3 שלבים בסיסיים להתחיל קידום אורגני בגוגל

על מה נדבר...?

צומילוג- בלוג קידום אתרים

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

קידום אורגני בגוגל ממנף את תוצאות החיפוש של האתר שלך על ידי הבלטת מילות מפתח עיקריות הקשורות לעסק/ מוצר שאתה מוכר. הקידום האורגני הוא חינמי עבור העסק, אין צורך לשלם עבור החשיפות או עבור הקליקים שאתה מקבל מהגולשים, בשונה מהקידום הממומן בגוגל. דבר נוסף המבדיל בין השניים הוא זמן התוצאות "בשטח": בקידום הממומן התוצאות הן די מיידיות ובהתאם להשקעה הכספית שלך בפרסום, בזמן שבקידום האורגני נדרשת הרבה סבלנות וזמן עד שרואים תוצאות. מתי יודעים שהקידום הצליח? ברגע שאתה רואה שהתנועה אל האתר גדלה והרבה יותר גולשים מתעניינים במוצר שלך, וכמובן גם ע"י מעקב באמצעים הזמינים אחר מיקומי האתר.

כמו שציינו מקודם, קידום אורגני בגוגל הוא חינמי, כביכול לא נדרשת השקעה כספית אבל על מנת לקבל תוצאות איכותיות צריך להשקיע לא מעט זמן ומשאבים אחרים על מנת שהקידום יהיה יעיל. צעדים אלה יכולים להתחיל בשלבים ממש מוקדמים, אפילו בשלב התכנון של הקמת אתר אינטרנט לעסק שלך ועד לקבלת תוצאות חיוביות בשטח.

אז מהם השלבים בדרך לתחילת קידום אורגני בגוגל בצורה נכונה ואפקטיבית?

השלב הראשון: בחירת מילות המפתח לקידום

השלב הראשון ואולי הכי חשוב הוא בחירת מילות חיפוש. עליך לבצע סקר 'קטן' באינטרנט על מנת למצוא את המילים הפופולאריות שהגולשים מחפשים כאשר הם מתעניינים בתחום העיסוק שלך. המטרה היא למקד את חיפוש הגולשים במילים שמאפיינות את השירות שלך וכך לגרום להם להגיע ישירות אל האתר שלך בתוצאות החיפוש וכך למנף את המעורבות בעסק שלך. החיסרון בשלב זה הוא שקיימות מיליוני מילות מפתח ולא תמיד אפשרי למקד את החיפוש בצורה יעילה לפי המילים שנבחרו, מה שגורם לעוד ביטויים רבים ואולי חשובים
"להיעלם" בדרך. כמו כן, בתהליך בחירת הביטויים לקידום, חשוב לא פחות לבדוק את רמת התחרות הקיימת, ועד כמה נצטרך להתאמץ כדי להגיע למיקומים ראשונים באמצעות קידום אורגני בגוגל.

השלב השני: יצירת תכנים מקוריים ומעניינים

בשלב השני להצלחת הקידום האורגני יהיה עליך ליצור תכנים מקוריים שלך שיתאימו למילות החיפוש. כאשר הגולשים יחפשו באינטרנט לפי מילות המפתח שהגדרת, הם יגיעו לאתר שלך ויגלו בו תכנים מקוריים ויצירתיים ששייכים רק לך ולא ראו באתרים אחרים לפני כן. בשלב הזה אתה מושך את תשומת ליבו של הגולש אל העסק ביצירתיות ובמקוריות שלך. התוכן צריך לתת ערך מוסף נרחב ככל האפשר לגולש ולתת מענה אמיתי לשאלות שמחפשים באינטרנט.

השלב השלישי: בניית קישורים

בשלב השלישי והאחרון, בניית  קישורים מכווינים אל האתר. שלב זה מאוד חשוב, במיוחד אם האתר שלך חדש בשוק וטרם נחשף לגולשים. אתה צריך להביא לאתר שלך לינקים מבלוגים ואתרי אינטרנט שונים שיש להם זיקה לתחום שלך ולתוכן כפי שאתה מביא באתר שלך. בעזרת קישורים אלה, אנשים יופנו לאתר שלך וזה ישפר את התנועה ואת הפופולריות של האתר ויתרום לקידום האורגני של האתר.

שלב נוסף שאתם שואפים להגיע אליו הוא השלב שלקוחות מתחילים לפנות אליכם. ובדרך כלל הפניות שמגיעות כתוצאת מקידום אורגני אלה פניות שנחשבות טובות ואיכותיות ביחס לממומן, במיוחד אם הקידום האורגני של האתר מתבצע בצורה נכונה ומדוייקת. טיפול בפניות ומענה ללידים צריך להתבצע באופן מיידי ומהיר על מנת לא לגרום לליד 'להתקרר' ולהפוך להיות לא רלוונטי.

לסיכום, אלה מספר צעדים בסיסיים שעלייך לנקוט בדרך לקידום אורגני יעיל ומוצלח. כמובן שיש עוד רשימה ארוכה של פעולות שניתן לבצע כדי לבצע קידום אורגני בגוגל בצורה יעילה ומועילה. חשוב מאוד לעשות סקר שוק לפני תחילת תהליך הקידום על מנת לבדוק את מקומך ביחס לעסקים אחרים מאותו התחום, במיוחד אם אתה חדש ואין לך ניסיון קודם. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון שזהו תחום די מורכב ודורש נסיון רב וידע קודם, לכן האופציה לשכור מישהו שיעשה קידום אורגני בגוגל עבורך משתלמת יותר ברוב המקרים.

** הטקסט מנוסח בלשון זכר מטעמי עצלנות בלבד 🙂 כמובן שהוא פונה לנשים וגברים כאחד.

בהצלחה!

קידום אורגני בגוגל

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך