חברה לקידום אתרים בגוגל – צומי בע"מ

על מה נדבר...?

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

בשעה טובה הקמת את עסק חלומותייך, השקעת בעיצוב של המקום, הבאת מוצרים איכותיים, העסקת עובדים…
ומה עכשיו?…אתה יושב ומחכה ללקוחות שיתחילו להגיע?…. אז זהו שלא…
הלקוחות לא יגיעו מעצמם כי אתה עסק חדש והם עדיין לא מכירים אותך ועל כן אתה צריך להשקיע בפרסום וקידום של העסק החדש שלך על מנת למשוך לקוחות חדשים ולמנף את העסק. בשלב זה בדיוק אנו, חברת צומי בע"מ, נכנסים לתמונה ובאים אלייך עם תוכנית עבודה מסודרת לקידום העסק. המלצה שלנו, לא לעשות קידום באופן עצמאי, לפחות לא בתור התחלה.

צומי בע"מ, הינה חברת פרסום וקידום מהמובילים בתחום הקידום באינטרנט ובניית אתרים. העשייה שלנו נובעת מהבנת החשיבות של הנוכחות באינטרנט ובמדיות החברתיות בימינו, ומהבנת האפשרויות הרבות לקידום העסק שהפלטפורמות הרחבות והמגוונות הללו מאפשרות לנו. כדי להגדיל את התנועה אל העסק שלכם, בין אם חדש או וותיק, תהייה חייב להשקיע (לפחות בהתחלה) בקידום ופרסום מקצועי כדי לראות שיפור מידי עד שהמותג יהיה מוכר לכולם. אנו בצומי בע"מ מאמינים שלכל עסק יש יעדים ומטרות שהוא מציב לעצמו ופה אנחנו נכנסים לתמונה על מנת לתת לכם השירות הזה.

החברה הוקמה ב 2016 ע"י ולרי איפראימוב, לאחר שצבר ניסיון רב באמזון וכבר אז הבין את חשיבות הקידום באינטרנט, והחליט להביא את הידע שלו כדי לעזור ולקדם חנויות ועסקים במרחב האינטרנטי. אנחנו יודעים להתאים את סוג הקידום האידיאלי עבורכם, על סמך תחום העיסוק, התשתיות הקיימות והתקציב הזמין לרשותינו.  . בנוסף, אנו מתמחים גם בבניית דפי נחיתה חד פעמיים לעסקים שלא רוצים להשקיע בבניית אתר גדול, ניהול לידים וניהול מערך הלקוחות של העסק – תוכנית הדגל של החברה – שירותי סיילר. כמנכ"ל החברה, ולרי מאמין שכל עסק חדש או וותיק צריך הכוונה מקצועית יעילה ונכונה כדי לקדם את העסק שלו. רק נוכחות נכונה ברשת תביא לתוצאות טובות ומיידיות בשטח.

אנו בחברת צומי רואים לנגד עיינינו את אותם העסקים שמרגישים אבודים ואין להם מוצא כי התנועה אל העסק נחלשה מעט ואין להם מספיק כסף להשקיע כרגע בקידום או אותם עסקים חדשים שחצריכים הכוונה והדרכה מקצועית כדי למנף את ה"בייבי" החדש שלהם. אצלנו, אתם בוחרים את התקציב שלכם עבור הפרסום והקידום, יחד נבנה תוכנית עבודה אסטרטגית התואמת את צרכי העסק שלכם. בין אם מדובר בקידום אורגני או ממומן, ברשתות החברתיות או בגוגל – הכול יהיה בתיאום מול הדרישות והרצונות שלכם. אנו נלווה אתכם בתהליך הזה, מתחילתו ועד סופו, עד שנגיע לתוצאות חיוביות וטובות שיהיו לשביעות רצונם של שני הצדדים.

אם גם אתם בעלי עסק המעוניינים להגדיל את הנוכחות של העסק ברחבי האינטרנט, להגיע לתודעה של כמה שיותר אנשים ולהגדיל את המכירות של העסק- הגעתם למקום הנכון! רק בחברת צומי בע"מ תקבלו הכוונה והדרכה מקצועית, ליווי צמוד לאורך כל הדרך וכמובן שירות מקצועי ואדיב.

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך