3 שלבים בסיסיים להתחיל קידום אורגני בגוגל

צומילוג- בלוג קידום אתרים

3 שלבים בסיסיים להתחיל קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל ממנף את תוצאות החיפוש של האתר שלך על ידי הבלטת מילות מפתח עיקריות הקשורות לעסק/ מוצר שאתה מוכר. הקידום האורגני הוא חינמי עבור העסק, אין צורך לשלם עבור החשיפות או עבור הקליקים שאתה מקבל מהגולשים, בשונה מהקידום הממומן בגוגל. דבר נוסף המבדיל בין השניים הוא זמן התוצאות "בשטח": בקידום הממומן התוצאות הן די מיידיות ובהתאם להשקעה הכספית שלך בפרסום, בזמן שבקידום האורגני נדרשת הרבה סבלנות וזמן עד שרואים תוצאות. מתי יודעים שהקידום הצליח? ברגע שאתה רואה שהתנועה אל האתר גדלה והרבה יותר גולשים מתעניינים במוצר שלך, וכמובן גם ע"י מעקב באמצעים הזמינים אחר מיקומי האתר.

כמו שציינו מקודם, קידום אורגני בגוגל הוא חינמי, כביכול לא נדרשת השקעה כספית אבל על מנת לקבל תוצאות איכותיות צריך להשקיע לא מעט זמן ומשאבים אחרים על מנת שהקידום יהיה יעיל. צעדים אלה יכולים להתחיל בשלבים ממש מוקדמים, אפילו בשלב התכנון של הקמת אתר אינטרנט לעסק שלך ועד לקבלת תוצאות חיוביות בשטח.

אז מהם השלבים בדרך לתחילת קידום אורגני בגוגל בצורה נכונה ואפקטיבית?

השלב הראשון: בחירת מילות המפתח לקידום

השלב הראשון ואולי הכי חשוב הוא בחירת מילות חיפוש. עליך לבצע סקר 'קטן' באינטרנט על מנת למצוא את המילים הפופולאריות שהגולשים מחפשים כאשר הם מתעניינים בתחום העיסוק שלך. המטרה היא למקד את חיפוש הגולשים במילים שמאפיינות את השירות שלך וכך לגרום להם להגיע ישירות אל האתר שלך בתוצאות החיפוש וכך למנף את המעורבות בעסק שלך. החיסרון בשלב זה הוא שקיימות מיליוני מילות מפתח ולא תמיד אפשרי למקד את החיפוש בצורה יעילה לפי המילים שנבחרו, מה שגורם לעוד ביטויים רבים ואולי חשובים
"להיעלם" בדרך. כמו כן, בתהליך בחירת הביטויים לקידום, חשוב לא פחות לבדוק את רמת התחרות הקיימת, ועד כמה נצטרך להתאמץ כדי להגיע למיקומים ראשונים באמצעות קידום אורגני בגוגל.

השלב השני: יצירת תכנים מקוריים ומעניינים

בשלב השני להצלחת הקידום האורגני יהיה עליך ליצור תכנים מקוריים שלך שיתאימו למילות החיפוש. כאשר הגולשים יחפשו באינטרנט לפי מילות המפתח שהגדרת, הם יגיעו לאתר שלך ויגלו בו תכנים מקוריים ויצירתיים ששייכים רק לך ולא ראו באתרים אחרים לפני כן. בשלב הזה אתה מושך את תשומת ליבו של הגולש אל העסק ביצירתיות ובמקוריות שלך. התוכן צריך לתת ערך מוסף נרחב ככל האפשר לגולש ולתת מענה אמיתי לשאלות שמחפשים באינטרנט.