פרסום בגוגל בשנת 2020: היתרונות עבור העסק שלך

על מה נדבר...?

פרסום בגוגל בשנת 2020: היתרונות עבור העסק שלך

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

מעוניין לקדם את העסק שלך בעזרת גוגל?.. מעולה!!
מודעות גוגל מאפשרות לעסקים אסטרטגיה טובה לטווח קצר כדי "לנחות" במהירות בתוצאות החיפוש. אם אתה מתכנן אסטרטגיית קידום לטווח הארוך עבור העסק שלך זה יתאפשר רק  באמצעות אתר מותאם למנועי חיפוש אשר בנוי בצורה מקצועית ויעילה לקריטריונים של העסק שלך. אם האתר שלך אינו מדורג בגוגל, תפנה למשרד פרסום מקצועי שיעזרו לך למנף את האתר ולהגדיל את התנועה אליו .

מודעות גוגל – מה זה?

מודעות גוגל הינה פלטפורמת פרסום בשירות עצמי, באמצעות תשלום פר קליק (לחיצה), המאפשרת לעסקים ליצור ולהשיק מודעות חיפוש ותצוגה של המוצרים/השירותים שלהם. מודעות חיפוש, סוג רשת המודעות הפופולרית יותר, נראות כמעט זהות לתוצאות החיפוש הרגילות, כאשר ההבדל היחיד הוא המילה הקטנה "מודעה" בשחר צמוד לכתובת האתר בלינק. מודעות Google יופיעו בחלקו העליון של דף תוצאות החיפוש ולרוב בעמוד הראשון.

שיטת העבודה של מודעות גוגל

מודעות גוגל הן סוג של קידום במנועי חיפוש וחלק מפלטפורמת הפרסום בתשלום של גוגל, בה עסקים יוצרים, מקדמים ומנהלים מודעות באמצעות מנהל המודעות שלה באופן עצמאי. מודעות טקסט אשר מוצגות בתוצאות חיפוש על סמך מספר גורמים, כולל מילות מפתח ותכנים רלוונטיים, שעה ביום ומיקום המשתמש. מפרסמים משלמים רק כאשר משתמשים לוחצים על המודעות שלהם.

על מנת לפרסם מודעות בגוגל, אתה צריך להגדיר חשבון מנהל מודעות עבור העסק וללחוץ + ולהתחיל ליצור קמפיינים חדשים. כעת תתבקש להשלים את כל שלבי יצירת המודעות שלך, החל מהכנסת התקציב היומי שלך לבחירת מיקום, בחירת מילות מפתח יעד, התאמת הגדרות מודעות כלליות וכמובן – כתיבת מודעת Google שלך.

לארח שתשלים את כל שלבי יצירת הקמפיין החדש, גוגל תציג את המודעה שלך לעיניי כל הגולשים עד 24 שעות בתנאי שהקמפיין והתכנים שלך לא מפרים חוקים וכללים של גוגל. המודעה ניתנת לשינוי ועריכה כל העת שהיא מופיעה בגוגל. קמפיין מוצלח של מודעות Google לוקח בחשבון את מה שהמשתמשים מחפשים, מתי הם מחפשים, ואיזו מודעה תהיה הכי משכנעת.

להלן 10 שלבים לפרסום מודעות אפקטיבי בגוגל

1. התחברות ראשונית למערכת
כדי לייצר קמפיין/מודעה, עלייך להתחבר לחשבון מנהל מודעות של הגוגל.
נווח אל קטגוריית "קמפיינים" בתפריט השמאלי. בכרטיסיית מסעות הפרסום, מצא ולחץ על כפתור "צור" בפינה הימנית העליונה של המסך, ואז בחר "קמפיין חדש" מבין האפשרויות הנפתחות.

2. תבחר את מטרת הקידום וסוג הקמפיין
השלב הראשון בדרך ליצירת מודעה היא בחירת מטרת הקידום. קיימות 6 מטרות קידום שונות במערכת:

* מכירות

* לידים

* הגברת התנועה לאתר

* קידום מוצרים או מותגים

* מודעות וטווח המיתוג

* קידום אפילקציה

שלושת המטרות הפופולריות שבהן משתמשים בעלי העסקים הן: מכירות, לידים והגברת תנועה לאתר.

3. תבחר שם לקמפיין ורשת בה תרצה לפרסם
בשלב הבא, תבחר שם מתאים לקמפיין שלך ורשת הפרסום עבור המודעה. שם הקמפיין אינו גלוי למשתמשים אלא רק לך.

4. לבחור קהל יעד ממוקד למטרה שהגדרת
בחירת קהל היעד מתבסס על סמך שפה ומיקום שאתה בוחר. בנוסף, ניתן להזין פרמטרים נוספים עבור הקהל יעד – תחומי עניין, השכלה, סטטוס משפחתי, הכנסות ועוד. כל הפרמטרים נבחרים בהתאם למטרה שהצבת לקמפיין. בשלב זה אתה תבחר גם מיקומים בהם תרצה שהמודעה שלך תתפרסם. עליך לבחור מדינה מבין רשימת המדינות שהמערכת מציעה או רשימת ערים. חשוב מאוד שתהייה ממוקד לאזור בו תרצה שהמודעה תתפרסם על מנת שתהייה התאמה גם לקהל היעד שבחרת.

לקבלת שליטה רבה יותר על אסטרטגיית מיקוד לפי מיקום, השתמש באפשרות "חיפוש מתקדם". שם תוכלו למקד למשתמשים ברדיוס מסוים על ידי בחירה ב"מיקוד לרדיוס ".

בשלב הבא, עלייך לבחור בשפות שמתאימות לקהלים שלך.
השלב האחרון במיקוד מודעות הוא הגדרת מיקוד לפי קהל. זה מאפשר להציג מודעות לא רק למשתמשים על סמך מיקומם, אלא גם לפי תחומי עניין ודמוגרפיה כמו רמת השכלה ומצב משפחתי. השתמש בכרטיסיות החיפוש, העיון או הרעיונות כדי לראות אם קיימות אפשרויות מיקוד לקהל שעשויות לסייע למודעות שלך להציג בפני משתמשים מוסמכים. אם כן, בחר בהם ואם לא, המשך לשלב הבא.

5. תבחר את התקציב שבאפשרותך להשקיע
התשלום עבור קליקים מתבצע על בסיס יומיומי, המטרה של כל מפרסם. מומלץ בתור התחלה להשקיע 30-40 ₪ ליום וככל שעובר הזמן והפרסום עובד, תוכל להשקיע קצת יותר על מנת להגיע לעוד קהלים חדשים.

6. ליצור תוספים למודעות
מדובר בשורות טקסט נוספות שמופיעות מתחת למודעה שלך. אין הוצאה כספית נוספת הקשורה בשימוש בתוספי מודעות. הם מספקים למשתמשים יותר אפשרויות וערך, מה שמוביל למודעות יעילות יותר. הוסף תוספים הרלוונטיים למה שאתה מפרסם על ידי לחיצה על החץ הנפתח שמימין. בסיום, לחץ על כפתור "שמור והמשך" בפינה השמאלית התחתונה.

7. הגדר קבוצות מודעות ומילות מפתח
את קבוצות המודעות יש ליצור בהתאם למוצרים או לשירותים שמציע העסק בעזרת מילות מפתח מתאימות.

כעת, בואו נבין איך בודקים ויוצרים מילות מפתח
מדובר במונחים או ביטויים פופולריים שהמשתמשים מזינים ב- Google כאשר הם מחפשים מידע כשלהו במנוע החיפוש. בעת הגדרת המודעה שלך, אתה יכול לבחור אילו מילות מפתח ברצונך להציג. גוגל תציע לך להשתמש במילות מפתח בהתבסס על תוכן האתר שלך, וכן תודיע לך כמה מילת מפתח פופולרית היא. יהיה עליך לבחור גם את סוגי ההתאמה של מילות המפתח שלך ולהזין מילות מפתח שליליות כדי לומר ל- Google מתי לא להציג את המודעה שלך.

ישנן ארבע אפשרויות התאמה שונות של מילות מפתח בהן תוכלו לבחור:
1. התאמה רחבה – זהו סוג ההתאמה המוגדר כברירת מחדל של המערכת עבור מילות המפתח שלך ויגיע לקהל הרחב ביותר מבין האפשרויות. זה אולי נשמע חיובי, אך מכיוון שהמודעה שלך כשירה להצגה כאשר שאילתת חיפוש כוללת מילות מפתח כלשהן בסדר כלשהו (כולל מילים נרדפות), המודעה שלך עשויה להופיע בחיפושים שאינם רלוונטיים באמת.

2 שינוי התאמה רחבה – אפשרות זו מעניקה לך קצת יותר שליטה מההתאמה הרחבה מכיוון שאתה יכול "לנעול" מילות מפתח מסוימות במקום. אתה רק צריך להוסיף "+" מול מילה כדי ליידע את Google שהחיפוש צריך לכלול את המילה הזו כדי להפעיל את המודעה שלך.

3. התאמה לביטוי – אפשרות זו מציעה שליטה נוספת. בהתאמה לביטוי, מונחי החיפוש צריכים להיות באותו סדר כמו מילות המפתח שלך כדי להפעיל את המודעה, אך יכולות להיות מילים אחרות לפני או אחרי הביטוי. לכן, אם מילת המפתח שלך היא "מסעדת דאלאס", המודעה שלך לא תופיע כאשר מישהו מחפש "מסעדה בדאלאס", אלא אם מישהו יחפש את "המסעדה הטובה ביותר בדאלאס." כדי לציין בפני גוגל שאתה רוצה התאמה לביטוי, תצטרך לשים מרכאות סביב הביטוי.

4. התאמה מדויקת – אפשרות זו עובדת בדיוק כמו שהיא נשמעת. על מנת שהמודעה שלך תוצג, מישהו יצטרך לחפש במילות המפתח המדויקות באותו סדר וללא מילים אחרות לפני או אחרי. אז אם אתה רוצה להציב התאמה מדויקת ל"מסעדת דאלאס ", המודעה שלך לא תוצג עבור החיפוש "המסעדה הטובה ביותר בדאלאס" או "המסעדה בדאלאס". אתה צריך לשים סוגריים סביב הביטוי אם אתה רוצה שזה יהיה התאמה מדויקת .

אלה המפרסמים מוצר או שירות כללי עם מגוון רחב של מוצרים ומחירים, עליהם לבחור בהתאמה רחבה בהתחשב בכך שהמודעה שלהם תהיה רלוונטית ללא קשר לקהל מסוים. עם זאת, חברה המפרסמת מוצר ספציפי תרצה לבחור סוג התאמה מחמיר יותר כדי להימנע מהצגת מודעות עבור מונחי חיפוש לא רלוונטיים – הפסד כספי מובטח מבחינת עלות המודעה שלא מיצתה את מטרתה. בעלי עסקים קטנים צריכים לעשות שילוב בין כל ההתאמות שהצגנו לפני עבור מילות המפתח שלהם. בתור התחלה, מומלץ להתחיל עם שילוב של התאמה רחבה + התאמה לביטוי.

מילות מפתח שליליות הן ההפך הגמור של מילות מפתח חיוביות, מכיוון שהן אומרות לגוגל מתי לא להציג את המודעות שלך. למשל, חברה שבונה דלתות מתקדמות תשתמש ב"זול "כמילת מפתח שלילית כדי למנוע את הצגת המודעה שלהם בפני מי שרוצה דלת בעלות נמוכה.

שקול את כל הדרכים השונות שמשתמשים עשויים לחפש אחר מילות המפתח שלך. הוסף מילות מפתח לא רלוונטיות לרשימת מילות המפתח השליליות. דרך נוספת לעשות זאת היא לבדוק לעיתים קרובות את מונחי החיפוש שלך ולהוסיף מילים לא רלוונטיות לרשימת מילות המפתח השליליות שלך, כדי להימנע מבזבוז ההוצאות על המודעות שלך בשאילתות באיכות ירודה.

8. כעת, תיצור את המודעה שלך

אחרי שעברנו את כל השלבים הטכניים בדרך ליצירת קמפיין מודעות יעיל ומקצועי, זה הזמן לכתוב וליצור את התכנים עבור המודעה שתופיע בגוגל. עלייך לכתוב שתי כותרות או כותרת ראשית + כותרת משנית עבור המודעה ותיאור קצר. אתה מוגבל למקסימום של 30 תווים עבור כל כותרת ועד 90 תווים עבור התיאור. על כן, עלייך לוודא שאתה כותב את כל הדברים החשובים והרלוונטיים עבור המודעה.

המודעה צריכה להיות מספיק משכנעת ומושכת את העין על מנת שהגולש אכן יתעניין וילחץ על המודעה. המודעה אומנם קצרה אבל היא חייבת למצות את עיקרי השירותים שהעסק שלך מציע ולתת סיבה מוצדקת למתעניין להגיע דווקא אלייך. כדי לכתוב מודעה יעילה ואיכותית השתמש במילות המפתח שהגדרת עבור המודעה שלך, כמה שיותר שימוש במילים אלה כך הסיכוי שלך לקבל קליקים יעלה יותר. לארח שיצרת את התוכן והכותרות, לשמור את העותק ולהמשיך לשלב הבא.

למה לשים לב כאשר יוצרים מודעה חדשה?

  • שימוש מירבי במילות המפתח – עלייך להשתמש באותן מילים פופולריות שהציגה לך גוגל והן שמישות ע"י הגולשים.
  • שימוש בפרמטרים מקומיים – אם אתה עסק מקומי, עליך לשקול להשתמש במונחי מיקום בחיפוש שלך. אם מישהו מחפש "מנגל דאלאס", המודעה שלך עם הכותרת "המנגל הטוב ביותר בדאלאס" תהיה סבירה יותר שתופיע בתוצאות ותהיה רלוונטית מאוד עבור אדם המחפש מסעדה באזורך.
  • ציין בבירור את ההצעות שלך – המשתמש צריך לזהות כבר בהתחלה מה העסק שלך ואיך אתה יכול לעזור במה שהוא מחפש. אם בבעלותך חנות המציעה מוצרים רבים ושונים, וודא שאתה מתאים את המודעה שלך למילות המפתח בהן חיפש.
  • וודא שיש קריאה ברורה לפעולה במודעה – סביר להניח שמשתמשים ילחצו על מודעה אם ינחו אותם לכך בצורה ברורה. דוגמאות לכך הן "התקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר בחינם" או "הזן את המיקוד שלך כדי למצוא חנויות הקרובות ביותר אליך."
  • כלול מבצעים והנחות בעסק – ייתכן שתרצה לכלול הצעה כמו "20% הנחה היום!" או "משלוח חינם!" ברור מאליו אם אינך רוצה להציע הנחה על עלות הפרסום, אך אפילו הצעה קטנה יכולה למשוך לקוח חדש לאתר שלך.

מומלץ מאוד לעשות "סקר שוק" לפני שאתה מתחיל ליצור את המודעה שלך ולבדוק מול עסקים מתחרים מהענף שלך איך הם ניסחו וכתבו את הדברים. כמובן שלא להעתיק את המודעות שלהן אבל כן לקבל רעיון והשראה עבור המודעה שלך. בנוסף, חשוב מאוד ליצור גם מודעות מותאמות לשימוש בנייד. בימינו, כמעט כל היום שלנו מנוהל דרך הנייד לכן חשוב שהמודעה תופיעה בצורה נגישה וקלה גם בנייד על מנת לא לפספס לקוחות פוטנציאליים נוספים.

9. אשר את הקמפיין והפעל אותו

לשם כך תתבקש לבדוק ולאשר את הגדרות הקמפיין שלך, כולל תאריך ההתחלה וסיום. הקמפיין שלך יתחיל בתאריך ההתחלה שלו, לאחר שעבר בדיקת מודעות, שלרוב נמשך פחות מ -24 שעות. אם לא הזנת את פרטי התשלום שלך, תידרש להזין אותו גם לפני שהקמפיין שלך יכול להופיע. לחץ על "המשך למסע פרסום".

כעת, תתבקש לבדוק את מסע הפרסום שלך, לבצע את השינויים הנדרשים ולהזין את פרטי התשלום שלך אם לא עשית זאת כבר. כשתהיה מוכן, הפעל או קבע את הקמפיין שלך להפעלה. כל הקמפיינים החדשים נבדקים על ידי Google כדי להבטיח שהם עומדים בכל ההנחיות והכללים שלהם.

10. עקוב אחר המודעה שלך ותקדם אותה
לאחר שגוגל מאשרת את המודעה שלה, היא תפורסם בגוגל. זה הזמן שלך להיות "ערני" ולעקוב אחר המודעה והביצועים שלו. העזר בגוגל אנליטיקס כדי לראות את הנתונים המדויקים של המודעה שלך. אין צורך לבדוק כל יום איך המודעה מתקדמת אלא לתת זמן לכל המידע להיקלט על ידי גוגל בצורה מלאה וכמובן התיווך של המידע אל הגולש.

איך זה עובד?

גוגל מקצה ציון איכות לכל מילת מפתח של מודעות, שהיא מספר בין אחד לעשרה על סמך שיעור הקליקים, רלוונטיות המודעה וחווית דף הנחיתה. מספר זה מציין את מידת התאמה של המודעה שלך למילת מפתח ספציפית, שקובעת את האיכות הכללית והרלוונטיות שלה למחפשים. גוגל משתמשת בכך כדי להחליט על מיקום מודעות ועלויות לקליק.

גוגל תקצה ציון איכות לכל אחת ממילות המפתח שלך בהתבסס על:

  • שיעור קליקים צפוי – מה הסבירות שמישהו לחץ על המודעה שלך לאחר חיפוש אחר מילת המפתח.
  • רלוונטיות למודעות – עד כמה מילת המפתח קשורה למודעה שלך.
  • חווית דף נחיתה – עד כמה מילת המפתח קשורה לדף הנחיתה או לאתר אליו מקשרת המודעה שלך.

הערכים העיקריים שיש לשים אליהם לב כשאתה מסתכל על ביצועי המודעה שלך ב- Google:

  • כמות הופעת המודעה בחיפושים – אם אתה מבחין במספר נמוך של הופעות, חשוב שתוודא שהמודעה שלך תחרותית וכי מילות המפתח שבחרת תואמות את המודעה שלך ואת דף הנחיתה שלך.
  • שיעור קליקים למודעה – מספר הקליקים על מודעות חלקי מספר ההופעות. אחוז זה מאפשר לך לדעת כמה אנשים באמת לוחצים על המודעה מכל מי שרואה אותה. שיעורי קליקים טובים משתנים לפי תחום העסק, אך אם שיעור הקליקים שלך נמוך מ-% 1, עליך להעריך מחדש את טקסט המודעה שלך. ודא שהמודעה מפתה ונותנת סיבה משכנעת שמישהו ילחץ עליה.
  • עלות ממוצעת לקליק – עלות לקליק היא הסכום הכולל ששולם עבור המודעה שלך חלקי המספר הכולל של קליקים. מחיר זה מאפשר לך לדעת מה אתה משלם כדי שמישהו לחץ על המודעה שלך.
  • שיעור המעורבות במודעה – זהו הפרמטר האולטימטיבי שלך, מכיוון שהוא אומר לך כמה אנשים שלחצו על המודעה שלך מבצעים את הפעולה הרצויה לך, כמו למלא טופס או לבצע רכישה. אם אתה מגלה שיש לך שיעור קליקים טוב אך שיעור המעורבות נמוך יחסית, סביר להניח שזו בעיה בדף הנחיתה שלך.

יצירה ופרסום של מודעת גוגל היא הצעד הראשון להצלחה בפרסום בגוגל, אך עליכם גם לעקוב אחר המודעה ולבצע אופטימיזציה באופן רציף על מנת להגדיל את המעורבות ואת ההחזר על הוצאות המודעות. קח בחשבון את המטרות שהצבת בתהליך הראשוני וכיצד הערכים שלעיל עוזרים לך לעמוד במטרות שלך. כמו כן, הקפד לבדוק ניתוחים של מנהל המודעות של גוגל מספר פעמים בשבוע כדי לוודא שהמודעה שלך עומדת בציפיות וביעדים שהצבת לעצמך.

עלות פרסום בגוגל

מודעות ממומנות בגוגל מתבססות על תשלום פר קליק על המודעה, המפרסם משלם אם גולשים הקליקו על המודעה והגיעו לעסק דרך אותה מודעה. העלות לקליק הכוללת תלויה במילות המפתח שלך ובמספר הגדרות שעשית במהלך יצירת הקמפיין. בעוד שהמחיר הממוצע לקליק בכל הענפים הוא 2.69 $, הם משתנים מאוד מקטן החל מ  $ 1 ליותר מ- $ 10 לקליק. להלן מספר ממוצעים בתעשייה, כמו גם דרך להעריך את הוצאות המודעות שלך ואלטרנטיבה לפרסום PPC בעלות נמוכה יותר.

על מנת להעריך נכון את עלויות הפרסום שלך, אתה יכול להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל כדי לראות כמה ההצעות המוצעות עבור המודעה שלך כאשר מישהו מחפש מילות מפתח ספציפיות. עם זאת, במקום להתמקד אך ורק בעלות הפרסום, תרצו גם לדעת כמה אתם עומדים להרוויח מפרסום בגוגל והאם זה יניב רווח משמעותי לעסק שלכם.

כיצד גוגל קובעת את דירוג המודעה?

מודעות עם הצעות מחיר גבוהות ונחשבות לתוצאות חיפוש טובות מוצבות גבוה בדפי חיפוש.

גוגל משתמשת בשלושת הגורמים העיקריים האלה כדי לקבוע מתי מודעה מוצגת בדף התוצאות:

  • הצעה – המחיר שאתה מוכן לשלם עבור קליק על המודעה שלך.
  • ציון איכות – המספר שגוגל מקצה למילות המפתח שלך המשקפות את הרלוונטיות שלה למודעה שלך. המודעה שלך צריכה להיות רלוונטית לשאילתת החיפוש על מנת להופיע בדף תוצאות החיפוש. אם מישהו מחפש "פרחים לחתונה ", לא הגיוני שגוגל תציג מודעה עבור מספרה. אתה רוצה לוודא שיש לך הרבה מאותן מילות מפתח שאתה מציע בה במודעה עצמה, כך שגוגל יכולה לדעת שהמודעה שלך רלוונטית לחיפוש.
  • דף נחיתה – כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך, לדף הנחיתה שאליו הם מגיעים אמור להיות תוכן דומה למודעה עצמה ולמילות המפתח המשמשות בחיפוש. לדוגמא, אם יש לך סלון יופי ואתה מפרסם מניקור, תרצה לקשר ישירות לדף שיש בו מידע נוסף על מניקור במקום לדף שכולל את כל השירותים שלך.

יתרונות הפרסום במנוע החיפוש גוגל

למודעות גוגל, פלטפורמת הפרסום הכי גדולה בעולם, ישנן מספר יתרונות.

  • מה שהופך לאפקטיבי פלטפורמה זו עצם העובדה שכל מי שחיפש את המוצר / השירותים שלך רוב הסיכויים שהוא באמת צריך אותו. מי שלחץ על המודעה והגיע לעסק שלך יהיה לקוח שלך בקרוב מאוד לכן לחץ על המודעה הממומנת שלך.
  • עלות פרסום המודעה – המפרסם משלם רק במידה והיו קליקים על המודעה שלו. אם אין קליקים אין תשלום. וכמובן שהתשלום אינו קבוע מראש והוא משתנה לפי כמות הקליקים לאותו חודש.
  • מיקום גיאוגרפי – היתרון המשמעותי במודעות אלו הן הפרסום המקומי של העסק לפי אזור גיאוגרפי שלו. אנשים מרבים לחפש עסקים באזורים שקרובים למקום העבודה שלהם או לבית שלהם מבחינת נוחיות של הגעה. לכן חשוב מאוד שתגדיר נכון כבר בהתחלה את המיקום של העסק על מנת שיגיע לקהלים הנכונים.
  • קידום אורגני בגוגל – כל עסק רוצה שהאתר שלו והדפים שלו ידרגו הכי גבוה שאפשר בגוגל בגוגל. הם גם משיגים מטרה זו בטווח הקצר בעזרת המודעות הממונות. אם זאת, קידום אורגני בגוגל היא אסטרטגיית קידום לטווח הארוך שיכולה לקחת הרבה זמן. מודעות Google מעניקות לעסקים דרך מהירה לקפוץ לראש תוצאות החיפוש אחר מילות מפתח שלא היו מוצאות אחרת.
  • לידים חדשים וחמים – באמצעות מודעות Google, עסקים יכולים ליצור קמפיינים לשיווק מחדש, שבהם מודעות מוגדרות להצגה בפני אנשים שביקרו לאחרונה באתר שלהם. זה עוזר לעסקים ליצור מודעות יעילות יותר מכיוון שהוא מאפשר להגיע ללידים חמים ולסגור מכירה.

מודעות Google מגיעות עם הרבה יתרונות, וזה מה שהופך אותה לכל כך חשובה לעסקים קטנים וגדולים יחד. בעזרת גוגל מודעות, מפרסמים מקבלים דרך סבירה ומשתלמת להגיע לאנשים ברגע שהם מחפשים את מה שאתה מציע. זה גם פותח את ההזדמנות לעסקים לשווק מחדש בפני מבקרי האתר האחרונים כדי להשיג לידים חדשים, וגם מספק נתונים וניתוח מקיף שיכולים לעזור לעסקים להבין טוב יותר את הקהל שלהם, ליצור מודעות טובות יותר ומכוונות מטרה.

ההבדל בין מודעות גוגל למודעות פייסבוק

הן מודעות פייסבוק והן מודעות גוגל מבוססות לפי שיטת "תשלום פר קליק" למודעה אבל עדיין קיים בניהם הבדל עיקרי: משתמשי גוגל מחפשים באופן פעיל את המוצר או השירות שלך בזמן משתמשי פייסבוק לא. עם זאת, למודעות בפייסבוק אפשרויות מיקוד רבות לקהל מקיפות יותר, מה שמאפשר לעסקים להציג מודעות בפני אנשים שסביר להניח שיהיו מעוניינים במה שהם מציעים.

לסיכום הנאמר לעיל,

עסקים, קטנים או גדולים, שממקדמים את העסק שלהם בגוגל בעזרת מודעות ממומנות, יראו עלייה חדה בזמן קצר, הן בלידים החדשים שהם יקבלו והן במכירות של המוצרים שהם מציעים. מה שהופך את גוגל ליעילה יותר העובדה שהיא מציבה את המודעות שלך בפני אנשים המחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים שהעסק שלך מציע. עסקים המחפשים דרך חסכונית יותר להשיג לקוחות חדשים בטווח הקצר צריכים להשתמש בגוגל מודעות.

בעוד שמודעות גוגל הן פלטפורמה בעלות נמוכה, היא יכולה להיות קשה לשימוש, וקמפיינים שלא תוכננו בצורה יעילה ומקצועית, "יאכלו" נתח גדול מאוד מהתקציב השיווקי של העסק. לכן, תכנן נכון ויעיל את הקמפיינים בגוגל על מנת שלא תצא מופסד מכל הכיוונים. במשרד שלנו תוכל לקבל את ההצעה הכי משתלמת לעסק שלך והכי הוגנת שיש, בליווי צמוד לאורך כל הדרך.

בהצלחה

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך