שיווק אתרים באינטרנט 2023 – מדריך קידום אתרים באינטרנט למתחילים

על מה נדבר...?

בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

אתר הוא כלי פרסומי ושיווקי מדהים של ימינו. האתר מייצג וחושף את העסק/ המוצר שלך ברשת והוא אחד מערוצי התקשורת והשיווק החשובים שיביאו תנועה לאתר שלך וימכור את השירות שאתה מציע. כל עסק, קטן או גדול, המעוניין בהצלחה וחשיפה, חייב לפתוח אתר ברשת ולנהל אסטרטגיית שיווק אתרים באינטרנט מדוייקת ויעילה שתביא לתוצאות ותשרוד לטווח הרחוק בשווקים המגוונים שמציעים היום הכל מהכל.

במאמר זה אתם תלמדו מה זה שיווק אתרים, למה זה חשוב לבנות אסטרטגיית ניהול וקידום נכונים להצלחת האתר ב 10 שלבים פשוטים מאוד.

אז…. שנתחיל?

מה זה שיווק אתרים באינטרנט ?

שיווק אתרים הוא תהליך קידום האתר שלך באינטרנט. זהו אחד מערוצי השיווק המקוונים בהם תוכלו להשתמש כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי הכוללת שלכם. המטרה העיקרית של קמפיין שיווק אתרים היא לקבל ביקורים איכותיים באתר שלך, והרבה ביקורים.

למה חשוב לבנות אסטרטגיית שיווק אתרים יעילה באינטרנט ?

כחברת קידום אתרים, אחת המשימות שלנו היא להסביר ללקוחות מדוע הם צריכים אסטרטגיית שיווק מלאה ויעילה לאתר וכיצד לגרום לזה לעבוד לטובת העסק שלהם.

  1. קידום אתרים ורשתות חברתיות – לפני כמה שנים כאשר מישהו דיבר על שיווק אתרים, כולם ישר אמרו קידום אתרים אורגני בגוגל.

מאוחר יותר, תפיסה זו השתנתה ורשתות החברתיות נכנסו לזירה ונתנו את החותם שלהם. נפוץ מאוד כיום לקשר שיווק דיגיטלי למדיה חברתית ו- קידום אורגני בגוגל.

לשיווק דיגיטלי ישנם הרבה יותר עמודים הכוללים שיווק תוכן, שיווק בנייד, שיווק בדוא"ל ועוד. מדיה חברתית ו- SEO הם רק חלק מהמשוואה.

אסטרטגיית שיווק אתרים באינטרנט מתוכננת היטב תעזור לך להשתמש בכל הערוצים הזמינים לקידום העסק שלך באופן מקוון.

  1. צריך אסטרטגיה ותוכנית עבודה – אם לא תרשום באופן ברור מהי אסטרטגיית השיווק שלך, מהם המטרות והיעדים שאתה מציב לעצמך כדי למנף את העסק שלך, רוב הסיכויים שלא תצליח להתקדם לשום מקום וזו תהייה כמו "הליכה עיוורת", שלרוב תהפוך לכישלון.

ברגע שתבנה אסטרטגיה ותכנית עבודה מסודרת וממוקדת, אתה תדע בדיוק מהם הכלים שאתה צריך כדי להתקדם לכיוון ההצלחה וכנראה שגם תצליח להגשים יעדים אלה.

בנוסף, בעזרת תכנית עבודה יעילה ונכונה יהיה לך קל יותר להשיג את המטרות שאתה מציב לעצמך למהלך הדרך/התהליך עבור העסק שלך.

  1. עשו זאת לפני התחרות – במוקדם או במאוחר, כל העסקים יעברו לזירה השיווקית ברשת ו"המשחק" השיווקי יהיה קשה עוד יותר, התחרות רק תתרחב יותר ויותר עם הזמן. כדי להיות צעד אחד קדימה במשחק הזה, עלייך צריך לקחת את הקידום המקוון שלך ברצינות רבה יותר, והמקום הטוב ביותר להתחיל בו הוא יצירת אסטרטגיה נכונה ויעילה לשיווק באינטרנט.

מה כולל שיווק אתרים באינטרנט נכון ויעיל?

כדי לקדם בהצלחה את אתר האינטרנט שלך, אתה זקוק לאסטרטגיה איתנה שתנצל את כל ערוצי השיווק הדיגיטלי.

להלן 10 צעדים בדרך לשיווק אתרים ואסטרטגיית שיווק מוצלחים:
  1. לבצע סקירת עיצובי אתרים.
  2. בצע אופטימיזציה לאתר שלך לקידום אתרים.
  3. בצע אופטימיזציה לאתר שלך עבור הרשתות החברתיות.
  4. ליצור תוכן עבור תוכנית / אסטרטגיית השיווק שלך.
  5. לשתף את האתר שלך ברשתות החברתיות, כמה שיותר יותר טוב!
  6. להשתמש במודעות בתשלום על מנת להרחיב את החשיפה שלך ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.
  7. השתמש בשיווק בדוא"ל כדי ליצור קשר עם הקהל שלך.
  8. השתמש בשיווק מחדש כדי להחזיר משתמשים לאתר שלך.
  9. שמרו על האתר שלכם והתכנים שבאתר מעודכנים ותפרסמו כל שבוע פוסט/מידע חדש ומעניין כדי לשמור על הערנות והעניין של הגולשים שלכם.
  10. תמדדו ותנתחו את האתר שלכם וכל התכנים שמופיעים בו- חזרו על עצמכם כל תקופה על מנת לא להתיישן ולשעמם את הלקוחות שלכם.

קדימה מתחילים.. תקדישו כמה דקות לקרוא את הפוסט, גם אם תלמדו דבר אחד שיעזור לכם לקדם את העסק- שווה את זה 🙂

לבצע סקירת עיצוב אתרים לפני יצירת תוכנית שיווק אתרים באינטרנט

השלב הראשון הוא ליצור אתר שייתן מענה לעסק ושלך לשירות שאתה מציע. להתייחס לנראות האתר וכמובן לפרסם תכנים איכותיים. האתר שלך הוא כמו "חלון ראווה" שלך בחנות.. הוא חייב להיראות טוב מבפנים וכן מבחוץ, צריך להיות "מזמין" ונעים לכל מי שנכנס, מסודר ומאורגן היטב.

לפני שאתה מתחיל לבנות הכול, עצור ותבדוק לפי הפרמטרים הבאים:

  • תוודא שהאתר בנוי היטב והשימוש בו הוא ידידותי לכל משתמש – אתר שבנוי טוב עוזר הן לבעלים והן למשתמשים למצוא כל מידע נדרש. עליך לוודא שהגישה לכל אזור/ קטגוריה באתר שלך תהיה במרחק של עד 3 קליקים בלבד!!
  • האתר שצריך להיות ידידותי למשתמש ופונקציונאלי – הערך את הידידותיות של האתר שלך באמצעות עקרונות עיצוב אתרים ידידותי לקידום אתרים ונסה להסיר אלמנטים עיצוביים שמוסיפים מורכבות או שאינם נחוצים. בנוסף, זה מקל לשימוש חיצוני על ידי הגולשים שמחפשים דברים פשוטים ולא מורכבים.
  • מידע רלוונטי לגבי העסק/ המוצר/ השירות שלך – לוודא שיש מספיק "חומר" ותכנים לגבי השירותים שאתה מציע בעסק שלך. תרבה להשתמש גם בתמונות כדי להמחיש עבור הגולשים את המוצרים שלך בצורה יותר ברורה ומוחשית.
  • לוודא גישה נוחה לשימוש מהנייד – רוב הגולשים שלך יהיו, איך לא, דרך הנייד. על כן, עלייך לאפשר גישה נוחה ואיכותית כמה שניתן גם לשימוש דרך הנייד. מרבית חיינו מנוהלים היום דרך הניידים שלנו לכן זה מתבקש שהעסק שלך היה זמין ונגיש גם בסלולר. שיווק אתרים באינטרנט בימינו מתבסס בעיקרו וברובו על המובייל. חשוב מאוד לשים על כך דגש.

בצע אופטימיזציה לאתר שלך לקידום אתרים איכותי בגוגל

לאחר שהקמת את האתר ובצעת סקירה מעמיקה לגבי העיצוב, השלב הבא הוא לתכנן את אסטרטגיית הקידום. תכנית קידום מקצועית ויעילה, שתוכננה היטב, תביא לתנועה משמעותית לאתר שלך, החשיפה תהייה גדולה ואתה תתחיל להינות מההשקעה המרובה בהקמת כל המערך הזה.

קידום אתרים הוא תהליך שמביא לתנועה וחשיפה גבוהה יותר לאתר שלך בכל מנועי החיפוש ודרושים מספר צעדים בודדים על מנת להשיג את תנועה לאתר:

  • תוודא שהאתר שלך הוא נקי מווירוסים ועויות למינן שיכולות לשבש את הגלישה של המשתמש שלך.
  • הפיכת דפי האינטרנט שלך ידידותיים לקידום אתרים והתוכן שלך לקריאה על ידי סורקי מנועי חיפוש.
  • לכתוב תכנים איכותיים ומעניינים שימשכו את הגולשים
  • לפרסם באתר שלך כמה שיותר לינקים חיצוניים, לינקים איכותיים, מאותו התחום
  • קידום אתרים מקומי – ביצוע אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך לחיפושים מודעים למיקום ולקבלת לקוחות רבים יותר לאתר / לעסק שלך.

 

מלבד שיטות SEO המקובלות לעיל, עליכם לבצע אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלכם לקידום אתרים מודרני כמו הוספת סימון סכמות ואופטימיזציה של התוכן שלכם עבור קטעי טקסט עשירים.

בצע אופטימיזציה לאתר שלך עבור הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש

הצעד השלישי בתהליך הוא לבצע אופטימיזציה עבור הרשתות החברתיות השונות שקיימות ברשת, עדיף הפופולאריות ביותר שהחשיפה אליהן בתדירות גבוהה מאוד.

זה שונה מאוד משיווק ברשתות חברתיות אבל עדיין יש קשר הדוק בניהם:

  • אלמנטים ויזואליים באתר כמו תמונות או סרטונים, צריכים להופיע גם בפרופיל של העסק ברשת החברתית
  • להוסיף קישור ישיר מהאתר שלך אל הרשתות החברתיות שבהן אתה מפרסם, על מנת להקל על הגולשים להגיע אל הדף שלך מבלי לצאת מהאתר שלך.
  • ודא שכאשר משתמש לוחץ על כפתור השיתוף (או משתף ישירות את כתובת האתר שלך), הקטע שנוצר מעוצב היטב. מומלץ להוסיף את תגי הפתחים הדרושים ושימוש בגדלים ותבניות תמונה הנתמכים על ידי כל הרשתות העיקריות.

אמנם נראה שזה יותר טכני ולא קשור לשיווק, אך הוא ממלא תפקיד חשוב. אם האתר שלך אינו מאפשר למשתמשים לשתף את התוכן שלך כראוי, אל תצפה לחשיפה כלשהי של מדיה חברתית.

ליצור תוכן עבור התוכנית / האסטרטגייה שבנית

כשאתה מקדם אתר מקוון, אתה בעצם מקדם את תוכן האתר שלך וזו הסיבה שהוא מכונה שיווק תוכן.

המטרה העיקרית של שיווק תוכן היא לעזור לכם ליצור את סוג התוכן הנכון שימשוך משתמשים חדשים לאתרכם ויעסיק אותם ולא ישעמם אותם.

על מנת ליצור אסטרטגיה טובה אתה צריך לבדוק את הפרמטרים הבאים:

  • האם מילות המפתח שהגדרת עבור הקידום שלך זהות לתכנים שאתה מפרסם
  • בצע ניתוח מתחרה וברר מה עובד עבור המתחרים שלך.
  • נתח את תוצאות החיפוש של גוגל כדי לגלות איזה סוג תוכן גוגל רוצה למילות המפתח שלך (אורך התוכן, תמונות / וידאו ועוד).

ברגע שיש לך רשימת נושאים או מילות מפתח , אתה יכול ליצור את התוכן שלך עבור האתר ועבור הקידום בדיוק לפי המחקרים שביצעת בגוגל.

לחברות שמצליחות לקיים קמפיין שיווקי תוכן מתמשך, יש יותר סיכויים להצליח ברשת מאשר חברות שמפרסמות תוכן מדי פעם ללא תוכנית.

לפרסם את האתר שלך ברשתות החברתיות, כמה שיותר – יותר טוב!

עכשיו, אתה צריך לקדם את התכנים שלך ברשתות החברתיות השונות ברשת.

איך עושים את זה?

  • בתור התחלה, הרשתות החברתיות הפופולאריות שבהן תוכל לפרסם ולקדם – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, פינטרסט ולינקדאין. כולן רלוונטיות לביצוע שיווק האתר שלך באינטרנט.
  • לאחר מכן, חובה לפתוח פרופיל עסקי בכל אחת מהרשתות הללו ולא לפרסם מהפרופיל האישי שלך!! בשום אופן!!
  • קשר את אתר האינטרנט שלך ואת דפי המדיה החברתית. לאחר מכן, הוסף קישורים לדפים החברתיים באתר האינטרנט שלך (בכותרת התחתונה) והוסף גם את הסכימה הרלוונטית (זה יעזור למנועי חיפוש לשייך את האתר שלך ואת הדפים העסקיים יחד).
  • להגדיל את מספר העוקבים/ האוהדים שלך באותן רשתות – ההצלחה ברשתות חברתיות מבוססת על האיכות של הפוסטים שאתה מפרסם. עלייך לפרסם תכנים באיכות גבוהה שימשוך את הגולשים והתשומת לב שלהם תהייה בעסק/מוצר שלך.

הדרך הטובה להתחיל לפרסם תכנים היא לתכנן הכל מראש. להכין פוסטים מתוזמנים מראש למהלך השבוע / החודש ולרכז שם את התכנים שלך לפי מידת הצורך והדחיפות שלך, מסודר לפי תאריכים ותחומי עניין.

להשתמש במודעות בתשלום על מנת להרחיב את החשיפה שלך ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים

ברגע שתתחיל בקידום ובשיווק ברשתות החברתיות בעיקר, אתה תשים לב לדבר אחד חשוב ומרכזי – לוקח זמן לקידום לעבוד ולהביא לתוצאות. כדי להשיג תוצאות בזמן קצר ובצורה מדוייקת, עלייך להשקיע כסף ולהביא ולהרחיב את החשיפה שלך למודעות בתשלום, הן דרך גוגל והן דרך פייסבוק.

בעזרת מודעות בתשלום, התנועה לאתר/לדף שלך תתגבר במהירות וכמובן שזה יביא להעלאה משמעותית בחשיפה ובמכירות שלך.

שתי הפלטפורמות הפופולאריות למודעות בתשלום הן:

  • מודעות בתשלום בגוגל – מקד לאנשים על סמך מונחי החיפוש בהם הם משתמשים בגוגל או הצג את המודעות שלך בנכסי Google אחרים (YouTube, Gmail) ואתרים המשתתפים ב- Google AdSense.
  • מודעות בתשלום בפייסבוק – קדם את עמוד הפייסבוק שלך, פוסטים ברשת המדיה החברתית או מודעות לאנשים המשתמשים בפייסבוק, אינסטגרם או מסנג'ר.

שתי השיטות הן מאוד אפקטיביות ואכן מביאות לתוצאות בזמן קצר אבל עליך להיזהר ולא להיסחף עם זה ולא להוציא סכומי עתק ולהשקיע בזה יותר ממה שתוכלו לעמוד בו לאורך זמן. ההמלצה שלנו, להגדיר תקציב מראש, שמותאם ליכולת העסק, ולהתחיל את התהליך (כחלק מתוכנית שיווק אתרים באינטרנט). ככל שתראה תוצאות והעסק יתקדם לשביעות רצונך, תוכל להגדיל את התקציב בהדרגה. הכול צריך להיות בהתאם לתמורה שאתה מקבל כתוצאה מהפרסום המומן.

השתמשו בשיווק בדוא"ל כדי ליצור ולנהל קשר עם הקהל שלך

אחד ערוצי המכירה האפקטיביים ברשת הוא אכן האימייל. למעשה, אחת המטרות של קמפיין השיווק באתר שלך צריכה להיות הגדלת רשימת הדוא"ל שלך.

קביעת רשימת דוא"ל פעילה היא דרך נהדרת להחזיר אנשים לאתר שלך, ליידע אותם על תוכן חדש או למכור להם ישירות מוצר. אל תטעו, הדוא"ל קצת האט את הקצב אך לחלוטין לא מת עדיין!!

מהם הטיפים לשיווק נכון דרך המייל?
  • הקל על הגולשים/משתמשים שלך ואפשר להם גישה נוחה להירשם למוצר/שירות שלך דרך המייל. לדוגמא, אפשר להם להשאיר פרטים באתר דרך המייל שלהם (לקוח שמתעניין לגבי עלות או כל מידע אחר לגבי העסק).
  • תנו להם תמריצים (כמו ספר בחינם, משאבים בחינם) – "חינמיים" חופשיים יכולים לעשות שינוי גדול בכמה אנשים ירשמו לניוזלטר שלכם.
  • שמור על ההבטחות שלך – אם אתה מבטיח עדכונים שבועיים, וודא שאתה שולח דוא"ל עם טיפים חדשים על בסיס שבועי.
  • אל תשתמש לרעה באמון הגולשים/הלקוחות שלך – משתמשים סומכים עליך עם כתובת הדוא"ל שלהם, אל תשתמש לרעה באמונם באמצעות יותר מדי מיילים או ספאם מיותרים. תיבת הדואר הנכנס של כולם כבר מלאה באימיילים לקידום מכירות, אז תחשוב מתי הכי טוב לשלוח אליהם הודעה נוספת.

השתמש בשיווק מחדש כדי להחזיר משתמשים לאתר שלך

חוק 7 בשיווק מכיר…..?

זהו חוק ישן ומוכר בתחום הקידום שמצהיר – לקוח פוטנציאלי אמור לראות עד 7 פעמים את הפרסום של המוצר/השירות לפני שהוא מחליט לקנות אותו. ככה המידע נכנס לו לתת מודע והוא לא שוכח וחוזר לבקר באתר. זה רלוונטי גם עבור שיווק באינטרנט.

במונחים של קידום אתרים, זה אומר שאתה צריך לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי לחזור שוב לאתר שלך. פרסום תכנים חדשים על בסיס תכוף ושיווק במדיה חברתית ושיווק בדוא"ל הם כולם דרכים נהדרות להשיג זאת, אך קיימת שיטה אחת נוספת שהיא יעילה ביותר וזו שיווק מחדש.

שיווק מחדש – שיווק אתרים באינטרנט יעיל ואפקטיבי

באמצעות שיווק מחדש אתה משתמש בפלטפורמות פרסום (מודעות גוגל, פייסבוק, או אפילו טוויטר) כדי להתחבר מחדש לאנשים שביקרו באתר שלך לפחות פעם אחת.

יש לזה מספר יתרונות, כולל תנועה ממוקדת יותר, עלויות פרסום נמוכות יותר ושיעורי המרה גבוהים יותר.

שמרו על האתר שלכם והתכנים שבאתר מעודכנים

לפרסם כל יום-יומיים פוסט/מידע חדש ומעניין כדי לשמור על הערנות והעניין של הגולשים שלכם.

ברגע שאתה מתעסק עם שיווק אתרים עלייך לזכור שני דברים חשובים מאוד:

  1. האתר חייב להיות מעודכן כל הזמן

משמעות הדבר היא שדרוג תוכנת האתר שלך לגירסה האחרונה, להבטיח כי אתר האינטרנט שלך מאובטח ושהוא משתמש בטכנולוגיות החדישות ביותר.

לדוגמה, כחלק מהאסטרטגיה שלך אתה יכול לשקול דפי מובייל מואצים (AMP), שהוא פורמט ה- HTML החדש הנתמך על ידי גוגל ורשתות אחרות.

  1. לפרסם תכנים איכותיים, חדשים ורלוונטיים

מעבר לפרסום תכנים חדשים לפי תקופות מסויימות, יחד עם מילות המפתח שלך, כדי להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך, עליך לחזור ולבדוק את התוכן הקיים שלך.

ככל שהאתר שלך מתבגר וגדול יותר, חלק מהתוכן שלך יהיה מיושן וזה לא טוב למשתמשים או למנועי חיפוש.

השלב הראשון בתהליך הוא למצוא דפי תוכן 'רזים'. אלה דפים ללא דירוגים, קישורים נכנסים או תנועה כלשהיא.

אולי התוכן בדפים האלה טוב אבל מכיוון שהם אינם מדורגים עבור שום דבר, הם לא מציעים שום ערך אמיתי לאתר שלך. כחלק מהביקורת, עליכם להחליט:

  • לעדכן ולפרסם אותם מחדש באתר שלך
  • הסר אותם והפנה מחדש את כתובת האתר לדפים קשורים אחרים באתר שלך
  • מיזוג אותם עם דפים אחרים

השלב השני הוא לבדוק את הדוחות של Google Analytics ואת מסופי החיפוש של Google ולברר מהם העמודים הפופולריים ביותר באתר שלך.

עמוד שיש לו דירוגים גבוהים כעת לא אומר שהוא ישמור על הדירוגים הללו לנצח. התחרות גדולה ורוב הסיכויים שדפים חדשים מתפרסמים על בסיס יומי שממקדים בדיוק באותם נושאים כמו שלך.

כדי לוודא שלא תאבד את הדירוג שלך, עליך לבדוק את העמודים המובילים שלך אחת למספר חודשים ולוודא שהתוכן עדיין רלוונטי ועדכני.

תמדדו, תנתחו את האתר שלכם וכל מה שמופיע בו. חזרו על עצמכם כל תקופה על מנת לא להתיישן ולשעמם את הלקוחות שלכם

בעולם של השיווק הדיגיטאלי, כל דבר וכל נתון ניתן למדידה ולניתוח מעמיק יותר ועל כן אתה חייב לעבוד עם הכלים הנכונים על מנת לקבל נתונים ותמונת מצב ברורה ומדויקת יותר על מנת לא לטעות ו"לנוח על זרי דפנה".

ברוב המקרים, אתה יכול גם לשאוב את כל הנתונים מגוגל אנליטיקס ולכן תוודא שיש לך את הכלי הזה והאם אתה יודע איך לתפעל אותו.

לתוכנית שיווק אתרים באינטרנט יש שתי מטרות עיקריות שמנחות את תהליך העבודה:
  • להגביר את התנועה אל האתר שלך
  • להגביר את המעורבות והתנועה בתוך האתר שלך (מכירות, לשלוח כמה שיותר ניוזלטרים דרך המייל, לעורר תגובות, דיונים ועוד)

יש לעקוב אחר יעדים אלה בניתוח של גוגל ולנתח אותם בצורה מקצועית ויעילה כדי שתוכל לקבל את ההחלטות הנכונות.

לדוגמה, אם אתה מבחין כי פוסטים המכסים נושאים מסוימים משיגים ביצועים טובים יותר מאחרים, עליך למקד את מאמצי השיווק שלך ביצירת תוכן סביב אותם נושאים פופולאריים עבור הגולשים.

לסיכום העניין…

אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי מדהים ויעיל, ללא שום ספק.
לפני שאתה מתחיל עם בניית תכנית שיווק אתרים באינטרנט, תוודא שהאתר אכן עונה על הצורך של העסק שלך, התחום שלך. אתר טוב הוא אתר שבנוי נכון, אתר מובן ולא מסובך לתפעול והכי חשוב, אתר שנגיש לשימוש גם דרך הנייד.

בשלב השני, תשקיע בקידום שלו. זהו שלב קריטי מאוד להצלחה של האתר והעסק שלך. הקידום חייב להיות בצורה מקצועית, מדוייקת ויעילה על מנת להביא לתוצאות בזמן הקצר ביותר. השתמש במחקר מילות המפתח שלך על מנת למקד את הגולשים שמחפשים מידע מהתחום שלך.

בזמן שאתה ממתין שהקידום בגוגל יעבוד וישיג תוצאות בשטח, תתחיל לעבוד במקביל ברשתות החברתיות. תיצור פרופילים עסקיים ברשתות הפופולאריות ותתחיל לפרסם תכנים. בנוסף, תשקיע, בתור התחלה לפחות, במודעות בתשלום על מנת להביא תנועה לאתר ולדף שלך.

ברגע שאתה רואה שיש תנועה יותר מרובה לאתר שלך, הקידום מתחיל עבוד, תשקיע בשיווק וקידום דרך האימייל, גם דרך טובה להגביר את התנועה לאתר.

ואחרון חביב, אל תשכח לחזור ולסקור את האתר ואת התוכן שלך ולהבטיח שהוא תמיד מעודכן ורלוונטי כדי לספק את כוונת ובקשת המשתמש.

שיווק אתרים באינטרנט תלוי מאוד (כמו הרבה דברים בחיים..) ב-דיוק והתמדה לאורך הזמן, תהיו סבלניים ותשקיעו באופן קבוע ורציף והתוצאות יגיעו.

הפוסט מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות ועצלנות בלבד 🙂

שיווק אתרים באינטרנט

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך