כיצד להגדיל תנועה אורגנית לאתר

צומילוג- בלוג קידום אתרים

כיצד להגדיל תנועה אורגנית לאתר

האתגר עבור כל עסק הוא לוודא כי כאשר אנשים מחפשים מוצר או שירות כמו שלך, הם מוצאים אותך ולא את המתחרה.

זה לא עניין של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ועלות עבור כל קליק פרסומי. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגביר את התנועה האורגנית באתר שלך ללא עלות מלבד הזמן שלך:

  • בראש ובראשונה, כתוב את האישיות של הקונה שלך ואז תדע למי אתה מפנה את התוכן שלך. על ידי יצירת תוכן חינוכי איכותי המתקשר ללקוחות אידיאליים, אתה באופן טבעי משפר את SEO שלך. משמעות הדבר היא הקשה על הנושאים העיקריים באישיות שלך ושל מילות המפתח שבהן הם משתמשים בשאילתות חיפוש. אופטימיזציה של מנועי החיפוש לבדם הוא חסר תועלת; כל מה שיש לך הן מילות מפתח חסרות משמעות.
  • בלוגים הם אולי הדרך היעילה ביותר להגדיל את התנועה האורגנית באתר שלך. זה מאפשר לך להיכנס לעומק יותר מאשר אתר האינטרנט שלך מאפשר ויוצר קטלוג גדול של תוכן מועיל, מבוסס אישיות, מכוון לנישה השיווקית שלך. עם זאת, תוכן גרוע, ספאמי או זול מדי יכול לעשות יותר נזק מאשר תועלת. הימנע מכך.
  • התחבר לבלוגוספירה. הבלוגוספירה היא סוג של מקום הדדי. קרא, הגב וקשר לאתרים ובלוגים של אנשים אחרים, במיוחד אלה הפועלים בשוק שלך, והם בתקווה יקראו, יגיבו ויקשרו לעסק שלך. כך תוכל למשוך לקוחות פוטנציאליים נוספים.
  • אל תלך עם מילות המפתח הפופולריות ביותר בשוק שלך. השתמש במילות מפתח ספציפיות יותר למוצר או לשירות שלך. עם הזמן, גוגל ומנועי חיפוש אחרים יזהו את האתר או הבלוג שלך כיעד עבור נושא מסוים, אשר יגביר את התוכן שלך בדירוג החיפוש ויעזור ללקוחות אידיאליים למצוא אותך.
  • הגדירו נכון את נתוני האתר הבסיסיים. כותרת העמוד, תיאור והגדרת ביטויים נכונה הם שלושת המרכיבים העיקריים עבור דף אינטרנט מקודם או פוסט בבלוג. זה פשוט אבל יעיל והרבה מהמתחרים שלכם לא בטוח עשו את זה. כדי לעשות זאת ביעילות קיים תוסף דיי נח SEO Yoast (עבור פלטפורמת WordPress. עבור Wix העדכון מתבצע מתוך המערכת ניהול של כל עמוד בנפרד). אבל זה לא מספיק להתקין את התוסף, צריך לעבוד על כל דף בנפרד ולדעת להגדיר את הדברים בצורה מדוייקת ככל האפשר.
  • צור תוכן איכותי באופן עקבי. נסה לכתוב ולפרסם לעתים קרובות ככל האפשר, אבל לא במחיר של איכות! תוכן איכותי יותר כולל מאמרים, מנהיגות, מחשבה ופוסטים מבלוג – וכך יש באתר או בבלוג שלך יותר הזדמנויות ליצור תנועה אורגנית שתבוא לטובתך.
  • השתמש בקישורים פנימיים. לאחר שבנית קטלוג של תוכן אתה יכול לקשר אותו בבלוגים באתר האינטרנט שלך, המנחה מבקרים לתוכן רלוונטי יותר. זה יכול לשמור על המבקרים באתר שלך במשך זמן רב יותר ומסייע לשפר את דירוג החיפוש שלך. עם זאת, אין להשתמש יותר מידי פעמים בקישורים פנימיים. הדבר יתחיל להיראות בסוף כמו דואר זבל.
  • עודד קישורים נכנסים. גוגל מתעדף אתרים שיש להם הרבה קישורים נכנסים, במיוחד מאתרים מהימנים אחרים. עודד לקוחות, חברים, בני משפחה, שותפים, ספקים ובלוגרים אחרים לקשר לאתר שלך. ככל שיש לך יותר קישורים נכנסים כך יקבל האתר שלך דירוג גבוה יותר. אבל כדאי להיזהר. ישנם קישורי ספאם מאתרים עם דירוג נמוך יותר שיכולים ליצור נזק לאתר שלך.
  • תנשוף בחצוצרה שלך. גם אתה יכול לקשר את התוכן שלך, בבלוג האישי שלך, בפייסבוק, טוויטר וכו'.
  • השתמש במדיה החברתית. היה נוכח ברשתות חברתיות כמו LinkedIn, Twitter, Facebook, Google+ וכו '. כל הפעילויות האלה עוזרות לשווק את שמך והאתר שלך באינטרנט. הוסף לחצני שיתוף לאתר שלך כדי להקל על אנשים לשתף את התוכן שלך וכתוב תוכן ראוי לשיתוף.
  • השתמש בערכים. השתמש במשהו כמו Google Analytics כדי לעקוב אחר מבקרים באתר ובבלוג שלך. היכולת לראות מאיפה הם באים ומה מילות המפתח שהם חיפשו מאפשרת לך לכוונן את התוכן שלך.

בסופו של דבר, כדי להגדיל תנועה אורגנית באתר צריך לתת ללקוחות שלכם את מה שהם רוצים – ייעוץ איכותי, מידע ותובנות חדשות.

אהבתם? שתפו :)

Write a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *