5 טיפים לביצוע קידום אתרים אורגני לעסק – איפה מתחילים?

על מה נדבר...?

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

קידום אתרים אורגני לעסק או קידום אורגני בגוגל – מונחים שבטח שמעתם עליהם לאחרונה אם אתם בעלי אתר אינטרנט. עסקים המחזיקים באתרי אינטרנט בוודאי מבינים שעליהם להשקיע בקידום האתר במנועי החיפוש. לצורך כך אנו בדרך כלל משתמשים בתמהיל של קידום ממומן לצד קידום אתרים אורגני לעסקים. הקידום האורגני הוא השקעה לטווח הארוך, הוא אינו מביא תוצאות בין לילה, אך לאורך זמן הקידום האורגני משפר את דירוג האתר ומיקומו בתוצאות החיפוש. מיקום טוב בתוצאות החיפוש הוא תנאי הכרחי לצורך קבלת תנועת גולשים בצורה עקבית וללא תלות בקידום הממומן. ישנן טכניקות רבות בהן אנו משתמשים לצורך קידום אורגני, הפעם הבאנו לכם כמה טיפים לקידום אורגני בגוגל לעסקים קטנים ובינוניים.

טיפים לקידום אתרים אורגני לעסקים קטנים ובינוניים:

1.השקיעו בתוכן – הרובוטים של מנוע החיפוש ”קוראים“ את האתר שלכם וזה כולל גם את התוכן אשר מופיע בו. בעזרת מאמרים ותוכן אתם בונים לאתר ”זהות נושאית“ וכך את מאפשרים למנוע החיפוש להזרים אליו את התנועה הרלוונטית. למשל אם יש לכם אתר המציע שירותים משפטיים, בוודאי תרצו למלא אותו בתוכן הרלוונטי לסוגיות משפטיות ואשר עושה שימוש במילות המפתח התואמות לחיפושים שבהם אתם מעוניינים. תוכן הוא דבר חשוב מאוד לצורך קידום אורגני בגוגל לעסקים קטנים ובינוניים, אך חשוב להקפיד על תוכן איכותי ואמין ולהימנע מתוכן משוכפל. ישנם כללים שונים לצורך כתיבת תוכן וחשוב להקפיד לעבוד עם כותבים המנוסים בתחום זה של כתיבה. כמו כן חשוב לעדכן ולהוסיף תוכן חדש לאתר באופן קבוע, כך ידע מנוע החיפוש שהאתר שלכם ”חי“. נקודה נוספת חשובה – תוכן הוא לא רק טקסטואלי, אתם בהחלט יכולים להשתמש בקידום באמצעות סרטוני ווידאו.

2. שימוש בקישורים – לא ניתן לדבר על קידום אתרים אורגני לעסקים מבלי להזכיר את נושא הקישורים. כולנו שמענו על הצורך בבניית קישורים חיצוניים, כלומר שאתרים חיצוניים יכללו לינק לאתר שלכם. זה חשוב, אך הנושא הרבה יותר עמוק ומורכב, לא כל קישור חיצוני מועיל. כמו כן ישנה גם חשיבות לקישורים הפנימיים ואפילו לקישורים היוצאים.

את הקישורים החיצוניים קל להסביר. אם אתר חיצוני מקושר אליכם זה מפנה את תשומת הלב של מנוע החיפוש ומשמש כסוג של הבעת אמון (בהנחה שמדובר באתר נחשב). ישנם גם אתרים אשר נבנו במיוחד למטרה זו, יש להם דירוג נמוך וקישורים מהם, לא רק שלא יועילו, הם גם עלולים לפגוע בדירוג!

לגבי קישורים יוצאים הדעות חלוקות בקרב מקדמי האתרים. אני ממליץ לכם לשכוח לרגע מנושא קידום האתרים ולשאול את עצמכם האם יש טעם לקישור היוצא (מוזמנים לבדוק… ). אם יש טעם ורלוונטיות אז יתכן שהוא גם יעזור. אם זה קישור יוצא שנעשה סתם לצורך החלפת קישורים הדדית כדאי שתוותרו עליו. ולבסוף יש את הקישורים הפנימיים (אין הכוונה לכפתורי ניווט). אל תזלזלו בחשיבותם. באמצעות קישורים פנימיים ניתן להדגיש תוכן בהתבסס על מילות מפתח משותפות בדפים השונים של האתר.

3. Google My Business – הנה עוד טיפ חשוב וקל ליישום שיכול לעזור מאוד לקידום אורגני בגוגל לעסקים קטנים ובינוניים. למעשה מדובר בקידום מקומי בגוגל באמצעות "גוגל מפות" אשר עשוי להביא לכם מיקום בולט בתוצאות החיפוש. קידום זה מסייע בקידום העסק ולאו דווקא האתר. למעשה אין צורך באתר על מנת ליהנות מכלי זה, אך אתר אינטרנט יאפשר לכם למקסם תוצאות. קידום זה יכול לעזור מאוד בקידום ברמה המקומית. הוא יכול להתאים לעסק קטן ,כמו למשל טכנאי מזגנים המציע שירות באזור מסוים, אך באותה המידה עבור עסק גדול אשר יש לו נקודת מכירה בסביבה.

4. באגים ותקלות – לבאגים ותקלות בהחלט יש השפעה שלילית על קידום אתרים אורגני לעסקים. גלישה איטית וקישורים מתים הם בדיוק מסוג הדברים שיכולים לפגוע בחוויית המשתמש ולכן הם פוגעים בדירוג האתר (גוגל שואפת להעניק תוצאות חיפוש איכותיות). אך זהו רק קצה הקרחון, ישנם עוד פרטים טכניים רבים אשר יכולים להשפיע על הדירוג כמו אתר לא בטוח שאין בו HTTPS, בעיה ב TXT.ROBOTS ואחרים. זכרו שישנם כלים מיוחדים שנועדו לעזור לכם לזהות בעיות מסוג זה.

5. היעזרו ברשתות החברתיות – והטיפ האחרון שניתן לכם לקידום אורגני בגוגל לעסקים קטנים ובינוניים, הוא דווקא באמצעות השקעה ברשתות חברתיות. הרשתות החברתיות הם מקום טוב לשתף ולקדם תוכן. הן יכולות להיות מקור תנועה בפני עצמו, אך בסופו של דבר היקפי תנועה גדולים יותר גם משפרים את דירוג האתר שלכם. ישנם אינספור דרכים בעזרתן תוכלו לרתום את הרשתות החברתיות לעזרתכם, אחד הדברים הפשוטים והיעילים הוא להוסיף כפתורי שיתוף באתר.

קידום אורגני בגוגל לעסקים – סיכום

קידום אתרים אורגני בגוגל לעסקים קטנים ובינוניים זה עניין חשוב וכדאי לטפל בו במקביל לבניית האתר, לפחות שלב המחקר. חלק גדול מהעבודה נעשית ברמת האתר כבר בשלבי בנייתו. אנו מזמינים אתכם להיעזר בנו ולנהל את קידום האתר עם חברת קידום אתרים שמתמחה בקידום אורגני בגוגל ומטפלת בכל הפרטים של בניית האתר וקידומו ברחבי האינטרנט.

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך