תמונות בקידום ממומן – גלריית המודעות החדשה של גוגל

על מה נדבר...?

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

תמונה אחת שווה אלף מילים.. מכירים?….

למרות שבקידום הממומן השמיים הם הגבול, עדיין קיימות מגבלות מסויימות של המערכת. לרוב, ידינו (אנשי השיווק) כבולות כאשר מדברים על שיווק ממומן, כאשר זה מגיע לפרסום תמונות. אנחנו יכולים לספר אבל לא להראות.

אומנם, זה לא נכון באופן מוחלט. כל מי שמתעסק במסחר יודע שברשימת המוצרים הממונים יש אפשרות לפרסם תמונות של המוצרים שאתה מוכר. במהלך השנים, גוגל חשבה איך להקל על המפרסמים והעסקים, והחליטה להשיק את מערכת גלריית תמונות שלה.
במילים פשוטות, מודעות גלריה יאפשרו לעסקים להפעיל מודעות חיפוש בתשלום עם תמונות בנייד. הם לא ייפתחו עד מאוחר יותר השנה, אך יש להם פוטנציאל להניב תוצאות מדהימות עבור מפרסמים רבים כאשר הם סוף סוף יוצאים לדרך.

לכן, כדי לעזור לכם להתכונן, בואו נבחן מקרוב סוגייה זו-
מהן מודעות גלריית מודעות?
מה הן יכולות לעשות?
מה העסקים שהכי ירוויחו מהן ומה הופך אותן לאופציית פרסום חדשה ומלהיבה כל כך?

מהן מודעות גלריה?

אם אי פעם השתמשת בקרוסלת תמונות בפרסומים שלך ברשתות החברתיות, פייסבוק או אינסטגרם, מודעות גלריה לא יהיו חדשות לך בכלל. מודעות גלריה מובנות מקרוסלה של תמונות של המוצרים שלך. התמונות יעלו באופן אוטומטי כאשר המשתמשים יחפשו את המוצר שאתה מוכר.

זה עניין די גדול, מכיוון שהוא מטפל באחת הבעיות הבסיסיות בחיפוש בתשלום: יצירת מודעה משכנעת ומוכרת. לאורך ההיסטוריה של חיפוש בתשלום, להבין כיצד להוציא הודעה משכנעת מתוך מספר מצומצם של תווי טקסט, היה תמיד כאב ראש עצום. כיצד אתה מתייחס בו זמנית לנקודת הכאב שהפעילה את החיפוש, להסביר כיצד ההצעה שלך פותרת את הבעיה, מבדילה את עצמך מהתחרות, מבססת אמינות וממריצה מישהו ללחוץ על 270 תווים או פחות?… זו סוגיה די מסתורית שמעסיקה עד היום משווקים רבים ברחבי העולם.

בעזרת תמונה נכונה, אתה יכול לכלול הרבה דברים שקשורים לעסק שלך בתמונה אחת בלבד. וזה מה שהופך מודעת גלריה למרגשת במיוחד. בעזרת גלריה זו, תוכל להשתמש במספר תמונות שיסכמו את הרעיון שלך, את התכנים שלך במקום כותרות מפוצצות או טקסטים ארוכים ומשעממים.
האם זה עובד?
לפי גוגל, סדרת מודעות גלריה מגדילה ב 25% את התנועה לאתר מאשר מודעות טקסט סטנדרטיות.

בכל הנוגע לפרטים טכניים, מודעות גלריה מתוכננות כרגע רק להופיע בראש ה- SERP הנייד. בדומה למודעות קרוסלה, למודעות הגלריה יופיע כותרת סטטית וכתובת אתר לתצוגה. מתחת לזה, מפרסמים יוכלו להוסיף 4-8 תמונות עם תיאורים נלווים שאנשים יוכלו להחליק דרכם למידע נוסף.

בנוסף למתן למפרסמים הרבה יותר תוכן פוטנציאלי להסתובב איתם, מודעות גלריות יאפשרו לך ליצור עד שלוש כותרות שונות שגוגל יכולה לבחור בהן בעת הצגת המודעה שלך. אמנם זו אינה תכונה פורצת דרך, אך היא נותנת למפרסמים אפשרויות התאמה אישית אפילו יותר לנסות.

מה החשיבות של גלריית המודעות?

פורמט מודעה חדש זה משקף את האמונה של גוגל כי התנהגות החיפוש משתנה. אנשים כבר לא משתמשים באינטרנט כאנציקלופדיה ענקית / דפים צהובים, זה חלק בלתי נפרד מחייהם. אנשים לא רוצים תשובות, הם רוצים עזרה במסע שלהם. כתוצאה מכך, אנו רואים שאילתות מעבר לחסר השאילתה, מהטקסט מבוסס לחזותי המעורר השראה.

לפחות זו התייחסות של גוגל לדברים.

בדומה למודעות הגילוי החדשות, מודעות גלריות נועדו לדבר עם אנשים בצורה שונה ממודעות טקסט. במקום להתמקד אך ורק במתן תוכן טקסט רגיל מסוג תוצאות החיפוש, מודעות גלריה משלבות תמונות במאמץ להעניק לאנשים את החוויות והפתרונות שהם מחפשים – ולא רק מודעת טקסט.

כל אלה חדשות טובות למפרסמים. בין אם אתה מאמין בפרדיגמה האינטרנטית החדשה של גוגל ובין אם לא, תמונות הן חלק מרכזי במכירת מוצרים ושירותים רבים, כך ששימוש באפשרות חדשה זו העומדת לרשותנו יכולה רק לעזור להגדיל את הסיכויים שלנו ליצור מודעות אפקטיביות.

לאילו סוגי עסקים עובדות מודעות גלריות?

במבט ראשון, מודעות גלריה נראות כאילו הן מיועדות לאותם סוגים של עסקים שעושים עבודה טובה בפייסבוק או באינסטגרם. בין אם אתה מוכר חברות כושר, חוויות ספא או שהות במלונות, עסקים עם תוכן חזותי מעולה עם התאמה טבעית למודעות גלריות.

לדוגמה, נניח שאתה משווק עבור סוכנות רכב. אתה יכול בקלות להפעיל מודעות גלריה במילות מפתח משפך עליון כמו "סוכנות רכב", "מיטב SUV" או "מכונית חדשה" שהראו תמונות מלהיבות של הרכבים שיש לך במלאי, כמה סוכנות שלך נחמדה, או מכוניות חדשות באפוס מיקומים.

זאת אומרת, מודעת הקרוסלה הזו היא מהפייסבוק, אבל רק תראו כמה חזותיים משכנעים!

יחד עם זאת, תלוי איך רצית לשווק דברים, אתה יכול גם להדגיש מבצעים, מחירים או כל מספר דברים עם התמונות שלך. וזה רק קצה הקרחון.

לכן, אם תמונות הן נקודת מכירה מרכזית לעסק שלך, עליך לקפוץ לרכבת מודעות הגלריה ברגע שהיא תהיה זמינה. אם לא תעשה זאת, המתחרים שלך בהחלט כן ובסופו של דבר תאבד קליקים עליהם.

עם זאת, מכיוון שמודעות גלריות מופיעות רק בנייד, עסקים של מסחר אלקטרוני ככל הנראה אינם מתאימים. מודעות קניות הן כבר מבוססות תמונה ושולטות ברוב ה- SERPs לחיפוש מוצרים. עם זאת, אם אתה מפרסם עבור חברת מסחר אלקטרוני ומריץ מודעות טקסט במילות מפתח רלוונטיות שאינן מפעילות מודעות פרסום, אתה בהחלט צריך לנסות להחליף את מודעות הטקסט שלך למודעות גלריה.

אבל מה עם עסקים פחות פוטוגניים? האם מודעות גלריה עדיין פועלות עבורן?

במילה אחת, בהחלט!

כמה פעמים ראיתם חברת SaaS, שירות ייעוץ או אפילו משרד עורכי דין מריץ מודעות בפייסבוק? מה דעתך על מודעות לתצוגה או וידאו?

תוכן חזותי עובד טוב לכל סוג של עסק. בוודאות שקל יותר להמציא תוכן חזותי משכנע לספא מאשר אינסטלטור, אבל חזותיים מעבירים רגשות ורעיונות בדרכים שמילים לא יכולות. זה נכון ולא משנה מה סוג העסק שאתה מנהל או מה אתה מפרסם.

הטריק עם חברות משעממות ויזואלית הוא לזהות את סוג התמונות הנכון. כדי להבין זאת, עליכם לנקוט בלב הערך שהעסק מציע.

מה הערך של הרשמה לחברות בחדר כושר? קבלת גוף מושך ובריא. מה הערך של שכירת רואה חשבון? ההקלה בידיעה כי הכספים שלך מטופלים על ידי איש מקצוע. ניתן לתקשר בקלות בין שני המושגים הללו באופן חזותי – אתה רק צריך להבין מה אתה רוצה שהתמונות שלך יעבירו.

מה הופך את מודעות הגלריה למרגשות?

אז האם מודעות גלריה שוות את כל המאמץ הנוסף הזה?

ובכן, חשבו על זה כך: המוח שלנו מעבד תמונות במהירות פי 60,000 מהטקסט. אנו עושים רושם ראשוני בפחות מ- 50 אלפיות השנייה ומעבדים תמונות תוך 13 אלפיות השנייה. אתה לא צריך להיות מתמטיקאי כדי להבין שזה אומר שרוב האנשים יוצרים רושם ראשוני מהעסק שלך לפני שהם יסיימו לעבד את מודעת הטקסט שלך. ומכיוון שאנשים רק זוכרים 20% ממה שהם קראו, כל האנשים שרוב יזכרו לגבי המודעה שלך הוא שהרושם הראשוני שנוצר בצורה לא תקינה.

לפתע אנשים מעבדים את ההודעה שלך לפני שהם יוצרים את הרושם הראשוני שלהם. עותק המודעה שלך בפועל עדיין יישאר מאחור, אך אתה נמצא מול הכדור שמונה עכשיו. ומכיוון שאנשים זוכרים 80% ממה שהם רואים, סביר להניח שהמודעה שלך תהיה בלתי נשכחת יותר.

אמנם מודעות טקסט בהחלט עובדות, אך הן חסרות מעט כפורמט מודעה. מודעות בגלריה יכולות לפתור הרבה מהבעיות הללו, כך שתוכלו לצפות שהן ישיגו ביצועים טובים יותר מאשר מודעות טקסט.

למעשה, יש לנו כבר הוכחות טובות ליעילותן של מודעות גלריה. כפי שציינו קודם, העיצוב של מודעות גלריה אינו בדיוק חדשני. פייסבוק ואינסטגרם משתמשים בפורמט זה עם מודעות הקרוסלה שלהם כבר שנים, אז בואו נסתכל על כמה נתונים על ביצועי מודעות הקרוסלה. על פי פייסבוק, סיטי ביץ '- מותג אורח חיים עם נושא חוף – חלה עלייה של 52% וירידה של 50% בעלות לפעולה באמצעות מודעות קרוסלה.

באופן דומה, עיצובים מאת ג'וג'ו – חברת עיצוב רקמה – הגדילו את החזר ה- ROAS שלהם ב -16x באמצעות מודעות קרוסלה. בעוד ששתי הדוגמאות הללו מקורן בעסקי מסחר אלקטרוני המפרסם בפייסבוק, הן מדגישות בבירור עד כמה יעיל מודל הקרוסלה.

קשר את הדגם הזה עם הכוונה הגבוהה של חיפוש מקוון ותוכל לראות כמה תוצאות מדהימות באמת … וזו הסיבה שמודעות גלריות הן משהו שכדאי לשקול לנסות ברגע שהן יושקו רשמית. קשה לומר בשלב זה כיצד יופיעו מודעות גלריה עבור כל עסק, אך הן בהחלט אפשרות חדשה ומלהיבה!

לסיכום

לאחר עשרות שנים של הגבלת מודעות חיפוש בתשלום לתוכן טקסט בלבד, גוגל פותחת את הדלת לפרסום מבוסס תמונה ב- SERP. איש אינו יכול לחזות איזו השפעה תהיה זו על ביצועי המודעות, אך הדברים בהחלט נראים מבטיחים.

ברגע שאפשרות זו תצא רשמית בהמשך השנה, תוכלו לצפות לראות המון מפרסמים שמנסים אותה. שלא כמו עדכונים ותכונות חדשות רבות, שינוי זה הוא כה גדול ומועיל בעליל כי רוב העסקים ירצו לפחות לנסות זאת.  וודא שאתה נמצא ביניהם, או שאולי אתה נשאר מאחור.

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך