יתרונות הקידום האורגני עבור העסק שלך

על מה נדבר...?

יתרונות הקידום האורגני עבור העסק שלך

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

בשנים האחרונות בתעשיית הקידום והשיווק התפתחו הרבה סוגים שונים של אסטרטגיות בתחום הדיגיטלי. שתי האסטרטגיות הפופולריות ביותר הן קידום ממומן וקידום אורגני. לשתי האסטרטגיות הלו ישנן יתרונות בולטים והם אכן מביאים תנועה לאתר/לדף העסק אבל יש לשים דגש על שני הבדלים משמעותיים בין שתי האסטרטגיות: השקעה של זמן וכסף.

קידום ממומן – מצריך ממך להשקיע סכום כסף לא קטן על מנת שהדף שלך יופיע בדירוג גבוה במנועי החיפש השונים. כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים שירות שאתה מציע, בענף שמלא בעסקים מהסוג שלך והתחרות היא גדולה, אתה חייב לבלוט מבין כולם ולהופיע בעמוד הראשון על מנת לקבל יתרון על פני שאר העסקים מהתחום שלך וכל לוודא שהלקוח ילחץ לדף שלך. ההשקעה בקידום הממומן באינטרנט תלויה אך ורק בתקציב שיש ביכולתך להקציב עבור זה והתוצאות תהיינה בהתאם.

קידום אורגני –  קידום אורגני מצריך ממך השקעה של זמן, סבלנות ועלות כספית – אפסית!! בשיטת קידום זו אתה גורם ללקוחות הפוטנציאליים להגיע לדף שלך באופן טבעי לחלוטין, על ידי תכנים איכותיים, לינקים מקשרים מאתרים אחרים וביקורות של לקוחות קיימים. התוצאות של קידום אורגני באינטרנט הן לטווח הארוך, לא רואים אותן במיידי ולפעמים לוקח שבועות עד חודשים עד שרואים שיפור ותנועה משמעותית יותר לאתר.

הקידום האורגני באינטרנט מצליח מאוד כי הוא עובד יותר על שיטת לקוחות ממליצים, ביקורות טובות שעוברות מפה לאוזן ואנשים בוחרים להאמין לחבריהם שממליצים ומגיעים אל העסק. אם זאת, לאחרונה אנו רואים שימוש נרחב של עסקים דווקא בקידום הממומן באינטרנט ועדיין לקידום האורגני יש יותר יתרונות מול הקידום הממומן:

  1. לבנות קהל יעד אמיתי
    הרשתות החברתיות הפכו להיות עמוסות בפרסומות ובמודעות בתשלום וזה כמובן פוגע בכל העסקים שמרוצים לעשות קידום בפייסבוק. הקידום האורגני מאפשר לדפים העסקיים לבנות מערכת יחסים אמינה עם הלקוחות שלה כי היא לא משלמת עבור המיקום שלה באינטרנט בכדי להגיע לקהל שלו. בטווח הארוך זה ישתלם להם כאשר הם יצליחו. באמצעות קידום אורגני במדיה החברתית תוכלו למדוד בקלות עד כמה הקהל שלכם מעורב באמת בדף.
    בדיקת המעורבות של העוקבים של בדף שלך באמצעות שיווק אורגני יכולה לתת לך תחושה טובה יותר לדעת עד כמה המותג שלך אהוד בקרב הגולשים, מאחר והתנועה אל הדף היא טבעית ולא ממומנת. הגולשים מגיעים אל הדף העסקי מאחר והם אוהבים את המוצר / התכנים/ השירותים שאתה מציע. אמון של לקוחות הוא דבר שלא ניתן לקנות בכסף, ובקידום האורגני אתה מרוויח את האמון שלהם באופן טבעי ואותנטי לגמריי.
  1. הקידום האורגני באינטרנט לא דורש עלות כספית בכלל
    כולם מדברים על הקידום הממומן באינטרנט ונתפסים למונח "תשלום פר קליק", שיטה מוכחת ומוצלחת אך עם הזמן תהפוך להיות יקרה ממש עבור החברה ובסופו של דבר לא ישתלם לכם להשקיע בה.
    מנגד, קידום אורגני באינטרנט יותר משתלמת מבחינת תקציב מאחר והיא לא עולה כסף בכלל, חינמי לגמרי.
  1. הקהלים שלך לא הומוגניים
    הגולשים שלך הם שונים לחלוטין מבחינת תפיסת עולם, מין, סטטוס משפחתי, גיל ומיקום גאוגרפי והתאם לכל תהייה ההתנהגות שלהם באינטרנט, דבר שאתה לא יכול לצפות מראש.
    עסקים יכולים לעקוב אחר התנהגות המבקרים באתר שלהם באמצעות Google Analytics. גוגל מנתחת כל הזמן את התנהגות המשתמשים, למשל כאשר הם מחפשים מילות מפתח או ביטויים ספציפיים וכמה זמן הם נשארים באתר שלך.
    על ידי מעקב אחר תנועת חיפוש אורגנית לדף שלך ואיך מבקר האתר שלך מתנהג באתר שלך, אתה יכול למקסם את הנראות של החברה שלך בדפי תוצאות מנועי החיפוש.
  1. ליצור מערכת יחסים אמינה עם העוקבים שלך
    ניתן לקנות כל דבר קיים באינטרנט פרט לדבר אחד, אמון וכבוד בינך לבין הלקוחות שלך. עם זאת, לא קל בכלל לרכוש את אמונם של הלקוחות הפוטנציאליים שלך כאשר יש תחרות מאוד גדולה בשוק ויש עוד אלפי עסקים שמציעים את השירות / מוצר שלך.
    אז למה דווקא אתה?
    עסקים שיוצרים תוכנים רלוונטיים, בעלי ערך, בונים קשרים עם לקוחות ומבססים את המותג שלהם כמובילים בענף שלהם. כדי להגיע ללקוחות שלך בדרכי נועם, אתה יכול לערוך תחרויות או הגרלות נושאות פרסים, להגיב לו להודעות ולתגובות שהוא משאיר, להודות לו על הביקור שלו בדף ולפרגן לו על הקנייה. חשוב מאוד להפגין ללקוח כי העסק שלך מעריך מערכת יחסים דו כיוונית.
  2. תהייה אמין יותר בפני גוגל
    המודעה המובילה בגוגל מקבלת רק שני אחוזים פר קליק בזמן שהמקום האורגני מקבל פי 20 יותר מהממומן. הסיבה לכך שהגולשים פחות מאמינים למודעות הממומנות לכן הם לא ממהרים ללחוץ ולפתוח את המודעה לעומת זאת הם כן סומכים על הדפים שמקודמים אורגנית על ידי גוגל.
    עם זאת, דירוג אורגני בגוגל הוא לא תמיד משימה קלה. זה יכול לקחת שבועות עד חודשים כדי להשיג את המקום האורגני המוביל בגוגל, אך לוקח רק כמה דקות לשלם עבור מודעה ממומנת ולהצבתה בראש הדף הראשון במנוע החיפוש.
    למרות שמודעות בתשלום יניבו תוצאות מהירות יותר, שיווק בחיפוש אורגני יועיל יותר לחברה שלך בטווח הרחוק.
  1. לעדכן את הלקוחות שלך לגבי התנועה באתר
    על מנת לשמור על התנועה באתר, יש לעדכן אותו כל הזמן בתכנים עדכניים ורלוונטיים. לספק לגולשים מידע שיענין אותם והם ירצו להיות מעורבים באתר. אתה יכול לעשות כל מיני "מבחנים" ולראות מה מעניין את הגולשים שלך ובהתאם לזאת לפרסם מידע. למשל בפייסבוק, תוכל לבדוק את המעורבות והעניין של הגולשים שלך בניתוח נתונים בדף העסקי שלך. דבר זה יקל עלייך וימקד אותך במטרה של קהל היעד שלך וכך לא תיתפזר לחינם.
    אם אתה משתף תכנים אינפורמטיביים וחדשניים כמו בלוגים, פוסטים לרשתות חברתיות או מיילים הוא ישותף ויעבור לצרכנים חיצוניים נוספים. פרסום תוכן בעל ערך הוא טבעי ומשהו שהצרכן רוצה להיות חלק ממנו. תוכן מספק ערך לצרכנים, ואילו שיווק בתשלום מספק ערך אפס לצרכן. אסטרטגיית שיווק אורגנית זו תביא יתרונות הן לעסק שלך והן לקהל שלו.
  1. שפר ביקורות ודירוגים מקוונים
    קידום אורגני יכול לעזור לכם לאסוף ביקורות חיוביות של לקוחות מאחר ואתם נותנים להם מה שהם רוצים וצריכים. הצרכנים סומכים כמעט בעיניים עצומות על ביקורות של אנשים אחרים ובהתאם לכך מחליטים אם לקנות את המוצר או לא. חווית המוצר והקנייה כל כך חשובה לצרכנים ומכאן יבוא הדירוג שלהם. השאיפה של כל עסק היא כמובן להגיע לחמישה כוכבים, ציון מצוין עבור המוצר והשירות. כמובן שניתן גם להשאיר ביקורת כתובה ולהסביר ממה הם מרוצים ולהמליץ לאחרים.
  2. התאם אישית את ההודעות והתכנים שלך
    קידום אורגני מביא תועלת גם לעסק שלך בכך שהוא מאפשר לך להתאים אישית את המסר שלך בין אם הקידום מתבצע דרך הדוא"ל שלו או מדיה חברתית שאתה יכול למקד לפי מין, מיקום וגיל.
    על ידי התאמה אישית של ההודעה שלך, אתה מגיע לצרכנים רבים שסביר יותר שהם יתעניינו בחברה שלך.
    בקידום ממומן, זה לא יקרה. אתה משלם כדי לכוון למספר גדול של אנשים שרובם אינם מעוניינים. התאמה אישית של המסר שלך תביא לתוצאות טובות יותר ותועיל לחברה שלך בהרבה.

לסיכום הדברים,
נצל את היתרונות של הקידום האורגני ותראה תוצאות ארוכות טווח.
בזמן שהקידום הממומן באינטרנט יעזור לך להשיג תוצאות מהירות ובטוחות הקידום האורגני באינטרנט יאפשר לך לבנות יחסי אמון והדדיות עם הלקוחות שלך ויעזור לך להתמקד במטרות המדויקות של הלקוחות שלך לפי ניתוחים שתבצע בגוגל או ברשת החברתית, לטווח הרחוק יותר. עסקים חייבים לנצל את יתרונות הקידום האורגני ואת כל הטוב שהוא מציע עבורם:
* האפשרות לדעת מה הלקוחות רוצים / צריכים
* יצירת תוכן מותאם לצרכים אלה
* להתאים את התכנים למנועי החיפוש ולרשתות החברתיות בנפרד
* מעקב אחר הפוסטים, התנועה, התכנים ומעורבות הגולשים

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך