גוגל על עדכון הליבה במרץ 2019: "זה לא העדכון הגדול ביותר ששחררנו"‏

על מה נדבר...?

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

עם זאת, הנתונים מראים כי ישנם כמה אתרים שספגו מכה קשה עם עדכוני הליבה הקודמים.

18 במרץ 2019 

זה עדיין קצת מוקדם כדי לספר על מה נעשה עדכון הליבה במרץ 2019 ומה זה אומר מבחינת מפרסמים ומשווקים, אבל מנוע חיפוש היה מסוגל לקבל עוד כמה שאלות שנענו על ידי גוגל.

לקרוא בין השורות. כאשר נשאל אם עדכון הליבה האחרון הופך את עדכוני הליבה הקודמים, ייתכן ומדובר בעדכון הליבה שנעשה ב 1 באוגוסט, דוברת של גוגל נתנה תגובה בכתב: "אנו משפרים ללא הרף את האלגוריתמים שלנו וממשיכים להשתפר".

אבל, גוגל לא אמרה לא. במילים אחרות, גוגל אמרה שהיא עושה שינויים במאמץ לשפר את האלגוריתמים שלהם. גוגל עושה כמה עדכוני ליבה בשנה וכל אחד נועד לבצע שיפורים. בארי חושד כי  האחרון מטרתו לשפר כמה מן הבעיות שהיו להם עם עדכוני הליבה הקודמים.

עם זאת, הנתונים מראים כי כמה מהאתרים שחטפו מכה קשה בעדכוני הליבה הקודמים השתפרו עם העדכון האחרון. אך בארי שוורץ חושד כי לא זה המקרה ברוב האתרים שספגו מכה בעדכונים קודמים וכי הם עדיין לא ממש תקינים.

פינגווין קשור? גוגל אמרה כי עדכון זה לא היה קשור לאף אחד מהעדכונים האחרונים של פינגווין. "זה לא היה עדכון פינגווין, כי כבר אין לנו את אלה, כפי שכבר אמרנו. זה היה עדכון הליבה, כפי שהסברנו ".

לא העדכון הגדול ביותר. גוגל לא תגיד לנו עד כמה גדול זה היה העדכון אבל אמרה שזה לא היה הגדול ביותר. "זה היה עדכון מורגש, בהתאם למה שאמרנו בעבר", אמרה גוגל. למעשה, גוגל אמרה "אבל זה רחוק מלהיות העדכון הגדול ביותר שגוגל עשתה אי פעם", ברמיזה שעדכון זה לעומת עדכונים אחרים שהיו הרבה יותר גדולים.

גוגל לא תרחיב עוד יותר את גודל העדכון הזה, ואמרה "אנחנו לא מרחיבים אותו מעבר לזה".

התאמת 'עצבים'. גוגל מסרו כי כל עדכוני הליבה ועדכוני ההתאמה העצביים אינם קשורים, למעשה, גוגל בדקו אם עדכונים כלשהם להתאמה ה'עצבית' של גוגל שוחררו בערך באותו הזמן ששוחררו עדכוני הליבה והם מצאו שלא.

"ההתאמה העצבית הייתה חלק ממערכת הליבה שלנו במשך יותר מחצי שנה. אף אחד מעדכוני הליבה שאישרנו לא עלה בקנה אחד עם שימוש חדש בהתאמות עצביות ", אמרה החברה.

שוורץ אומר כי ימשיך לאסוף נתונים ויחפש דפוסים וסימנים אחרים שעשויים לעזור לקוראים שלו ולקהילת ה- מקדמים (SEO). כפי שאמר קודם, נתונים מוקדמים מראים כמה דפוסים מעניינים עד כה.

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך