הדרכים הטובות ביותר להשיג קידום אתרים בחינם

על מה נדבר...?

הדרכים הטובות ביותר להשיג קידום אתרים בחינם

BOOST לעסקים – רק אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו למכור!

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך

תהליך של קידום אתרים באינטרנט הוא משמעותי מאחר וזה מה שיגביר את התנועה אל האתר שלך. לצערנו, בימנו שום דבר לא חינם וזה כולל מה שמכונה "קידום אתרים בחינם". אם אין בכוונתך לשלם עבור קידום האתר שלך באינטרנט, תצטרך לבזבז את הזמן שלך ולקדם את האתר שלך באופן עצמאי על מנת להשיג תוצאות ותנועה מוגברת יותר.

לבזבז זמן יקר על קידום האתר שלך באינטרנט בחינם ובאופן עצמאי לא מבטיח תוצאות בזמן קצר, אם בכלל. ואם בכל אופן החלטת שאתה כן משקיע מהזמן שלך לקידום עצמאי, להלן 5 דרכים טובות להשיג קידום עבור האתר שלך באינטרנט ולהגדיל את התנועה אליו חינם לגמריי.

  1. להשקיע בקידום אורגני של האתר
    קידום אורגני מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש וזה הדבר הטוב ביותר לקידום האתר שלך מכיוון שקל ללמוד ולהחיל את יסודות הקידום האורגני באתר האינטרנט שלך.   בדרך זו תוכל לשפר את הדירוג של הדף שלך באינטרנט ולהגביר את התנועה אליו, זו המטרה העיקרית שלך בסופו של עניין. בנוסף, אם אתה מרבה להשתמש בתכנים ללא מלל באתר שלך, כמו תמונות, סרטונים, מפות כלול את מילות המפתח שלך בטקסט של תג ה- ALT של הפריט, כך שלמנועי החיפוש יהיה משהו שהם יכולים לקרוא (מילות מפתח).
  2. שיתופי פעולה עם אתרים אחרים בשיתוף קישורים הדדים
    האתר שלך יכול לקבל קידום חינמי ע"י הצבת הקישור שלך באתר של אנשים אחרים. כך האתר מקבל עוד חשיפה לקהל אחר שלא הכרת לפני. חשוב לשים לב כי הקישור שלך מופיע באתרים איכותיים ורלוונטיים לתחום שלך ולא אתרים שלא יכולים להביא לך תנועה חדשה לאתר.
  1. לכתוב ולשווק מאמרים
    התיאוריה הבסיסית של שיווק מאמרים היא שאתה כותב מאמר ואז שמווק אותה בחינם למספר אתרים, בלוגים, עיתונים ועוד. בסוף כל מאמר אתה ממקם מעין "קופסת" שיווק המקדמת אותך ואת האתר שלך.
    היתרון באסטרטגיית קידום אתרים זו היא שאם המאמרים שלך מפורסמים באתרים פופולאריים ואיכותיים, בעלי חשיפה גבוהה, המאמרים שלך יכולים "לשבת" באתרים אלה למשך תקופה ארוכה ולהמשיך לקבל חשיפה, דבר שיקדם מאוד את האתר שלך, וכל זה ללא כל מאמץ והשקעה מצידך. המלצה שלנו, לפני שאת הכותב מאמר, בצע סקירה קצרה באתרים רלוונטיים לך, תלמד עליהם מעט ותכתוב מאמר שמתאים לסגנון שלהם כך תבטיח שהמאמר שלך יתקבל ויתפרסם באותו האתר.
  2. רשתות חברתיות – המקום להגברת התנועה לאתר שלך
    רשת חברתית אינה רק מקום נפלא ליצור יחסים חברתיים עם אנשים או בני משפחה שלכם אלא פלטפורמת פרסום וקידום נפלאה שמגיעה למילוני אנשים בכל העולם והביצועים שלה מתקדמים ומשתפרים כל הזמן כך שהיא תתאים לך ולעסק שלך. עפ"י המחקר של נילסן שהתבצע בארה"ב נמצא כי הגולשים באינטרנט מבלים 21.3% מזמנם ברשתות חברתיות שונות. יתרה מכך, משתמש גולש באינטרנט כ 33 שעות בממוצע בחודש כאשר 8 שעות מתוכן ברשתות החברתיות.
    פרסום העסק שלך ברשתות חברתיות היא דרך מעולה להשיג קידום חינמי באינטרנט, חשיפה מוגברת ותנועה אל האתר שלך, ללא השקעה כספית כלל.
    המלצה שלנו, לפני שאתה משקיע מזמנך ומפרסם ברשתות החברתיות השונות, בצע סקירה בין כל הרשתות הקיימות ותבחר את הרשת שהכי מתאימה לעסק ולמוצר שלך. כל רשת חברתית מציעה סוג אחר של שירות, חשיפה לקהלים שונים ולאזורים שונים. לכן, תתמקד במטרת השיווק שלך ולפי זה תבחר את הפלטפורמה שמתאימה לצרכים שלך.
  1. לייצר תכנים איכותיים
    על מנת שכל הדרכים שהצגנו עד כה יצליחו, אתה חייב להשקיע בתכנים טובים, מקצועיים ואיכותיים שייצרו עניין בקרב הגולשים, בין אם באתר שלך, בבלוג או ברשת חברתית מסויימת.
    למעשה קיימות מספר אופציות ליצירת תכנים איכותיים. על מנת שהמאמר יצא מוצלח אתה יכול להשקיע זמן בכתיבתו או לשכור כותבים מקצועיים, סופרים או בלוגרים שיכינו עבורך את התכנים לאתר. הכול תלוי בזמן ובתקציב שאת מוכן להשקיע עבור עניין זה.
    כתיבת בלוג משלך יכולה להיות דרך מעולה מאוד לשווק את האתר שלך מכיוון שעל ידי כתיבת בלוגים בנושא שלך, תקבל את ההזדמנות לבסס את עצמך כמומחה בנישה שלך, ולהיות חבר פעיל בקהילת הבלוגים, לבנות מערכות יחסים וקישורים רלוונטיים עבור העסק שלך. וכמובן, לשים לב שהבלוג יהיה עשיר במילות מפתח רלוונטיות לתחום שלך (לבצע ניתוח וסקר מילות מפתח לפני), דבר אשר יגדיל את הקידום האורגני שלך.
    המלצה שלנו – לוודא שהבלוג שלך כולל כתיבת הערות לתכנים שאתה מפרסם. בנוסף, אתה יכול להגיב גם בבלוגים אחרים בנושאים שרלוונטיים לך ולהגדיל את החשיפה לעסק שלך ואת התנועה לאתר שלך. יותר חשוב, "להתברג" היטב בקהילת הבלוגרים.

לסיכום, עקביות זה שם המשחק
כמובן שקיימות דרכים נוספות להשגת קידום חינמי באינטרנט ולא רק אלו שציינו במאמר. יחד אם זאת, אם תבחר כן להשתמש באחת מהדרכים שהצגנו, ותהייה עקבי ו"עם יד על הדופק" כל הזמן, הקידום שלך יצליח ויניב פירות לטווח הרחוק. והכי חשוב, תהייה סבלני, השינוי לא יגיע בתוך לילה אחד.

עדיין מעוניינים לעשות הכל בכוחות עצמכם…?
יש דברים שכדאי להשאיר למומחים.
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

הקליקו כאן לתיאום 👇 שיחת ייעוץ חינם!

*10 דק' וללא התחייבות | 1 על 1 | מדברים מעשית על העסק שלך