קידום אתרים אורגני או קידום ממומן: מה מתאים לך לעסק?

על מה נדבר...?

צומילוג- בלוג קידום אתרים

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

כשעושים קידום אתרים אורגני או ממומן, המטרה של כל אתר צריכה להיות לכידת לידים איכותיים והופעה במיקומים הראשונים. תביא את העסק שלך לחשיפה מקסימלית בקרב הגולשים, תן ללקוחות שלך לדעת שאתה קיים כשהם מחפשים מוצר/שירות. לגרום לאתר שלך להיחשף בגוגל הוא אחד האתגרים שכל עסק נתקל בו בזמן קידום ושיווק המוצר/השירות שלו. האם כדאי לך להשקיע כסף בקידום ממומן בגוגל ולקבל חשיפה במיידי או שמא לקחת את הקידום ה'חינמי', הקידום האורגני, שהתוצאות שלו הן לטווח הרחוק יותר?

שאלה מורכבת שהתשובה עליה לא ברורה ומשתנה בין עסק לעסק. רוב העסקים לא מבינים בהבדל בין הקידומים ולא יודעים מה מתאים יותר עבור העסק שלהם. אולם, אין תשובה חד משמעית עדיין. הכול תלוי בתקציב שיש לעסק ובזמן שמוכנים להשקיע עד לחשיפה ומעורבות של האתר שלהם. מה שבטוח, אם אסטרטגיית השיווק שלך לא נכונה/ לא מקצועית, הנזק יהיה גדול יותר, וכתוצאה מכך: בזבוז מיותר של זמן וכסף, מה שגורם לתסכול ואכזבה.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני – השפעות ויתרונות

אחד היתרונות הבולטים של קידום אתרים אורגני על פני הממומן הוא שקידום אורגני הוא יותר אמין ואיכותי בעיני הגולשים. הדירוג האורגני של האתר הוא אמיתי ומבוסס, ומושפע מגולשים אמיתיים שכבר חוו את האתר. קשה מאוד לעבוד על הגולשים במקרה הזה, הם מודעים היטב לאתרים הממומנים ולאתרים הלא ממומנים, וההתנהלות שלהם בהתאם. לפי הסטטיסטיקה, תנועת הגולשים בקידום האורגני היא פי 2 יותר מהקידום הממומן. עסקים שמודעים ליתרונות הקידום האורגני מעדיפים לקדם בשיטה זו, למרות שנדרשת הרבה סבלנות עד שרואים תוצאות ב"שטח". על מנת לעשות זאת בצורה מדויקת ומקצועית, מומלץ לפנות למשרד פרסום מקצועי שידע לכוון אותך נכון ולבנות עבורך את אסטרטגיית השיווק המדויקת.

אז מה בעצם תהליך העבודה שלנו כאשר אנו עושים קידום אתרים אורגני בגוגל?
בתור התחלה, אנחנו בוחנים שהאתרים הם "ידידותיים" עבור גוגל, שהחשיפה בפלטפורמה זו תהייה מרבית ומיקומי האתר ישתפרו והמעורבות תעלה. בשלב הבא, אנחנו דואגים לתכנים איכותיים ולרוונטיים עבור המוצר/ השירות שלך, כותרות מתאימות לטקסטים, תמונות, סרטונים, תיוגים נכונים וכמובן שהאתר יהיה נגיש לשימוש דרך הנייד. דבר נוסף שאנחנו שמים עליו דגש הוא לביצועים הטכניים של האתר, ביניהם השרת ואחסון האתר. ברגע שיש לנו את כל הפרמטרים שציינו, העבודה יותר פשוטה ומתחילים לעבוד בכל הכוח על מנת להביא אותך לחשיפה מקסימלית. יחד עם זאת, אסור לנו לשכוח שקידום אתרים אורגני דורש מאמץ, מיקוד והרבה סבלנות. לעיתים, רואים תוצאות של קידום אתרים אורגני לאחר מספר שבועות, ולעיתים זה גם יכול לקחת מספר חודשים ואפילו שנה+, תלוי בביטויים שרוצים לקדם אורגנית.

גוגל אדס – קידום ממומן בגוגל

ישנן הרבה שיטות לפרסום ממומן בגוגל, אך זו השיטה הפופולארית ביותר עבור עסקים. קידום ממומן בגוגל היא דרך מצויינת להעלות את המיקום לראש תוצאות החיפוש. עם זאת, אם הוא לא מנוהל נכון, המחיר יכול להתרוקן מהכיס במהירות. גוגל אדס מחייבת על בסיס תשלום קליקים או חשיפות. הכוונה, ברגע שהגולש לוחץ על המודעה/ האתר שלך, גוגל מחייבת אותך באותו רגע. מנועי חיפוש פופולאריים, כמו גוגל או בינג, גובים סכום יותר גבוה עבור קליק מאשר מנועי חיפוש פחות מוכרים. באופן כללי, מיקום המודעות בגוגל נקבע עפ"י ציון איכות שמורכב מאיכות הקמפיין והתקציב. התעריף לקליק משתנה מתחום לתחום, והמחיר המקסימלי לקליק יקבע עפ"י הצעת המחיר שהוגדרה לקליק. מיקום המודעות תלוי בין היתר במידת התחרות על הביטוי שלך וכמה כסף משקיעים המתחרים שלך בפרסום ממומן. בנוסף, המיקום תלוי באיכות המודעה ודף הנחיתה שאליו יגיעו הגולשים ברגע שילחצו על המודעה, ככל שיהיו איכותיים יותר כך המיקום יהיה גבוה יותר. לדוגמא, ייתכן מצב שבו קמפיין עם תקציב קטן יחסית יופיע במיקומים טובים יותר ביחס למתחריו שמשקיעים יותר כסף, בגלל שהמודעות והקמפיינים שלו איכותיים יותר.

כאשר מתחילים קידום ממומן בגוגל, חשוב להבין מה הלקוחות שלך מקלידים כשהם מחפשים את השירות שלך. לעתים קרובות זה לא מונחי החיפוש היקרים והפופולאריים, אלא מונחי חיפוש ארוכים יותר ('ארוכי זנב')- שהם לרוב הרבה יותר זולים עם פחות תחרות ופוטנציאל גדול ללקוחות חדשים. אנו ממליצים לבצע מחקר ביטויים מעמיק ומקצועי על מנת למצוא את הביטויים ארוכי הזנב שיביאו לכם תנועה איכותית לאתר.

היתרון המרכזי של קידום ממומן בגוגל זו היא שיש לך כעסק שליטה מלאה על המונחים שהאתר שלך יופיע לפיהם. שיטה זו מועילה במיוחד כאשר אתה מנסה לקבוע איזה מילת מפתח מניבה את התוצאות הטובות ביותר. באמצעות כלי ניהול של גוגל אדס, אתה יכול לראות בקלות אילו מילות מפתח פופולאריות בקרב המבקרים באתר ולהגיע לתוצאות תוך זמן קצר יחסית ולעיתים אפילו די מיידי.

לסיכום

לאחר שסרקנו את שתי שיטות הקידום הפופולאריות כיום, אפשר לראות בירור שאין שיטה אחת יותר טובה ויותר נכונה. הכול תלוי בהחלטת החברה ובתקציב הפרסום. עבור עסקים רבים תערובת של תוצאות אורגניות ותוצאות ממומנות לרוב עובדת הכי טוב. הדירוג האורגני מעניק לעסק שלך סמכות מסוימת, אמון ותוצאות לטווח ארוך יותר בעוד מודעות בתשלום מספקות מיקום מיידי בתוצאות החיפוש הראשונות ונראות מוגברת ברחבי הרשת.

ובכל זאת, בין אם אתה מחליט לנהל באופן עצמאי את מסע הקידום שלך או לפנות לסוכנויות פרסום מקצועיות, אנחנו ממליצים לעשות מחקר לפני ולבדוק את מצב השוק ולהחליט בהתאם. למשל, מה המתחרים שלך בתחום עושים? איך הם מדורגים? איך הם מנצחים/מצליחים בעבודה? באילו מילות מפתח הם משתמשים? לעתים קרובות מדי ראינו שעסקים רבים די אבודים לגבי נושא הקידום, בידיעה שהם צריכים לשווק את עצמם באופן מקוון אך מבלי להבין היטב במה זה כרוך וכמה זה יעלה להם.

גם אנחנו בחברת צומי בע"מ, שמים דגש לרצונות ולבקשות הלקוחות שלנו, תוך בחינת מסלול הקידום האופטימלי עבור הלקוח. אנו מאפשרים להם חופש בחירה ומשתפים אותם בכל ההחלטות עבור העסק שלהם, מאמינים בשיתוף פעולה על מנת להגיע לתוצאות הכי טובות עבור הלקוחות שלנו. אז אם אתם מתעניינים בקידום אתרים אורגני ורוצים שמקצוענים יעשו את זה עבורכם, פנו אלינו ונשמח לבנות לכם תוכנית פרסום מותאמת במיוחד עבורכם. באמצעות קידום מקצועי באינטרנט, נוכל לעזור לכם לייצור לידים חדשים ולקוחות חדשים לעסק.

הטקסט מנוסח בלשון זכר מטעמי עצלנות בלבד.. הפוסט מתייחס לגברים ונשים כאחד.

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך