טיפים לשיווק נכון בלינקדאין שיעזרו לעסק שלך להצליח

על מה נדבר...?

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

לינקדאין היא אחת מרשתות החברתיות הגדולות שקיימות היום. היא מונה 590 מיליון משתמשים ביותר מ 200 מדינות ברחבי העולם – ללא ספק כלי אידיאלי לצמיחה עסקית, כאשר המשתמשים בדרך כלל מתעלמים מהם או משתמשים בהם לרעה והם מפספסים את היתרונות שלה ומתייחסים אליה כרשת חברתית רגילה ולא מודעים באמת ליכולות שלה בזירה העסקית.

על כן, נציג לכם מספר טיפים לשימוש יעל ונכון של פלטפורמה מצליחה זו שיכולה למנף את העסק שלכם במהירות:

1. ליצור דף עסקי
בדומה לפייסבוק, גם בלינקדאין אתם מחויבים לפתוח דף עסקי ולא להשתמש בדף הפרטי שלכם לקידום ופרסום  העסק. בדף העסקי תוכלו להציג את השירות/ המוצר שאתם מוכרים, לדבר על העסק ועל המטרה שלה, להציג את העובדים וכך בעצם לנסות לרכוש את האמון של הגולשים שלך. והכי חשוב, עמוד עסקי בלינקדאין הוא חינמי לחלוטין!!

2. ליצור דף ראווה לעסק
בשונה מדף עסקי רגיל, דפי ראווה של לינקדאין הם כתוספת לדף העסקי שלך. דפי ראווה בעצם מאפשרים לך לפרסם דברים יותר ספציפיים או לספק פרסומים שיווקיים פרטיים ע"י תוכן מותאם אישית וממוקד יותר.
אז איך עושים זאת?
* הצמד עדכונים וחדשות חשובות לגבי העסק שיכולים לעניין את הגולשים
* תפרסם תכנים איכותיים ורלוונטיים לקהל גולשים שעוקבים אחר העמוד שלך
* התמקד בצמיחה רצופה של הקהל עבור דף הראווה שלך

3. התאם אישית את כתובת הפרופיל הציבורית שלך
אם מסיבה כלשהי ברצונך להשתמש בפרופיל הציבורי שלך כ"שגריר "עבור הבלוג של העסק, המומחיות או המותג שלך, וודא שאתה מתאים את כתובת האתר שלך לפרופיל ציבורי כדי להקל על שיתוף הדף והחיפוש שלו בכללי

4. התאם את הפרופיל שלך לחיפוש אורגני
אם אתה רוצה שיימצאו את העסק שלך ב- LinkedIn בקלות ובמהירות, תייעל את הפרופיל שלך באמצעות מילות מפתח הרלוונטיות למותג שלך. הצב באסטרטגיות את מילות המפתח הרצויות בחלקים השונים בפרופיל שלך, כגון הכותרת, הסיכום והחוויה שלך.

5. הצג דגימות עבודה
אם אתה ספונסר או שגריר בבלוג / המותג שלך, כדאי לכלול דגימות עבודה ופרויקטים שונים לתמיכה בטענותיך.

6. פרסם מיומנויות שהיית רוצה שתתמוך בהן
שוב לגבי הפרופיל האישי שלך, שקול להדגיש מיומנויות שעבורן תרצה לקבל תמיכה. ניתן להשיג אישורים (על ידי הצגת מומחיות באמצעות דגימות עבודה ופרסומי בלוגים), להחליף (לאשר מישהו עבורם שיחזיר את העדפה), או פשוט לבקש באמצעות הודעה מנוסחת היטב. לא משנה מה המקרה, אישורים ללא ספק יגדילו את אמינותכם.

7. הצג מי צופה בפרופיל שלך (חשבון בסיסי)
כלי מצוין לסקירת הקהל והרשתות שלך. תכונה זו ממוקמת ממש מתחת לתמונת הפרופיל שלך בצד שמאל. זה יאפשר לך לראות את חמשת הצופים האחרונים ב -90 הימים האחרונים, ויספק הצעות להגדלת צפיות הפרופיל שלך. תוכל גם לעקוב ולנתח מגמות שבועיות עבור הצפיות שהפרופיל שלך מקבל, כיצד נמצאת על ידן, תעשיות ותארים כמו גם היכן הוא נמצא.

8. הצג מי צופה בפרופיל שלך (חשבון פרימיום מתקדם)
בשונה מחשבון בסיסי, חשבון פרימיום הינו חשבון בתשלום. היתרון בחשבון זה ,בנוסף לתכונות החשבון החינמיות, תוכלו גם להעמיק בנקודות נתונים שבועיות ולסנן את רשימת הצפייה שלכם למטה לצופים משבוע ספציפי. ניתן לעשות את אותו הדבר לגבי תובנות הצופה.

9. תתעניין בפרופילים של האנשים שהתעניינו בדף שלך
ברגע שאתה מבקר בדף של משתמש אחר, הם מקבלים התרעה שהייתה התעניינות בדף שלהם. לעיתים קרובות, מתוך סקרנות, הם יבחרו להציג את הפרופיל שלך ולברר עליך קצת יותר. זה יוביל בסופו של דבר לחשיפה גדולה יותר של העסק שלך ואולי אף להזדמנויות של שיתופי פעולה.

10. לפרסם סטטוסים ממוקדים של העסק
על פי לינקדאין "ניתן למקד את עדכוני החברה בכדי לתת לחברות את היכולת להתאים תוכן לקהלים ספציפיים". ניתן למקד עדכונים בהתבסס על תחום העסק, גודל העסק, ותק, מיקום גיאוגרפי והעדפת שפה.

11. ניהול בלוגים בלינקדאין
לינקדאין הוא כלי רשת מצוין ולעיתים קרובות מושך אליו קהל מפלטפורמות חברתיות אחרות. השתמש במאפיין הייחודי הזה וצור תוכן המותאם למשתמשים במדיום זה, או שלב פוסטים באיכות גבוהה מהבלוג שלך. זה ידגיש את קו המחשבה של העסק שלך וישפר מאוד את טווח ההגעה שלך ברגע שהיא תתחיל להתחלק בקרב משתמשים וקבוצות.

12. נצל את דופק הלינקדאין
זהו כלי מצוין בו תוכלו למצוא תוכן המותאם להעדפותיכם. כאן תוכלו למצוא משתמשים מומלצים להתחבר אליהם, משפיעים בתעשייה, ערוצים לעקוב אחריהם, ובעלי אתרים מובילים בכדי להישאר מעודכנים על חדשות בתחום ונושאים מגמתיים.

13. איסוף של לידים רלוונטיים
בשימוש נכון ומקצועי, לינקדאין יכול להיות כלי מצוין ללכידת לידים רלוונטיים.
תשקול לקדם ולשתף לינקים במקומות הבאים:
* בעדכוני מצב החברה שלך שמפנים משתמשים אחרים לפוסטים בבלוג שלך
* בקבוצות שונות בלינקדאין (במידה ומתאים מבחינת תכנים)
* בדף הראווה העסקי שלך
* ב CTAs המוצבים בפוסטים שאתה מפרסם באמצעות דופק LinkedIn

14. תתנסה במודעות דרך לינקדאין
כדאי לשקול להשלים את מאמצי השיווק האורגניים שלך ב- LinkedIn עם כמה פרסומות בתשלום באמצעות מודעות LinkedIn. אפשרות זו תאפשר לך למעשה להתמקד במאפיינים מאוד ספציפיים כמו תארים לעבודה, פונקציות, תעשיות, חברות, גדלי חברה ועוד.

15. תכנים ממונים (בתשלום)
אם יש לך יכולת לעשות זאת, זוהי עוד תכונה בתשלום מעולה שעליך לשקול. תוכן ממומן יכול בעצם לאפשר לך להגביר את המודעות והחשיפה שלך באמצעות מודעות מקוריות של לינקדאין. בכך אתה יכול לבנות מערכות יחסים ולהתחיל שיחות משמעותיות עם לקוחות פוטנציאליים, ואף להגביר את מאמצי המפתח שלך.

16. ליצור קבוצות לינקדאין משלך
שקול להפוך למנהל קבוצת לינקדאין על ידי יצירת קבוצה המתמקדת בנושאים הרלוונטיים לתחום העסק שלך. לאחר מכן ניתן להשתמש בקבוצה זו כדי לבסס את הנהגת המחשבה שלך, לייצר רעיונות תוכן חדשים ואפילו לייצר תומכים חדשים ומובילים פוטנציאליים, שיהפכו עם הזמן ללקוחות.

17. שלח הודעות אימייל לקבוצות שלך
כמנהל אתה יכול לשלוח דוא"ל שבועי לחברי הקבוצה שלך. כתובות דוא"ל אלה ייקחו צורה של הכרזות בלינקדאין ולכן הן מבטיחות חשיפה רבה. זה יכול לתמוך עוד יותר במאמצים שלך לייצר לידים, במיוחד אם לקבוצה שלך יש מספר משמעותי של משתמשים, לאו דווקא מתחום העסק שלך.

18. הצטרף לקבוצות לינקדאין שונות
רעיון מצויין להצטרף לקבוצות שונות ברשת, קשורות לתחום או לא. על מנת להחשוף את עצמך ואת העסק שלך בפני משתמשים אחרים, אתה צריך להיות שותף פעיל בדיונים כדי להציג מנהיגות מחשבתית, סמכותיות ואמינות. זה עשוי אפילו לעזור לך לשים לב ולהתחיל ליצור קשר עם אנשים שטרם גילו אותך, ובכך לשפר את טווח ההגעה שלך ואת הנראות שלך ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

19. נצל את לינקדאין לחיפוש לקוחות פוטנציאליים
Navigator Sales (מנווט מכירות) יאפשר לך לשפר את חיפוש המכירות שלך באמצעות:
* עדכוני מכירות בזמן אמת ותובנות
* המלצה על חשבונות יעד לידים פוטנציאלי
* המלצות לדרכים להתחבר עם לקוחות פוטנציאליים דרך רשת החברה שלך.

20. נתח את ביצועי השיווק שלך ב- LinkedIn
עמוד האנליטיקס היא תכונה שמציעה לינקדאין עבור דפים עסקיים. בעזרת כלי זה תוכלו לקבל תובנות לגבי:
* האפקטיביות של הדף והסטאטוסים שלך
* מעורבות ושיתופים בפוסטים שלך
* מגמות הקשורות לתנועה ולפעילות של הדף
* מידע דמוגרפי לגבי העוקבים של הדף שלך

לסיכום,
הרי בפניכם 20 טיפים שיעזרו לכם ויכוונו אותכם לשימוש נכון ואפקטיבי ברשת לינקדאין, למקסם את הפוטנציאל השיווקי שלכם. מוזמנים לשתף כתבה זו עם עסקים אחרים!!!!

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך