בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים – 4 טיפים לפני שמתחילים

על מה נדבר...?

בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

כאשר אתם מחפשים חברה לבניית אתרים במרכז הארץ, בחיפה או בצפון, אתם בוודאי חושבים על חברה שבה אנשי מחשבים השולטים היטב בטכנולוגיית האינטרנט, שפת התכנות, הפוטושופ וכל השאר. זה אמנם נכון, אבל חשוב שתדעו שבניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים היא הרבה יותר מעניינים טכניים, יש בה גם הרבה מאוד פסיכולוגיה וניואנסים קטנים שלא תמיד שמים לב אליהם. אתר אינטרנט אפקטיבי הוא אתר אשר מצליח לבנות אמון בין העסק לבין הגולש ומשפיע עליו. יתכן שנרצה להשפיע על הגולש לבצע פעולה כמו רכישה או הרשמה, יתרן שרק נרצה להשפיע על תפיסת המותג שלו. בשביל להשיג את יש צורך בהרבה מאוד פסיכולוגיה – העיצובים, הצבעים וכל נראות הדף הם רק כלים בשרות הפסיכולוגיה.

מדובר בנושא מרתק וחשוב מאוד עבור בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. לכן הפעם נשתף אתכם בכמה תובנות ופרקטיקות בהן משתמשת חברה לבניית אתרים בחיפה או בצפון והם לוקחים בחשבון את כל ההשפעות הפסיכולוגיות.

כתיבת תוכן

בעת בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים, אנו מרבים לדבר על כתיבת תוכן לאתר. אנו תמיד נוהגים להזכיר כי חשוב שזה יהיה תוכן איכותי המעניק ערך לקורא ועושה את השימוש הנכון במילות המפתח. כל זה נכון אבל אסור לנו לשכוח שהתוכן משחק תפקיד חשוב בשכנוע ולכן יש הרבה מאוד פסיכולוגיה בעת יצירת התוכן. למשל כמות תוכן גדולה עלולה ליצור תחושת עצבנות בקרב הגולשים, לכן לא תמצאו מאמרים של אלפי מילים אלא תוכן תמציתי מאוד. חשוב שהתוכן יהיה לוגי, מאורגן, קל להבנה ושומר על תחושות חיוביות.

מרחב האתר והתוכן

הצורה שבה המידע באתר מאורגן משחקת תפקיד חשוב. נראות האתר כוללת טקסט, תמונות של אלמנטים שונים לצד רקע (לבן בדרך כלל). מסתבר שהגולשים ממש צריכים את אותו שטח לבן ריק – אתר מלא בתוכן, ללא שום מרחב מנוחה לעין, יוצר תחושת עומס ואי נוחות אצל הגולש. זה מבלבל אותו ויכול לגרום לו לנטוש את האתר. זוהי הסיבה מדוע בתהליך בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים רבים בונים בצורה מינימליסטית. מומלץ לשמור על הדברים פשוטים, לא להעמיס יותר מידי את העין ולמרכז את תשומת הלב במה שחשוב.

שימוש בצבעים

כאשר פונים לחברת בניית אתרים בחיפה והצפון ומתחילים לבנות אתר לעסק, עליכם להחליט לגבי הצבעים השולטים באתר. לצבעים יש הרבה משמעות והשפעה. אך בדרך כלל קיימת בעיה שעל בוני האתר לכבד את הצבעים שכבר מזוהים עם העסק. השימוש בצבעים הוא דבר מורכב, למשל צבעים מסוימים מצד אחד נתפסים כמרגיעים ומעוררי אמון, כמו למשל כחול וסגול. אך באותה המידה הם יכולים לשדר מסר של קרירות. יש הרבה מחשבה בבחירת הצבעים, הגוונים והיחסים ביניהם. בחירת הצבעים היא לעולם אינה מקרית בבניית אתרים מקצועית.

שימוש בטיפוגרפיה

רובנו מזהים את נושא הטיפוגרפיה עם בחירת הגופנים עבור האתר, אך טיפוגרפיה היא קצת יותר מנושא הגופנים, היא מתייחסת לכל צורת עימוד הטקסט ועיצובו. הגופנים השונים יכולים להשפיע מאוד על החושים והתחושות. ראשית כל נרצה שיהיו קריאים וברורים, אחרת זה יכול לעייף את הגולשים. אך ישנם אינספור גופנים והם בהחלט כלי לצורך העברת מסרים. טופוגרפיות מסוימות יכולות לשדר מסר של רצינות ומקצועיות, טיפוגרפיות אחרות משדרות ילדותיות, ישנן טיפוגרפיות המעוררות בנו קונוטציות תנ“כיות וכו‘. אפילו הגודל של האותיות משנה, למשל כותרת עם אותיות גדולות לצד תמונה קטנה תיתפס כצעקה.

זהו רק קצה המזלג של הפסיכולוגיה שבה משתמשים בעת בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. חברת צומי המתמחה בבניית אתרים ,עושה שימוש בכל הכלים על מנת להביא לעסק שלכם אתר מוצלח המדבר אל הקהל בשפה הנכונה.

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך