חברה לקידום אתרים בגוגל | צומי בע"מ – קידום עסקים באינטרנט

אתר חנות לעסקים ב-4950 ש"ח בלבד! 

מבצע מיוחד לתקופה הקורונה – הקמת אתר חנות לעסקים ב-4950 ש"ח בלבד! 

Menu

בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים- תהליך בניית אתר

בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים- תהליך בניית אתר

כולנו מבינים את הכוח של אתרי האינטרנט. זהו כלי בעזרתו לקוחות יכולים למצוא את העסק, לקבל מידע ולבצע עסקאות. בעזרת אתר אינטרנט העסק יכול לקדם את מטרותיו העסקיות והשיווקיות וזהו כלי שאסור לוותר עליו. אך הפעם לא באנו לדבר אתכם על הצורך בבניית אתר לעסקים קטנים ובינוניים, במקום זאת נדבר על השלבים הבסיסיים בבניית אתרים מותאמים לקידום אורגני בגוגל. גם אם אתם מפקידים את בניית האתר ביידי הצוות המקצועי של חברת צומי בע"מ, עדיין חשוב שתהיו מודעים לנקודות המרכזיות בתהליך.

  1. אפיון האתר – איך לדעתכם מתחיל תהליך של בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים? האם בכתיבת שורות קוד? ממש לא. בניית אתר מתחילה קודם כל בתהליך של אפיון אתרים הנעשה בין נציגי העסק לבין מפתחי האתר. זהו השלב שמפתחי האתר צריכים להבין מהן מטרות האתר. המטרה לבנות אתר אשר ישרת את היעדים הללו. בפועל זה קצת יותר עמוק ומפורט; יש צורך להבין את מהות העסק, מוצריו וקהל לקוחותיו. האפיון הוא כמו מפת דרכים לבניית האתר וישנן פרקטיקות מקובלות להכנת האפיון. לדוגמה אם בכוונתכם לבנות אתר למכירת ספרים באמצעות האינטרנט, אפיון האתר אמור להגדיר אילו ספרים תמכרו ולאיזה קהל .יש הבדל אם תמכרו ספרות מדעית או ספרי ילדים, ספרות לדוברי רוסית או לדוברי עברית. אפיון נכון של האתר חשוב גם למפתים וגם למזמיני האתר. כך כולם משדרים על אותו גל ומדברים באותה השפה.
  2. בחירת הפלטפורמה – מראש הייתי אומר לכם שמוטב להשאיר למפתחי האתר לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר. עיקר העניין של מזמיני האתר הוא אפיון האתר. לכן, לאחר שסוכמו הדברים, מוטב לאפשר למפתחים את החופש לבחור באמצעים להגשמת המטרות שהוגדרו באפיון האתר. מפתחים רבים בוחרים בפלטפורמת וורדפרס אשר אפשרת לבנות אתרים בקלות ובמהירות. וורדפרס היא מערכת המבוססת על תבניות עם דרגה גבוהה של קסטומיזציה. כאשר האתר נבנה על ידי מפתחים השולטים בשפות התכנות השונות, האפשרויות הן גדולות עוד יותר. לוורדפרס יש גם יתרון מובנה של אתר רספונסיבי, דבר חשוב בבניית אתרים מותאמים לקידום אורגני בגוגל. יתכן גם שימוש בפלטפורמות אחרות ואפילו בניית אתר מאפס. אך עבור רוב הצרכים של עסקים קטנים ובינוניים, ניתן לקבל מענה הולם בעזרת ווורדפרס.
  3. רכישת דומיין וחבילת אחסון – הדומיין הוא הכתובת של האתר וחבילת האחסון היא בעצם תשלום עבור השירות אשר מארח עבורכם את האתר. עלות הדומיין היא עלות שולית בהנחה שהדומיין פנוי, אך ישנו קושי בהשגת דומיינים אטרקטיביים. אם הדומיין בבעלות של מישהו יתכן שתוכלו לרכוש אותו אך העלויות יהיו גבוהות יותר מעלויות רישום דומיין רגילות. רוב העסקים יחפשו אחר דומיין בעל שם קצר וקליט המשקף את שם המותג או אופי פעילותו. בעבר היה מקובל לחשוב שיש ערך ברכישת דומיין ותיק, אך עם הזמן התגבשה ההבנה כי ותק הדומיין אינו תורם לקידום (או תורם ממש ממש מעט). לגבי חבילת האחסון, מדובר בדבר משתנה הקשור לגודל האתר והיקף התנועה. לחבילת האחסון יש השפעה על ביצועי האתר וקידומו במנועי החיפוש. כאשר עוסקים בבניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים, יש לתת לצוות הטכני לבחור את חבילת האחסון.
  4. עיצוב האתר וממשק המשתמש – עיצוב האתר והתכנון של ממשק המשתמש מתבצע בהתאם לאפיון האתר. העיצוב צריך לדבר בשפה השיווקית המתאימה לאפיון האתר. כל גופן, כל צבע וכל עיצוב באתר, לכולם יש משמעות והשפעה בתהליך בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. יש כאן שיקולים עיצוביים המשתלבים עם שיקולים טכניים; אנו צריכים שהאתר יראה טוב ויתפקד נכון במדיות השונות.
  5. תוכן לאתר – חשוב להכניס תוכן איכותי לאתר, גם בשביל ליצור עניין בקרב הגולשים ולתת להם ערך אמתי. התכנים צריכים להיכתב מתוך מחשבה על קהל הגולשים שבו האתר רוצה להתמקד. אך תוכן לאתר ושימוש במילות מפתח הוא דבר משמעותי בעת בניית אתרים מותאמים לקידום בגוגל. יש למלא את האתר בתוכן ולהקפיד לעשות זאת באופן קבוע גם בהמשך. חשוב מאוד שממשק הניהול יאפשר לכם לעשות זאת בקלות.
  6. קידום האתר בגוגל וברחבי האינטרנט – אמנם קידום האתר מופיע בסוף הרשימה, אך כבר מתחילת התהליך של בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים יש לטפל בנושא הקידום. ללא קידום אתרים, לא משנה כמה נפלא יראה האתר שלכם, לא תזכו בתנועת גולשים.
אהבתם? שתפו :)