי הערך של מה שהם מקבלים בתמורה להמרה.   במיוחד,  אם מישהו יגיע לסוף דף הנחיתה שלך, יש לך הזדמנות אחרונה לשכנע אותם להתגייר (אגב, זה מקום טוב עבור CTA אחר). עם טיעון הסגירה / הצהרת החיזוק שלך, עליך לסכם את כל מה שכיסית בשאר עמוד הנחיתה שלך ואז לזרוק נקודות מכירה נוספות שאתה חושב שעשוי לאטום את העסקה.

בכנות, רוב האנשים לא יקראו את טיעון הסיום / הצהרת החיזוק שלך, אבל עבור האנשים שעושים את כל זה דרך הדף שלך, מסקנה טובה יכולה להיות ההבדל ביניהם לחיצה על כפתור הגב או להמרה.

ועכשיו….. תיצור את דף הנחיתה שלך!

 כל התיאוריה הזו של דפי נחיתה זה נחמד, אבל לקרוא על עיצוב דפי נחיתה ובעצם עיצוב דף נחיתה יעיל הם שני דברים שונים מאוד. אם ברצונך ליצור דפי נחיתה עבור מסעות הפרסום השיווקיים שלך, עומדות בפניך שתי אפשרויות בסיסיות:
1. לבנות את הדפים ישירות באתר שלך
2. ליצור את דפי הנחיתה בעזרת כלי דף הנחיתה.

בניית דף נחיתה עסקי ישירות במערכת של האתר שלך

האפשרות הראשונה היא די ישר וקדימה לעבודה! כמו כל עמוד אחר באתר שלך, אתה יוצר ומארח את דפי הנחיתה באתר שלך. ההבדל היחיד הוא שאתה יוצר דפים ספציפיים לקמפיין, במקום דפי אתרים רגילים.

עם זאת, עסקים רבים מעדיפים לא להוסיף עשרות או מאות דפי שיווק נוספים לאתר שלהם – במיוחד אם הם לא מתכוונים לנהל קמפיין שיווקי מסוים לנצח. בנוסף, יצירת דף נחיתה ברוב האתרים יכולה להיות כאב ראש אמיתי, לכן אלא אם כן יש לך כישורי עיצוב וקידוד מוצקים, בניית דפי הנחיתה באתר האינטרנט שלך עשויה להיות מדהימה.

בניית דף נחיתה בעזרת תוכנת

כאן נכנסים לפעולה הכלים של דפי הנחיתה שציינתי קודם. כלי דפי נחיתה מאפשרים לך לבנות ואפילו לארח את דפי הנחיתה שלך באמצעות שירות של צד שלישי. כן, עליכם לשלם עבור רוב הכלים של דפי הנחיתה, אך הם מציעים ממשקי עיצוב קלים ואפשרויות בדיקה שהופכות אותם לאופציה נהדרת.

2 דוגמאות של תוכנות לביצוע בניית דף נחיתה עסקי בכוחות עצמכם:

Unbounce היה אחד משירותי הבנייה והבדיקה הראשונים של דפי נחיתה שאפשרו למשווקים ליצור דפי נחיתה מבלי לערב את מחלקת ה- IT. עם השנים זה הפך לאחת מאפשרויות הפיתוח והאופטימיזציה החזקות ביותר של דף הנחיתה שם.  התנתקות היא אפשרות נהדרת עבור מרבית העסקים שבאמת רוצים להפיק את המרב מדפי הנחיתה שלהם. זו באמת פלטפורמה נהדרת. ההתנתקות מלאה בתכונות, הניתנת להתאמה אישית מאוד ומציעה ממשק קל לשימוש לעיצוב דפים ובדיקה כאחד (משהו שנכנס אלינו עוד רגע). גם אם אתם רק לומדים להשתמש בממשק שלהם, Unbounce מצויד במגוון תבניות מובנות, מה שמקל על הרכבת דף הגון והתחל לבדוק.

אם אין לך זמן ללמוד מערכת איתנה ומורכבת, Instapage היא אפשרות מצוינת. התבניות שלהם קלות להפליא לשימוש.

כמובן שעבור עם תבנית פירושו שלא תהיה לך הגמישות באמת להפיק את המרב מדפי הנחיתה שלך, אבל זה גם מפשט את תהליך העיצוב באופן משמעותי. בנוסף, Instapage אכן מציעה כמה אפשרויות בדיקת A / B, כך שעדיין יש לך אפשרות להבין איזו תבנית ותוכן עובדים הכי טוב לקהל שלך.

באופן כללי, ככל שהתעשייה שלך תחרותית יותר, דף הנחיתה שלך יעיל ומותאם אישית יותר. אתה צריך להבדיל את עצמך מהמתחרים ותבנית בדרך כלל לא תקצץ אותה. אם אתה יודע שאתה זקוק לדף ממוקד ומיטוב המרות בכדי להפוך את השיווק המקוון שלך לרווחי, אינסטפאג 'כנראה לא האפשרות הטובה ביותר שלך.

אם אתה באמת מחפש להפיק את המרב מבדיקות ה- A / B שלך, תוכל לשקול לבדוק את זרימת הרשת. בניגוד לפלטפורמות אחרות של דפי הנחיתה המפורטות כאן, זרימת האינטרנט מיועדת בעיקר לבניית אתרים ולא ליצירת דפי נחיתה.

למרות שזרימת הרשת אינה כלי עיצוב דפי נחיתה קלאסי, היא כלולה ברשימה זו מכיוון שהיא קלה מספיק לשימוש ולהטמעה, כך שתוכל לעצב דפים באתר שלך לשימוש כדפי נחיתה.

מכיוון שהדפים הם חלק מארכיטקטורת האתרים הכוללת שלך, אתה יכול להשתמש בכלי בדיקות אתרים חזקים כמו Optimizely או VWO כדי לשפר באמת את ביצועי הדף / האתר שלך. לרוע המזל, בעוד שלרוב הכלים בדפי הנחיתה יש תכונות בדיקת A / B מובנות, לרוב הם חסרים את האפשרויות ורמת הפירוט הזמינות מכלי בדיקות אתרים ייעודיים יותר.

לכן, אם ברצונך לבצע את מאמצי האופטימיזציה של שיעורי ההמרות שלך מעבר לבדיקות A / B פשוטות, סביר להניח שזרימת האינטרנט הינה האופציה המתאימה עבורך.

LeadPages הוא כלי טוב מאוד לדפי נחיתה. זה ככל הנראה הדומה ביותר להתנתקות מבחינת אפשרויות והתאמה אישית.

החיסרון האמיתי היחיד הוא העובדה שאתה צריך להתחיל מתבנית ומוגבל על ידי האפשרויות המקוריות של התבנית, דבר שיכול להיות מתסכל אם אתה רוצה אלמנטים מתבניות מרובות בו זמנית.

עם זאת, אחת התכונות המעניינות יותר של LeadPages היא הדרך בה הם מאפשרים לך למיין תבניות לפי שיעור המרה. אל תעלה את הציפיות שלך גבוה מדי, עם זאת, שיעורי ההמרות לעתים נדירות מתורגמים ישירות מאתר לאתר או למוצר למוצר. ובכל זאת, נחמד לקבל מושג אילו דפים הם הביצועים הטובים ביותר עבור חברות אחרות.

בסך הכל, LeadPages הוא כמו Unbounce. אתה יכול להתאים אישית ולבחון את תוכן והפלטפורמה היא די פשוטה ללמוד ולהשתמש בה. אי אפשר להשתבש בזה!

כל הכלים הללו של דפי נחיתה הם אפשרויות טובות ליצירת דפי נחיתה. הכל תלוי מה הצרכים העסקיים שלך וכמה אתה רוצה או צריך מהכלי שלך.

בדיקת דפי הנחיתה שלך!!

למרבה הצער, גם אם אתה משתמש בכלי עמוד הנחיתה הנכון ופועל לפי כל שיטות עבודה מומלצות בדף הנחיתה, אין שום ערובה לכך שדפי הנחיתה שלך יעבדו כמו שאתה רוצה. לאנשים קשה לחזות – וגם אם אתה חושב שיש לך תחושה נהדרת עבור קהל היעד שלך – זה יכול להיות קשה לחזות איזה סוג של עיצוב דפי נחיתה יביא את התוצאות שאתה צריך.

כדי להפיק את המרב מדפי הנחיתה שלך, תצטרך לבדוק עיצובים שונים.

למרבה המזל, לא קשה ליצור אסטרטגיית בדיקה מוצלחת של דפי נחיתה – כזו המלמדת אותך משהו בכל בדיקה. זה דורש קצת תכנון ותיעוד, אך אסטרטגיית בדיקות איתנה תחסוך לך זמן רב ותגדיל באופן דרמטי את הרווחיות שלך בטווח הרחוק.

לאחר שיצרת דף נחיתה הגון, הגיע הזמן לבוא עם השערה לגבי האופן בו קהל היעד שלך עשוי לקיים אינטראקציה עם הדף שלך. חזור אל מי, מה ולמה השתמשת כדי ליצור את הכותרת שלך. האם העמוד שלך מתאים לכל צרכי קהל היעד שלך?

האם יש דרכים חלופיות בהן תוכל לתת מענה לאותם צרכים?

לאחר שיש לך מספר השערות, בנה את אסטרטגיית הבדיקה שלך סביב רעיונות אלה.

לדוגמה, יתכנו כמה דרכים שונות לכתוב או להציג את ה- CTA שלך. הניסיון הראשון שלך עשוי להיות הגרסה המושלמת של ה- CTA שלך, אבל כנראה שיש דרך טובה יותר להציג את ה- CTA שלך שתוכל להזדהות עם כמה בדיקות.

לסיכום,

בעוד שהמונח "דף נחיתה" יכול לחול על כל עמוד באתר שלך, אך בשיווק "דף נחיתה" מתייחס בדרך כלל לדף ספציפי שנוצר עבור קמפיין שיווקי ספציפי. סוגים אלה של דפי נחיתה יכולים לעשות דברים נפלאים עבור הפרסום המקוון שלך על ידי יצירת חוויות ממוקדות לתנועה שלך.

במאמר זה עברנו על היתרונות והתועלות של בניית דף נחיתה עסקי, סקרנו מה הם ואיך ליצור אותם ולבדוק אותם. כמובן שזה רק קצה הקרחון ותחילת עבודת הקידום.
בהצלחה 🙂

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך