פרסום באינסטגרם בשנת 2019- טיפים ואסטרטגיות להעלאת החשיפה

פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם בשנת 2019- טיפים ואסטרטגיות להעלאת החשיפה

מספר העוקבים יורד למרות שאתם עושים פרסום באינסטגרם באופן קבוע? 

מרגישים שאף אחד לא רואה את הפרסומים שלכם יותר…?
אכן, אתם לא לבד.
אם מעניין אתכם איך להצליח באינסטגרם, אולי תוכלו לאסוף אצלנו כמה טיפים מועילים  🙂

פרסום באינסטגרם עבר שינויים דרסטיים בשנה האחרונה מכמה סיבות. כאשר אחת מהן, אם לא הסיבה המרכזית, השינויים שהתרחשו באלגוריתם של האינסטגרם שהביאו לירידה דרסטית בחשיפה האורגנית (כלומר, חשיפה ללא תשלום). אינסטגרם מאשרת ומצדיקה שינוי חדש זה בטענה שהשינוי יוצר חוויית משתמש טובה יותר. מאז שאינסטגרם נקנתה על ידי פייסבוק, היא עברה את אותם השינויים כמו אלה של האלגוריתם בפייסבוק. שינויים אלה הם מה שבסופו של דבר הפך את פייסבוק לעסק רווחי במיוחד, אז זה לא מפתיע שהם יבחרו להמשיך עם אותה מגמה גם באינסטגרם. ולכן, הגיע הזמן ללמוד לשפר את האופן שבו אתם משתמשים באפליקציה כדי לקבל את החשיפה האורגנית הגבוהה ביותר שאפשר להגיע, לפני שאתם מתחילים להשקיע כסף. כאן נדבר איתכם איך להצליח באינסטגרם ואיך לעשות פרסום באינסטגרם כך שתוכלו להגדיל את החשיפה האורגנית בחשבון.

האלגוריתם החדש של אינסטגרם קובע את כמות החשיפה האורגנית הניתנת לחשבונות על סמך מספר קריטריונים שונים:

1. סיפורים (סטורי) –  עד כמה זה משפיע.

2. מעורבות – כמה אנשים מגיבים לתוכן שלך.

3. רלוונטיות – עד כמה התוכן שלך תואם את מה קהל היעד שלך מחפש.

4. משך – כמה זמן אנשים מבלים מול התוכן שלך.

5. תזמון – מתי במהלך היום הפרסומים שלכם עולים.

6. חיפוש פרופיל – מי וכמה מחפש את החשבון שלך.

7. שיתוף ושמירה – כמה אנשים שומרים את התוכן שלך ומשתפים אותו עם חברים.

סיפורים – Stories

מספר המעורבים בסיפורים של אינסטגרם עלה מעל כמות המעורבים של המתחרה העיקרי שלה, Snapchat, רק שנה אחת לאחר השקתו. פרופילים רבים משווקים דרך הסטורי את המוצרים שלהם, לספק מידע חדש לקהל, וכן להוסיף קישורים לאתר האינטרנט שלהם. האלגוריתם החדש לוקח בחשבון את התגובות שאתם מקבלים על סיפורים, כמו הודעות פרטיות שהתקבלו בעקבות סטורי, או כאשר מישהו שולח את הסטורי למשתמש אחר. כלומר, ככל שהמשתמש מקיים יותר אינטראקציה עם הסיפורים שלכם, כך גדל הסיכוי שהפוסטים שלכם יופיעו בעדכונים שלהם. שימוש בסיפורים הוא חיוני ביותר להגברת החשיפה והמעורבות בחשבון אינסטגרם ותורם מאוד לקידום ופרסום החשבון באינסטגרם.

מעורבות – Engagement

כאשר פוסט מקבל כמות גדולה של לייקים, תגובות ושיתופים בתוך פרק זמן קצר מהרגע בו פורסם, האלגוריתם מזהה שמדובר בתוכן איכותי וכתוצאה מכך הוא חושף את ההודעה בצורה אורגנית גבוהה יותר. אבל זה לא רק על כמות ומהירות, האלגוריתם בוחן את האיכות של חשבונות העוקבים עם התוכן שלך. תנועה מחשבונות אמיתיים ופעילים, עם כמות גדולה של עוקבים אמיתיים שמתאימים לנישה של חשבונך שתזוהה כאיכותית ותביא לחש