קידום בגוגל לעסקים מקומיים – 7 טיפים לקידום חשבון גוגל לעסק שלי/ Google My Business

קידום בגוגל לעסקים מקומיים

קידום בגוגל לעסקים מקומיים – 7 טיפים לקידום חשבון גוגל לעסק שלי/ Google My Business

אם חשבת שעצם הקיום של חשבון לעסק בגוגל לעסק שלי זה "דבר נחמד", ללא חשיבות משמעותית, תחשוב בשנית. חשבון בגוגל לעסק שלך הוא הדבר הראשון שרואים הגולשים הפוטנציאליים כאשר מחפשים מידע לגבי עסקים/ שירותים בתחום העיסוק שלך. לכן חשוב מאוד שתשקיע את מירב המאמצים בבניית חשבון עבור העסק שלך במנוע החיפוש גוגל.

במאמר זה נתמקד ביתרונות בפתיחת חשבון עסקי בגוגל שיגדילו את המעורבות והתנועה לאתר שלך ונחלוק אתכם 7 טיפים מהירים וקלים לשמירת נתונים גבוהים בחשבון ע"י קידום בגוגל לעסקים מקומיים.

קודם כל, מה זה בדיוק גוגל לעסק שלי, Google My Business ולמה להתאמץ על קידום בגוגל לעסקים מקומיים ?

קידום בגוגל לעסקים מקומיים

גוגל לעסק שלי מייצרת עבור העסק חשבון שכולל כל מידע אפשרי לגבי העסק: שם העסק, לוגו, כתובת, טלפון, שעות עבודה, תמונות/סרטונים, ביקורות ודירוגים של לקוחות, לינקים לאתר העסק ולרשתות החברתיות ועוד. המטרה הראשונית של חשבון זה היה לאפשר לגולשים לראות את העסק שלך כבר במסך הראשוני, ללא צורך להיכנס לאתרים אחרים כדי לייצור קשר. עם הזמן השירות מציע לבעל העסק להיכנס לחשבון ולראות נתוני גלישה שונים, מידע לגבי הגולשים והמעורבות שלהם בדף שלו והכניסות לאתר העסק, כמות שיחות טלפון שנתקבלו ועוד.

מהם יתרונות השימוש בפלטפורמה זו?

ישנן שלוש דרכים מרכזיות בגוגל לעסק שלי שיעלו את הדף שלכם לרמה אחת מעל כולם. ברגע שתרשם ותאמת את הרישום שלך, המערכת תוכל לעשות את הדברים הבאים:

  • תשפר את החיפוש האורגני שלך
  • תפנה תנועה רבה יותר לאתר שלך ולרשתות החברתיות אליהן אתה מחובר
  • תקל על הלקוחות הפוטנציאליים לחפש אותך, הן באינטרנט והן לפי המיקום הפיזי של העסק.

על כן, אם אתה בעל עסק ואתה לא מנצל את יתרונות פלטפורמה זו לקידום של העסק, אתה עלול לפספס הרבה לקוחות בדרך ולבזבז משאבים כמו זמן, יצירתיות, והשקעה אישית שלך. זה למה חשוב להיות סבלניים לאורך כל הדרך עד לתוצאות בשטח והגדלת לידים לעסק.

טיפים לאופטימיזציה של Google My Business

על זה ששירות זה חינם כבר דיברנו, אבל זה לא אמור למנוע ממך להשקיע בו שעה ביום לפחות, ולגרום לעלייה במספר המבקרים והתנועה אל האתר והדף העסקי שלך. ועכשיו נעבור למספר טיפים מהירים וקלים שאתה צריך ליישם בחשבון שלך על מנת לקבל תוצאות מהירות ותחזוק קידום בגוגל לעסקים מקומיים –

  1. היכנס ואמת את הרישום שלך ב- גוגל לעסק שלי, אם עדיין לא עשית זאת

גוגל מייצרת רישום כללי באופן אוטומטי עבור עסקים שהיא מזהה באופן מקוון, אך המידע לרוב אינו שלם או אינו מדויק. טעינה ואימות של רישום זה מביאים לך שליטה על מה שמוצג בחשבון ובסופו של דבר זהו הצעד הראשון להצלחת הדף של העסק שלך.

  1. רשמו מידע מלא לגבי העסק

לציין כל מידע לגבי העסק על מנת לא ליצור ספקות כלשהן בקרב הגולשים. המידע צריך לכלול:
שם העסק, לוגו (במידה ויש) ,מיקום פיזי, כתובת, טלפון, שעות עבודה, קישור לאתר, קישור לרשתות החברתיות שאליהן אתה מחובר, תמונות, סרטונים וכל מידע אחר שיכול לעזור ללקוח הפוטנציאלי אבל לא רק עבורם. אם אתה משאיר מידע זה "ריק", משתמש אחר (מתחרה) יכול למלא את החסר עבורך על ידי הצעת "הצעות", והמידע עלול להיות שגוי. השתלט על מידע זה ובקר שוב ברישומים שלך באופן קבוע כדי לוודא שהמידע נשאר מעודכן ומדויק ואין "הפתעות".

  1. לפרסם תמונות וסרטונים איכותיים שימחישו את השירות שאתה מציע

הן הגולשים והן גוגל אוהבים מאוד תמונות וסרטונים. בנוסף ללוגו של העסק, מומלץ מידי פעם לרענן עם תמונות או סרטונים של העסק, של המוצרים, של העובדים בזמן עבודה ועוד. סוג התמונות שאתה מפרסם תלוי בסוג העסק שאתה מנהל – עבור המיקום הפיזי של העסק, תוכל לפרסם תמונות פנים וחוץ של החברה או המפעל שלך. אם העסק הוא מסעדה, תוכל לפרסם תמונות של האוכל והשתייה שאתה מציע במסעדה שלך. אם אתה עובד עבור לקוחות, ייתכן שתרצה לכלול תמונות מהתיקים השונים שלך. אלה רק כמה דוגמאות – שוב, התמונות והסרטונים המדויקים צריכים להיות תלויים בסוג העסק שלך.

  1. לבקש מלקוחות להשאיר ביקורות – אלמנט חשוב בביצוע קידום בגוגל לעסקים מקומיים

לצד תגובות חיוביות ניתן גם לדרג את העסק, השירות או המוצר שהעסק מוכר. להשאיר ביקורת בדף זה חשוב מאוד כי ככה בעצם הגולשים האחרים יכולים להיכנס ולראות מה חווית השירות של הלקוחות שלך, האם אתה אמין ושירותי מספיק, וככה בעצם להחליט אם להפוך ללקוח שלך. אז איך עושים את זה? פשוט מאוד!! תבקש מהלקוחות שלך להקדיש דקה מזמנם ולהיכנס לדף העסקי שלך, להגיב ולדרג. יתרה מכך, על מנת להקל עליהם, תוכל ליצור לינק ישירות לחשבון שלך, לשלוח ללקוחות והם רק מקליקים על הלינק, מגיבים ומדרגים!!

  1. לאחר שהלקוח משאיר ביקורת, תענה לו!!

זה כולל להגיב על ביקורות חיוביות ושליליות יחד! מעורבות שלך כבעל עסק בביקורות ודירוגים מראה לגולשים אחרים לגבי מידת הרצינות והאמינות שלך כלפי הלקוחות. לא להשאיר שום פנייה ללא מענה, לנסות לפתור ללקוחות את "הבעיות" שלהם בקשר לעסק שלך, גם אם צריך להציע להם הטבות או מבצעים מסויימים, כדי לשפר את חווית השירות שלו בסופו של דבר.

  1. לפרסם כתבות רלוונטיות ואייטמים חדשותיים בפרופיל

זו ההזדמנות להפוך את החשבון שלך ל"מיני" רשת חברתית ע"י עדכונים שוטפים ופוסטים על בסיס שבועי. תפרסם אייטמים חדשותיים שקשורים לשירות שלך באופן שוטף, תפרסם פוסטים על מוצרים חדשים, עם שירותים נוספים שאתה מציע על מנת למנף את התנועה לאתר. תוסיף לינקים חדשים לאתרים או לבלוגים שקשורים לתחום השירות שלך.

  1. תקבע שעות מיוחדות לחגים

אם אתה מאריך את שעות העבודה של העסק בעונת הקניות בחגים, אתה רוצה שהלקוחות שלך יידעו שאתה פתוח. לעומת זאת, אם אתה סגור לחופשה, אתה לא רוצה שהלקוח הפוטנציאל יגיע לעסק ויתאכזב שהוא סגור. לכן חשוב מאוד שתעדכן שעות עבודה בהתאם עבור ימים מיוחדים אלה.

מקווים שהשכלתם והצלחנו לתרום לכם מידע שימושי.. אפילו במעט. קידום בגוגל לעסקים מקומיים זהו תחום חשוב ותורם בקידום אורגני בגוגל.

המאמר מנוסח בלשון זכר, אבל אנחנו כמובן פונים לנשים וגברים כאחד 🙂

אהבתם? שתפו :)

Write a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *