לבנות אתר לעסק – באיזה פלטפורמה לבחור, וויקס או וורדפרס?

על מה נדבר...?

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

זה כבר לא חדש שהחיים שלנו סובבים סביב האינטרנט, כל יום כל היום, מהקטן ועד הגדול, בעבודה או בשעות הפנאי, לצורך לימודים או משחקים. בשנים האחרונות, במיוחד בעקבות וירוס הקורונה, העולם עבר מהפכה דיגיטאלית משמעותית, ומרבית העסקים שינו את שיטת המכירות שלהם מהשיטה הפרונטאלית לשיטת המכירות דרך רשת האינטרנט, הזמנות ומשלוחים ישירות מהאתרים של העסק ללא צורך בהגעה פיזית. בהתאם לכך, עסקים רבים מחפשים פתרון לבנות אתר לעסק שלכם, הרבה מהם אתרי חנות מותאמים לדרישות העסק והלקוחות שלהם. המהפכה הזו נכנסה חזק לחיים שלנו ונראה שהיא לא תעלם כל כך מהר.
בניית אתר אינטרנט לעסק תעזור לך לקדם את המותג שלך ולהגיע ללקוחות חדשים – ולמרבה המזל, מעולם לא היה קל יותר לעשות זאת. כיום בשוק קיימות הרבה פלטפורמות מצוינות שעליהן ניתן לבנות את האתר. רובן מציעות לך את כל מה שצריך להיות באתר חנו אך יש שתיים בולטות במיוחד שעליהן מושתתות רוב החנויות. מה שטוב לעסק אחד לא בהכרח טוב לעסק אחר. הכול תלוי בצרכים שלך בעת לבנות אתר לעסק שלך.

מהם הגורמים שישפיעו על החלטתך בזמן לבנות אתר לעסק ?

כדאיות – אחד הגורמים החשובים ביותר עבור בעלי עסקים קטנים הוא המחיר. אתה זקוק לבונה אתרים שיהיה במחיר סביר יחסית, ועדיין יהיה בר השגה כאשר העסק שלך יגדל. חשוב על האופן בו האתר שלך יתפתח ככל שהעסק שלך יגדל. באופן אידיאלי, אתה אמור להיות מסוגל לגדול בקלות כשאתה צריך.
קלות השימוש והתפעול – חשוב לעבוד עם אתר שהוא ידידותי למשתמש ופשוט יחסית לתפעול ושינויים, עם מגוון רחב של תבניות לכל הסיטואציות. אתה צריך לדעת להוסיף או להסיר לבד כל עמודים שונים בתוך האתר, כגון דף הבית, אודות דף, עמוד שירותים ודף יצירת קשר, תכונות מורכבות יותר כמו גלריות תמונות ותכני וידאו, אלמנטים אחרים של אתרים שעסקים מסוימים זקוקים להם או רוצים, כמו בלוג, מערכת הזמנות או הזמנות, תכונות חברות או חנות מקוונת.
– ידידותי לחיפוש במנועים השונים – תרצו גם בונה אתרים ידידותי למנועי חיפוש, כך שתכני האתר שלכם מופיעים בתוצאות חיפוש עבור מילות המפתח שלכם, ועוזרים למשוך את לקוחות היעד שלכם.

עם התחשבות בתכונות אלה, צמצמנו את הבחירות שלנו לפלטפורמות האתרים הפופולריות לעסקים קטנים: WIX & WORDPRESS. במאמר שלפנינו נעשה סקירה לגבי כל אחת מהתבניות וכל שעליכם לעשות הוא להחליט איזו תבנית מתאימה לכם ולעסק שלכם.

בניית אתר לעסק עם WIX

פלטפורמה מעולה למי שמעוניין לבנות אתר לעסק ביעילות ובפשטות. פשוט לשימוש ומציע גמישות ללא תחרות כשאתה יוצר את האתר שלך. בעזרת הפונקציונליות של גרור ושחרור של Wix, אתה יכול לבנות אתר לעסקים קטנים ומדהים תוך שעות ספורות בלבד, ללא השקעה מיוחדת. אם אתה רוצה לשמור על דברים פשוטים, אז Wix הוא ללא ספק התבנית בשבילך. אינך זקוק למיומנויות טכניות או עיצוביות בכדי לבנות אתר מקצועי, איכותי ומושך עבור העסק שלך. Wix הקלה על עיצוב אתרים אפילו יותר בעזרת בונה ADI שלה. Wix ADI (בינה מלאכותית לעיצוב מלאכותי) ישאל אותך כמה שאלות לגבי אתר האינטרנט שלך, ואז ייצור עבורך אתר עסקי מלא בהתבסס על תשובותיך.

WIX מציעה לך יותר מ -500 תבניות מעוצבות באופן מקצועי לבחירה, המכסות את כל סוגי העסקים, ממאפרים ועד סוחרי מכוניות וינטאג' ועוד רבים. ביןם השימושים הרבים של WIX תוכל לעשות גם את הדברים הבאים:
– הוספת אנשי קשר וספקים
– לשלוח הזמנות מקוונות לפגישות
– ליצור חשבוניות ומעקבי תשלום
– ליצור תכנים איכותיים
– להכניס תמונות או קטעי ווידאו
– שליחת מיילים ללקוחות וספקים
בנוסף, וויקס מספקת תמיכה טכנית ושירות ללקוח בצורה מקצועית ואיכותית. ישנם כפתורי עזרה בכל מקום באתר Wix, כך שאם אתה מתקשה לבנות קטע ספציפי באתר שלך, אתה יכול ללחוץ על הכפתור ולמצוא תשובה ספציפית לשאלתך.

בניית אתר לעסק עם וורדפרס WORDPRESS

יש סיבה לכך שמעל לשליש מהאינטרנט פועל ב- WordPress וזו מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם (CMS). הסיבה לכך היא שהיא גמישה, מדרגית ונוחה לשימוש. וורדפרס היא כנראה הפלטפורמה הטובה ביותר לבנות אתר לעסק קטן ובינוני. וורדפרס היא חינמית לחלוטין, ולכן היא זמינה ברוב הפלטפורמות לאירוח אתרים.
עיצוב האתר הוא קל ופשוט, עם אלפי ערכות נושא של וורדפרס שהוכנו מראש המכסות כל נישה עסקית שאתה יכול לדמיין. למי שמעדיף שליטה רבה יותר, תוכלו לשלב בוני גרירה ושחרור של וורדפרס. ל- WordPress יש עשרות אלפי תוספים שמאפשרים לאתר שלך פונקציונליות נוספת. לדוגמה, עם התוסף הנכון אתה יכול להוסיף:
– טפסים ניתנים להתאמה אישית
– חנות מסחר אלקטרוני
– פורומים
– קורסים מקוונים
– לוחות שנה לאירועים

למעשה, תוכלו ליצור כמעט כל סוג של אתר באמצעות וורדפרס, בין אם זה פשוט או מורכב. אז וורדפרס היא פלטפורמה נהדרת עבור אתר העסק הקטן שלך, גם כשאתה מפעיל את העסק שלך לראשונה, וגם עם צמיחתו. כשמדובר בהגדלת התנועה באתר שלך, וורדפרס מקל על זה משום שהוא ידידותי למנועי חיפוש לפי עיצוב. אתה יכול גם להשתמש בתוספים כמו Yoast SEO כדי להבטיח את התוכן שלך אופטימלי להצגה בתוצאות חיפוש. וורדפרס משתלבת כמעט בכל פלטפורמה שתרצו להשתמש בו, ומעניקה לכם גמישות בלתי מוגבלת ליצירת אתרים מכל הסוגים, החל מבלוגים עשירים בתוכן ועד אתרי מסחר אלקטרוני עם אלפי מוצרים.

לאחר התקנת וורדפרס, אתה אחראי על תחזוקת האתר שלך. זה כולל גיבוי לאתר שלך, שמירה על עדכניות של תוספים ותוספים ועדכון WordPress עצמו בעת הצורך. חלק זה צריך להיעשות ידנית, מה שאומר תוספת נוספת לרשימת המטלות שלך. אחת הדרכים לפתור זאת היא באמצעות אירוח וורדפרס מנוהל, שפירושו שמישהו אחר דואג להיבטים הטכניים של ניהול האתר שלך, ומשאיר אותך חופשי להתרכז בניהול העסק שלך.
קשה להאמין שאחד מפלטפורמות לבניית אתרים הטובה ביותר לעסקים קטנים הוא בחינם, אבל זה בדיוק מה שוורדפרס היא. למרות שתוכנת וורדפרס עצמה אינה כרוכה בתשלום, תצטרך איפשהו להתקין אותה. זה אומר לחבר שם דומיין משלך ואחסון. דומיינים (לדוגמא www.example.com) עולים כ- 70 ש"ח לשנה ועלויות אחסון משותפות החל מ-30 ש"ח לחודש ועד לאלפי שקלים בחודש, תלוי בגודל וסוג האתר.

לסיכום,
מהי הפלטפורמה המומלצת ביותר לבנות אתר לעסק שלך?
זה תלוי בעסק שלך ובדרישות ויעדים שהצבת לעצמך בתחילת הדרך. שתי התבניות נותנות מענה ופתרון לכל המאפיינים של העסקים. כעת עלייך לבחור את מה שמתאים לך ולהתחיל לעבוד. אנחנו תמיד ממליצים לבנות את האתר לעסק שלכם עם אנשי מקצוע שיעשו את זה עבורכם כמו שאתם באמת רוצים. מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ, אנחנו חברת קידום אתרים שמתמחה בקידום בגוגל ובניית אתרים לעסקים, נשמח לעמוד לשרותכם.

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך