התאימו את מילות המפתח באתר לחיפוש אורגני בגוגל

צומילוג- בלוג קידום אתרים

התאימו את מילות המפתח באתר לחיפוש אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל מתחיל משימוש נכון והתאמה מדוייקת של של הביטויים באתר, ולאחר מכן צמיחה בתוצאות חיפוש אורגניות בגוגל. 
השימוש במילות מפתח נעשה על מנת להגביר את התנועה האורגנית של הגולשים אל אתר העסק/השירות שלך. מילות מפתח מאופיינת רק בקידום האורגני החינמי ולא מתאים עבור קידום ממומן. 

במאמר זה נבדוק כיצד להתאים את מילות המפתח האורגניות באסטרטגיית השיווק של העסק שלך.

חיפוש אורגני הוא חיפוש מוערך מאוד. בכל יום, ישנם מעל 3.5 מיליארד חיפושים בשיטה זו רק בגוגל! והמטרה היא להעלות את התנועה לאתר שלך באינטרנט בעזרת חיפוש אורגני. כדי להשיג מטרה זו, עליך לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלך עבור מילות מפתח אשר רלוונטיות לעסק שלך. אלו הם המונחים שאנשים מקלידים מידי יום בגוגל כדי למצוא מידע בנושא כלשהו. זו הסיבה בדיוק למה חשוב כל כך לעשות מחקר מילות מפתח באינטרנט בזמן הקמת אתר לשירות/מוצר שלך. מחקר זה ימקד אותך באותן מילים פופולאריות ע"י אנשים אמיתיים שמחפשים תכנים אמיתיים, מוצרים או שירותים כמו שהעסק שלך מציע.

אז איך עושים מחקר עבור מילות מפתח?

זה לא מספיק לנחש מהן מילות המפתח החזקות לפי תחום העיסוק שלך שמוכרות וידועות לך, אלא לבצע מחקר אמיתי ומעמיק באינטרנט כדי להגיע לאותן מילים. לכן, עלייך להשתמש בכלים ומערכות המתאימות למטרה זו על מנת למקד את הקהל הגולשים שלך ולהגביר את התנועה לאתר. הדרך הקלה והמקובלת היום להתחיל את מחקר מילות מפתח אורגני שלך עם הכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל. בתור התחלה מזינים את הביטויים/קטגוריות של האתר ובהתאם לכתובת ה URL שלך ואז בודקים אילו מילות מפתח המערכת מציעה שיכולים להיות רלוונטים. המידע שתקבל יכוון אותך מבחינת תנועה של גולשים מידי חודש בהתאם למילות המפתח שלך. לאחר שקיבלנו רשימה של מילות מפתח בהתאם לעסק שלך, תוכל להכניס את אותן המילים לתיבת הדואר שלך ולהתחיל להשתמש בהן בפרסומים, בתכנים השיווקיים ובקידומים האורגניים של אתר העסק שלך.

כעת השאלה שנשאלת היא כיצד לייעל את האתר שלך עבור מילות המפתח האורגניות?

אופטימיזציה בדף היא חשובה אם אתה רוצה תנועת גולשים באמצעות חיפוש אורגני. ארגון האתר הוא חשוב לא פחות.. אתה לא יכול פשוט לזרוק את כל מילות המפתח שלך על דף אחד ולקוות שזה אכן יעבוד. לכן, חשוב ליצור משאבים בעלי ערך לכל קבוצת מילות המפתח הקשורות זו לזו בקשר ישיר ו