חמישה צעדים פשוטים לייעל את קידום האתר שלך בגוגל

על מה נדבר...?

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

העמודים הראשונים של גוגל הם שטח הפרסום הטוב ביותר בעולם. כאשר מדובר בקידום אתרים אורגני, אף ערוץ שיווקי אחר לא יכול להתחרות בגוגל.

ובכל זאת, רק 17% מהעסקים הקטנים משקיעים באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), על פי דיווח שפורסם לאחרונה, בזמן ש 32% מהעסקים הקטנים משקיעים ברשתות החברתיות בלבד. קידום אתרים אורגני בגוגל היא הדרך המוכחת לייצר תנועה איכותית לעסק/ לאתר שלך. כזכור, קידום אתרים אורגני הוא אחד התהליכים הטכניים והיצירתיים המשפרים את הנראות של האתר שלך למנועי חיפוש.

עם זאת, קידום אתרים אינו פשוט כמו שנשמע – זה דורש תשומת לב מסוימת למילות מפתח, תוכן, קישורים נכנסים ועיצוב אתרים.

זוכרים שאמרנו ש 83% מהעסקים לא מקדמים בגוגל?….. בגלל זה בדיוק העסק הקטן שלך יכול להרקיע את דירוג החיפוש במעט מחקר, סבלנות ותוכן אינטרנטי איכותי.

אז איך עושים את זה?……

להלן 5 צעדים למקדמים מתחילים שבעזרתם תוכל לייעל את השימוש והחשיפה של האתר שלך עבור הגולשים, הגברת התנועה והפקת לידים באמצעות קידום נכון בגוגל:
1. לבצע ניתוח וסקר שוק
2. להתמקד בחיפוש מילות מפתח
3. ליצור תכנים טובים ואיכותיים עבור הקידום באתר שלך
4. הגדל את נראות הדף שלך באמצעות הקידום גם מחוץ לדף בגוגל
5. תבדוק ותמדוד את יעילות הקידום של הדף בגוגל

  1. לבצע ניתוח וסקר שוק
    מה הם מטרות השיווק והקידום שלך? מי הם קהל היעד שלך? מה היא שפת החיפוש הפופולארית עבור המוצר / השירות שלך? קידום ושיווק בנויים על מטרות ויעדים ספציפיים מאוד על מנת להשיג תוצאות טובות בזמן קצר.
    לדוגמא, נניח שאתה מוכר רהיטי עור. כדי ליצור את הלידים הטובים והנכונים ביותר עבורך, תצטרך מילות מפתח שיהיו ספציפיות יותר מ"רהיטי עור ". קבע אם אנשים מחפשים "כורסת עור", "ספת עור " או אולי "ערכות ריהוט מעור".
    בשלב הבא, פיתוח רשימה של מונחי החיפוש הסבירים ביותר. סקר את בסיס הלקוחות שלך במידת הצורך. בנוסף, תבדוק גם בקרב המתחרים שלך מהן מילות החיפוש שלהן. מחקר מתחרים יבהיר גם אילו מונחי חיפוש הם הרלוונטיים ביותר. כלים כמו SEMRush ו- KeywordSpy מאפשרים לך לבדוק את דירוג מילות המפתח של עסקים אחרים. זה ייתן לך תחושה באילו מילות מפתח אתה יכול להשתמש ואיך למקם בצורה הטובה ביותר את אסטרטגיית SEO שלך בשוק.
  2.  להתמקד בחיפוש מילות מפתח
    מחקר וניתוח מילות מפתח הוא קריטי לזיהוי רשימת מילות המפתח והביטויים שלך. זה כולל את מילות המפתח בעלות הזנב הארוך – כמו "ספת חתך עור" – שיביאו לך את הלידים הטובים והמיומנים ביותר. אתה יכול להשתמש במתכנן מילות המפתח של גוגל כדי לסקור את דירוג החיפוש של מילות מפתח, ביטויים, סלוגנים וכתיבה לא נכונה של המילים גם. זכור, המטרה שלך היא לשכפל את השפה המדויקת שבה משתמשים – גם אם היא לא נכונה.
    ערוך רשימה של החיפושים הרלוונטיים והתכופים ביותר התואמים את ההצעה שלך. כיצד אלה משווים למונחי החיפוש שגילית במחקר המתחרה שלך? חפש לנצל את פערי הכיסוי במילות מפתח או בביטויים, מכיוון שזה יאפשר לך את הדרך הקלה ביותר לדירוג באמצעות אסטרטגיית התוכן שלך ל- SEO.
  1. ליצור תכנים טובים ואיכותיים עבור הקידום באתר שלך
    על מנת שהקידום יצליח ויניב פירות, חייבים להשקיע בתכנים איכותיים באתר. השתמש במילות המפתח שמצאת בסקר שביצעת ותבנה את התכנים שלך על בסיס מילים אלו.  התוכן הוא מה שמכונה גורם "בעמוד" או "ברמת העמוד". זהו גם אחד משלושת גורמי הדירוג המובילים בגוגל.
    אז מה צריך לכלול התוכן לקידום נכון?
  • כמה שיותר מילים יותר טוב – תוכן ארוך כמה שיותר.. הוכח במחקרים שתכנים ארוכים ומלאים במידע עובדים טוב יותר. כמה ארוך?… מעל 2000 מילים. ככל שהפוסט ארוך ומקיף יותר, כך הוא שומר טוב יותר על תשומת לב המשתמש ומשפר את קידום אתרים.
  • תוכן פשוט וממוקד – Rankbrain של גוגל קובע את ערך התוכן לפי הקריאות שלו. תוכן מתכלה בקלות ישפר גם את העדיפות שלך בקרב מבקרים באתר.
  • קישורים נכנסים באתר – קישורים נכנסים נוצרים בכל פעם שאתר אחר מקושר לאתר שלך. תנועה שמגיעה מדומיינים סמכותיים יותר תעלה את דירוג ה- SEO ותספק אמינות לאתר האינטרנט שלך.
  • לעדכן ולהיות עקבי – הגולשים אוהבים מידע עדכני וחדש כל הזמן. גם גוגל מעדיף תוכן מעודכן. אתרי אינטרנט מהשורה הראשונה מספקים למשתמשים זרם של חומר כל הזמן או לפחות בפרקי זמן קצרים וקבועים.
  • תבלוט עם השימוש במילות המפתח – דירוגי החיפוש המובילים מתואמים לשימוש במילות מפתח במאה המילים הראשונות של תוכן העמוד.
  • שימוש יתר במילות המפתח – להשתמש במילות המפתח שלך כמעט בכל מקום אפשרי באתר: כותרות ראשיות, כותרות משניות, האשטגים ואפילו בכתובת האתר שלך. זה הכרחי ביותר מכיוון שמשתמשים אוהבים לראות מילות מפתח בכותרות, מטא-תגיות וכתובות אתרים.. זה מאפשר להם לדעת שהם נמצאים בדף הנכון.
  1. הגדל את נראות הדף שלך באמצעות הקידום גם מחוץ לדף בגוגל
    קידום אתרים מחוץ לדף יבטיח שמחקר מילות המפתח ויצירת התוכן שלך לא יתבזבזו סתם. מילות מפתח ותוכן אינם מועילים ללא תנועה באינטרנט כדי להפוך אותם לרלוונטיים. קידום אתרים מחוץ לדף כולל קידום התוכן שלך לפלטפורמות "מחוץ לדף".
    זה יעזור להגדיל את התנועה באתר שלך ולגייס קישורים נכנסים יקרי ערך. זכור כי גורם הדירוג מספר 1 של גוגל הוא קישורים נכנסים. תוכל לתפוס דחיפה רצינית של  קידום אתרים אורגני אם אחד האתרים האמינים האלה יחזור אליך.
    הנה כמה דרכים לשפר את מיקום SERP שלך באמצעות קישורים נכנסים, לשפר את סמכות הדומיין שלך (DA) ולהניע תנועה באמצעות קידום אורגני בגוגל מחוץ לדף שלך:
  • שתף פוסטים ברשתות חברתיות – ככל שקוראים את הפוסטים שלך באופן נרחב יותר, כך זה יעשה לך טוב. רשת חברתית כמו Buffer יכולים לעזור לך להפוך את התהליך לאוטומטי.
  • לחפש בלוגרים ברשת – אם בלוגר משפיע במרחב שלך יחזור אליך, המעמד שלך יעלה. זה גם ירחיב את בסיס הקוראים שלך. מטרה ליצור קשר עם משפיעים אלה על ידי התעסקות עם תוכנם ואז הגשתם אליכם.
  • לפרסם פוסטים של מבקרים – פרסומי אורחים מאפשרים לך לקדם את העסק שלך באמצעות פרסומים אחרים בענף או עסקים אחרים. הקפד לכלול קישור לאתר שלך בכותרת התחתונה של המאמר. השתמש ב- GuestPostTracker כדי למצוא בלוגים המקבלים פוסטים אורחים.
  • תשלח תשובות על Quora – עם 4.6 מיליון משתמשים רשומים, Quora יכול להיות מקור נהדר לתעבורת אינטרנט. הימנע משפה פרסומית כאן וספק תשובות חשובות לקוראים במרחב שלך. הוסף קישור לפוסט בלוג תואם באתר שלך ובפרופיל שלך.
  • תרשום תגובות לבלוגים אחרים – כשמדובר במעורבות בבלוג, תן לפני שאתה מקבל. הערות בלוגים בנישה שלך עוזרות לבנות מערכות יחסים עם בלוגרים אחרים, להניע תנועה ממוקדת לאתר ולהבטיח שהאתר שלך באינדקס שוב ושוב.
  • תרמו לפלטפורמות הבלוגים – Medium, StumbleUpon, Indiblogger ורבים אחרים הם מקומות נהדרים להפיץ את התוכן הטוב ביותר שלכם לקהל שמעוניין. זו חשיפה נהדרת לעסק שלך
  • צור תוכן וידאו – תרגום התוכן שלך ל- YouTube מאפשר לך גישה לשלושה מיליארד משתמשים יומיים. גוגל מעדיפה עדיפות לסרטון בימינו, אז תגיע לקהל שלך עם סרטונים מהנים וחינוכיים שקשורים למותג שלך. הוכח במספר מחקרים שגולשים מעדיפים סרטונים על פני תכנים כתובים, אורכים ומשעממים לפעמים.
  1. תבדוק ותמדוד את יעילות הקידום של הדף בגוגל
    קידום אתרים אורגני בגוגול נמצא תמיד בשטף, לכן עליך להעריך באופן קבוע את ההשפעה של אסטרטגיית הקידום הארוגני שלך. משמעות הדבר היא ניתוח התנועה באינטרנט, הביצועים האישיים של מילות המפתח ודירוג מנועי החיפוש שלך.

האם אתה מתעדכן ביעדים שלך לתנועה באינטרנט, לדירוג חיפוש או להמרות? השתמש בקו הבסיס שלפני יישום אסטרטגיית ה- SEO שלך, ואז בדוק את התוצאות כל שבוע.

כלים כמו RankTrackr ו- Moz יעזרו לכם לעקוב אחר דירוג אתרים לפי מיקום, לפקח על המתחרים שלכם ולהתרשם מההצלחה בקידום אתרים אורגני.

לסיכום – אסטרטגיית קידום אתרים עבור מתחילים

לא ניתן להשיג הצלחה בקידום אתרים אורגני בגוגל במהלך לילה אחד ובמהירות כמו שאתם רוצים ומתכננים. כדי להיות אפקטיבי ומצליח, אסטרטגיית קידום אורגני דורשת השקעה ראשונית ומאמץ מתמשך. כדי לטפס בדירוגי החיפוש, השקיעו זמן ותשומת לב באלמנטים מקוונים בתוך האתר שלכם וגם מחוצה לו. התוצאות יגיעו, לאט ובזהירות.

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך