עמוד הבית >>> בניית אתרים בוורדפרס WordPress

בניית אתר לעסקים עם וורדפרס WordPress

בניית אתר לעסק עם וורדפרס 

כאשר יש לכם עסק משלכם, אתם מקדישים את כל המחשבה והאנרגיה לקידום העסק ומטרותיו. אתם תמיד מחפשים אחר שווקים חדשים ואמצעים להשגת לקוחות ומכירות. כמו כן, תמיד תחפשו אחר אמצעים לייעול העסק ולחסכון בזמן ואנרגיה. במילים אחרות אתם תמיד מחפשים איך לקבל יותר מהמשאבים העומדים לרשותכם. ובתור מנהלים או בעלי עסק שתמיד חושבים על קידום העסק שלהם, אתם בוודאי מבינים שאתם חייבים אתר אינטרנט.

אתר אינטרנט הוא כלי חשוב מאוד עבור העסק שלכם. בסביבה העסקית של היום, כל עסק צריך אתר אינטרנט. לא רק שזהו כלי חשוב לצורך מיתוג העסק ולא רק שניתן באמצעותו לבצע עסקאות; ברמה הבסיסית ביותר הקמת אתר אינטרנט לעסק היא הדרך שלכם לפרסם את העסק. רשת האינטרנט היא כמו ספר הטלפונים של העולם המודרני. כל אדם המחפש שירות מחפש אותו היום באינטרנט. אפשר בקלות להגיד שבניית אתר לעסק, למרות כל ההבדלים, היא בדיוק כמו רישום בספר הטלפונים.

בניית אתר וורדפרס לעסק
החל מ-1990 ש"ח בלבד!
לא משתלם לעשות הכל לבד… צרו קשר לתיאום שיחה עם מומחה בניית אתרי וורדפרס וקבלו הצעת מחיר משתלמת.
שיחת ייעוץ ראשונית חינם!

אם אין לך אתר לעסק = הרבה פחות חשיפה באינטרנט

בניית אתר לעסק בימינו היא חובה לכל סוגי העסקים, גדולים וקטנים כאחד. נניח אדם היושב בביתו ורוצה להזמין פיצה, בוודאי שהוא יחפש את מספר הטלפון באינטרנט . חברה הרוצה למצוא שירותי ניקיון עבור המשרד, כמו כל סוג אחר של שירות עסקי, תחפשו זאת קודם כל באינטרנט. הגברת או האדון אשר רוצים לרכוש כרטיסי טיסה יעשו גם את החיפוש וגם את הרכישה באמצעות אתר אינטרנט זה או אחר. השימוש באינטרנט הוא פתרון נוח, פשוט וגם יעיל מאוד – מי שאין לו אתר פשוט לא קיים. הוא יפספס לקוחות רבים ופשוט יעניק אותם במתנה למתחרים. אנו מקווים שאין לכם מחלוקת על הצורך בבניית אתר לעסק. אך השאלה מי יבנה לכם את האתר ובאיזו פלטפורמה נשתמש, האם בניית אתר וורדפרס או אולי פלטפורמה אחרת.

ישנם סוגים שונים של אתרים, כל אחד מהם עונה על צרכים אחרים והדבר תלוי מאוד באופי העסק ומטרותיו. כמו כן ישנן פלטפורמות שונות להקמת אתרים. במאמר זה נעסוק בבניית אתרי וורדפרס לעסקים.

למה לבנות אתר לעסק בוורדפרס?

לבניית אתר על פלטפורמת וורדפרס יש הרבה יתרונות, כפי שמייד תבינו. אך בראש ובראשונה אנו יכולים להגיד שבוורדפרס ניתן למצוא פתרונות המתאימים לרובם המוחלט של העסקים, לא משנה מה גודלם ומהו תחום הפעילות שלהם. אז בואו נסביר מה זה בכלל וורדפרס ואחר נמשיך אל היתרונות והחסרונות של בניית אתרים לעסקים באמצעות וורדפרס.

מה זה וורדפרס / WordPress ?

קודם כל בואו ננסה להסביר לכם מה זה וורדפרס ונשתדל לעשות זאת בשפה הכי לא גיקית על מנת שתבינו אותנו (עד כמה שאנחנו יכולים). ובכן, וורדפרס הוא פלטפורמה אשר מאפשרת לנו לבנות אתרים בצורה קלה ונוחה. לא רק תהליך בניית האתר הוא קל ונוח, אלא גם כל ניהול האתר בהמשך וזה הוא פרט מאוד חשוב עבורכם כפי שמייד תבינו.

בניית אתרי וורדפרס לעסקים היא בנייה המבוססת על תבניות מוכנות, כלומר בניית אתר וורדפרס אינה דורשת התחלה מאפס וכתיבת שורות קוד. במקום זאת אנו יכולים לעשות בניית אתר לעסק המתבססת על תבנית עיצוב מוכנה. אנו משתמשים בתבנית אשר נותנת לנו מבנה כללי של האתר ועורכים בה שינויים ותוספות בהתאם לצרכים שלנו .מלבד השימוש בתבניות ישנם גם כל מיני תוספים אשר אותם אנו יכולים להתקין בקלות באתר, כל תוסף שכזה מעניק לאתר יכולות נוספות. חלק מהתוספים קשורים לנראות האתר, הפונקציות שבו וחוויית המשתמש. תוספים אחרים קשורים לניהול האתר, קידומו ועוד כל מיני פרטים טכניים.

התבניות והכלים של וורדפרס מעניקים לנו אפשרויות רבות ואין זה מפתיע שוורדפרס הפך להיות פלטפורמה מובילה בבניית אתרים לעסקים. בניית אתר וורדפרס יכולה להתאים למי שרוצה להקים אתר מכל סוג – אתר תדמית, בלוג, חנות ווירטואלית, דפי נחיתה ועוד. מעטים הם העסקים שאינם יכולים למצוא פתרון בוורדפרס.  למעשה המערכת די פשוטה, אך כאשר עובדים עם חברה לבניית אתרים בוורדפרס אתם יכולים להיות בטוחים שהם ידעו אך לסחוט מוורדפרס את המקסימום.

מוערך כי ישנים כ 1.3 מיליארד אתרי אינטרנט העושים שימוש בוורדפרס והם מהווים כ 35% מאתרי האינטרנט בעולם – במילים אחרות 1 מכל 3 אתרים הוא אתר וורדפרס.

בניית אתר לעסק עם וורדפרס – היתרונות המרכזיים

ישנם הרבה יתרונות לבניית אתרי וורדפרס לעסקים, להלן הנקודות המרכזיות:

  1. היצע תבניות גדול – לוורדפרס ישנו היצע גדול של תבניות עיצוב בהן ניתן להשתמש. תבניות אלו מתאימות לכל צורך ולכל מטרה וניתן לבחור תבניות לפי סגנון האתר. חלק גדול מהתבניות הן חינמיות, אחרות בתשלום. התבניות ניתנות לרמה גבוהה של התאמה אישית לכל עסק.
  2. היצע תוספים גדול – לא רק היצע גדול של תבניות יש בוורדפרס, אלא גם היצע גדול של תוספים. במערכת וורדפרס ישנם אלפי תוספים לכל שימוש ומטרה, גם במקרה זה חלקם חינמיים וחלקם בתשלום. בעזרת התוספים ניתן בקלות להעניק לאתר יכולות מתקדמות יותר.
  3. בניית אתר מהירה  – בעזרת מערכת וורדפרס ניתן לבצע בניית אתר לעסק במהירות שיא. השימוש בתבניות ובתוספים מאפשר לקצר תהליכים. במקום לבנות את האתר מאפס אפשר לקחת תבנית מוכנה ולערוך רק את ההתאמות הדרושות.
  4. ניהול פשוט – לוורדפרס ישנו ממשק ניהול פשוט וקל לשימוש. אתם לא יכולים להיות תלויים כל הזמן בחברה לבניית אתרים בוורדפרס. לאחר סיום תהליך בניית האתר חשוב שתוכלו לנהל אותו בקלות ולהוסיף תוכן באופן עצמאי ומבלי להיות מומחים גדולים בנושאים טכניים. אם תרצו להוסיף מאמר או מוצר חדש לחנות, אתם חייבים שתהיה לכם האפשרות לעשות זאת בעצמכם.
  5. רספונסיביות – רספונסיבות היא תכונה מאוד חשובה עבור אתר אינטרנט ומפתחי אתרים משקיעים בכך הרבה אנרגיה. אך כאשר מדובר בבניית אתר וורדפרס, הרספונסיביות היא תכונה מובנית של המערכת. סליחה… הבטחנו שנשתדל להימנע משפה גיקית… המילה רספונסיביות מתייחסת לכך שהאתר יודע להתאים את עצמו לכל סוג של אמצעי גלישה. עליכם לקחת בחשבון שיש הגולשים מהטלפון, אחרים מטאבלט או מחשב נייד. גודל המסך משפיע על נראות האתר ותכונות הרספונסיביות המובנית של אתרי וורדפרס מבטיחה שהאתר תמיד יתאים את עצמו לגודל המסך. פונקציה זו מתרחשת באופן אוטומטי ואינה דורשת שינוי הגדרות, לא בצד האתר ולא בצד המשתמש.
  6. התאמה למנועי החיפוש – התאמה למנועי החיפוש היא דבר מאוד חשוב. בניית אתרי וורדפרס לעסקים דורשת גם השקעה בקידום האתר ושימוש בוורדפרס מאפשר לנו לעשות זאת בקלות. למשל תכונות הרספונסיביות שהזכרנו כבר מעניקה לאתר שלכם יתרון במנועי החיפוש.
  7. "חצי חינם" – בניית אתרים לעסקים, גם אם מדובר בבניית אתר וורדפרס, עולה כסף, בכל זאת מדובר בזמנם של אנשי המקצוע אשר שוקדים על האתר ומשקיעים מחשבה רבה בכל הפרטים. אך ברמת העיקרון השימוש בפלטפורמה הוא חינם, זאת בניגוד לפלטפורמות אחרות כמו ויקס. אם תרכשו תבניות או תוספים, יש לכך עלויות אך זו לא חובה ובמידת הצורך אין מדובר בעלויות גבוהות. עיקר העלות היא עבור השירות של בניית אתר לעסק והסכומים הקטנים עבור רכישת דומיין וחבילת אחסון. אם נשווה זאת לוויקס או שופיפיי , הפלטפורמות המתחרות, שם תשלמו מאות דולרים בשנה על עצם השימוש במערכת. וכאשר תפסיקו לשלם פשוט תאבדו את האתר ללא אפשרות להעבירו לפלטפורמה אחרת.
  8. גמישות – בניית אתר וורדפרס מעניקה לכם גמישות גדולה. אם יום אחד יבוא לכם לערוך שינוי מהותי בעיצוב האתר, תוכלו פשוט להחליף את התבנית וכל דפי האתר יקבלו מראה שונה בהתאם לתבנית החדשה שנבחרה.

ומה לגבי חסרונות?

האם בניית אתרי וורדפרס לעסקים היא הדבר המושלם ביותר? ככל הנראה לא. לכל מערכת יש את יתרונות מצד אחד וחסרונות מצד שני. להלן כמה מהחסרונות של בניית אתר לעסק בעזרת וורדפרס.

  1. בוני אתרים ברמה נמוכה – שימו לב לנקודה הזו, זוהי לא בדיוק בעיה של וורדפרס אבל חשוב להיות מודעים לכך. בגלל הקלות הגדולה של בניית אתר וורדפרס, השוק הוצף באנשים אשר הכריזו על עצמם כבוני אתרים, אך למעשה אין להם את כל הידע המקצועי הדרוש לצורך בניית אתר לעסק. אלו הם בסך הכל אנשים המחפשים כסף קל והם מציגים את עצמם כבוני אתרים, אך היכולת שלהם לבנות אתר מקצועי היא מוגבלת מאוד.
  2. מהירות האתר – אתרי וורדפרס עלולים להיות איטיים וכאשר מדובר בבניית אתר לעסק זוהי עלולה להיות בעיה גדולה. השימוש בתוספים, חבילת אחסון לא מתאימה, הגדרות לא טובות ושימוש לא נכון בקבצי מדיה עלולים להאט את האתר. ישנן שיטות להתמודד עם זה אך חשוב לעבוד עם חברה לבניית אתרים בוורדפרס אשר יודעת להתמודד עם הצד הטכני של העניין. לצורך כך הם יכולים להשתמש בטכנולוגיות כמו GZIP, דחיסת תמונות, אופטימיזציה של מסד הנתונים ועוד מושגים גיקיים שהבטחנו לכם שנימנע מהם.
  3. בעיות אבטחה – מכיוון שוורדפרס הוא מערכת בקוד פתוח היא חשופה להרבה יותר בעיות אבטחה. רבים מאתרי הוורדפרס נפרצו והדבר גורם למפעיליהם כאב ראש לא קטן ומשבש את פעילותם העסקית. בכל פעם שמתגלה פריצת אבטחה ישנו עדכון של גרסת הוורדפרס, התוספות והתבניות. לכן חשוב שתקפידו לבצע את עדכוני התכנה באופן שוטף. כמו כן יש לבחור בחברת אחסון אתרים רציני אשר שמה דגש על נושא האבטחה. ישנם נושאי אבטחה שונים אשר צריך לתת להם את תשומת הלב כאשר בונים את האתר, לכן כאשר פונים אל חברה לבניית אתרים בוורדפרס לצורך בניית אתר לעסק יש להעלות את נושא האבטחה.

כפי שהבנתם לבניית אתרי וורדפרס לעסקים יכולים להיות גם חסרונות. אך מצד שני בכל מערכת אחרת תוכלו למצוא גם יתרונות וגם חסרונות ולכן חשוב לקחת את הדברים תחת פרופורציה. גם בפלטפורמות אחרות תדרשו למצוא בוני אתרים ברמה גבוהה ולעסוק בסוגיות של מהירות ואבטחת המידע.

צומי – בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

אם אתם מעוניינים לבנות אתר לעסק אנו מזמינים אתכם לעשות זאת עם חברת צומי. אנו מחזיקים בידע ובניסיון הדרוש לצורך בניית אתר וורדפרס לעסק. אנו לא סתם חברה לבניית אתרים בוורדפרס, אנו מתמחים גם בקידום אתרים ושיווק דיגיטלי ויכולים לטפל בכל ההיבטים של בניית האתר. בניית אתר לעסק באמצעותנו מעניקה לכם הרבה ערך מוסף. אצלנו תקבלו עיצוב מקצועי המותאם לאופי העסק והמטרות השיווקיות שלו. אנו נבנה עבורכם אתר מנצח אשר ישמש כפנים של העסק ויסייע לכם לקדם את המטרות העסקיות שלכם בצורה הטובה ביותר.

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ומומחה בניית אתרי וורדפרס יחזור אליכם בהקדם.
אתר וורדפרס החל מ-1990 ש"ח בלבד!