קידום אתרים אורגני לעסקים – טעויות שכדאי להימנע מהן

על מה נדבר...?

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

קידום אתרים אורגני לעסקים הוא עניין די קריטי בתקופה האחרונה. אם לא נבצע קידום לאתר אנו עלולים למצוא את עצמנו הרחק מאחור, עם דירוג נמוך ותנועת גולשים מעטה. מצד שני כאשר אנו משקיעים בקידום האתר, ותוך כדי עושים טעויות אשר יפגעו ביעילות הקידום במקרים מסוימים, או נזק של ממש במקרים אחרים. אז בואו נסקר כמה טעויות שיש להימנע מהן.

הבנת הכוונה שמאחורי החיפוש

מי שעוסק בקידום אתרים אורגני תמיד בודק את החיפושים בגוגל ועושה ניתוחים של החיפושים הנפוצים על מנת להחליט מהם הביטויים שירצה לקדם. אך הטעות שרבים עושים היא שהם אינם מבינים את הכוונה שמאחורי החיפוש. כך הם עלולים ליצור תוכן אשר כולל את מילות המפתח, אך אינו מספק לגולש את המידע שבאמת מעניין אותו. אסביר באמצעות דוגמה – מי שמחפש את הביטוי ”רכב“ ככל הנראה מחפש מידע על רכבים, לעומת זאת מי שמחפש ”מכונאי רכב“ או ”מוסך רכב“ מתעניין בשירות לרכב. כאשר כותבים תוכן לאתר צריך להשתדל להבין מהי הכוונה של מי שעלול להריץ את החיפוש, מהו המידע שהוא נזקק לו.

התמקדות אך ורק בתוכן טקסטואלי

עוד טעות שחלק עושים בקידום אתרים אורגני לעסקים היא התמקדות אך ורק ביצירת תוכן טקסטואלי עם מילות מפתח "יבשות". זוהי טעות להזניח את סרטי הווידאו/תמונות/גרפיקות, הם קודם כל אמצעי יעיל בפני עצמם, אך הם גם מופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל. נכון לעכשיו קיימת פחות תחרות בסרטוני הווידאו והפודקסטים ובהחלט כדאי להשתמש בהם על מנת למשוך תנועה לאתר. בלוג טקסטואלי רגיל זה לא מספיק היום.

התנהלות ללא יעדים

ישנם אתרים אשר מעוניינים בקידום אתרים אורגני לעסקים, אך הם לא לוקחים את הזמן לשאול את עצמם מהם יעדי ה SEO שלהם. זהו אינו עניין שולי. על בעלי האתרים לחשוב מהן המטרות שלהן ולפתח את האסטרטגיה אשר תאפשר להם להשיג את אותן המטרות. התנהלות מפוזרות היא בבחינת ירייה לכל הכיוונים אשר תגרום לכם לבזבז הרבה משאבים ולהשיג מעט תוצאות.

התמקדו באנשים ולא במנועי חיפוש

אצל רבים עיקר ההתנהלות בתחום קידום האתרים נובע מתוך ניסיון להבין את המדיניות של גוגל, דבר שכבר הפך לסוג של אובססיה. בואו נחשוב לרגע על התמונה הגדולה; מאחורי המדיניות של גוגל ישנו רצון לחפש לספק חווית גלישה איכותית לגולשים ולהגיע להתאמה גבוהה בין תוצאות החיפוש לבין הצורך של הגולש. מי שרוצה להגיע רחוק פשוט צריך להעניק לגולשים איכות. בסופו של דבר מי שמייצר לעסק הכנסות אלו הם הגולשים, התמקדו בהם והעניקו להם תוכן איכותי.

בחירת מילות מפתח מאתגרות

לצורך קידום אתרים אורגני לעסקים עליכם לבצע מחקר מילות מפתח. המחקר יביא לכם את המילים והביטויים שאנשים מחפשים ובאופן טבעי תרצו להשקיע בקידום מילות החיפוש להן יש אלפי חיפושים בחודש. אבל האמת שיש עוד רבים כמוכם והתחרות עליהן גבוהה… לכן כדאי לכם להתחיל מיעדים קלים יותר, ביטויי הזנב הארוך, אלו המורכבים מ 3-5 מילים. התחרות עליהן יותר קטנה לכן יש סיכוי שתצליחו להשיג מהם יותר תנועה מאשר הביטויים שכולם מחפשים. התחילו מזה. אבל, הרבה יותר מאתגר למצוא את הביטויים הארוכים יותר לקידום לכן חשוב שתהיו יצירתיים.

לסיכום,
קידום אתרים אורגני עבור עסקים הוא תחום מאוד דינאמי. טכנולוגיות משתנות, טרנדים משתנים ומנועי חיפוש משנים מדיניות ומפתחים כלים חדשים. על מנת להצליח בקידום אתרים חשוב לעבוד עם חברה לקידום אתרים שתמיד נמצאת עם יד על הדופק ומכירה את הטכנולוגיות והפרקטיקות העכשוויות ביותר.

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך