Featured

גוגל אנליטיקס וגוגל אדס: שילוב מנצח

פורסם ב אפריל 2, 2019

כיום, המסע של הלקוח אינו פועל בדרך סטנדרטית – הוא מגוון, לא ליניארי, ומתפתח תמיד. הצרכנים מבצעים מחקרים על מוצרים במגוון מכשירים – והמשווקים מחפשים דרכים לספק חוויות העונות על הציפיות העולות של הצרכנים. עבור משווקים רבים, הפתרון טמון בהשגת הבנה מעמיקה יותר של מסע הלקוח. השילוב בין גוגל אנליטיקס לבין גוגל אדס עוזר להשיג זאת.

ברגע שקושרו יחדיו, גוגל אנליטיקס וגוגל אדס יוצרים שותפות חזקה – והמדריך החדש שלהם בוחן את הדרכים שבהן הפתרון המשולב הזה יכול לעזור לך לפתח תובנות עמוקות יותר, ליצור שיווק חכם יותר ולהניע תוצאות עסקיות טובות יותר.

תובנות השיווק המונחה

החיבור של גוגל אנליטיקס וגוגל אדס מעמיד את התובנות ויצירת המודעות שלך לצד זה, ומסייע לך כעסק להבין טוב יותר את יעילות המודעות שלך על פי כמות ההמרות. בהתבסס על תובנות אלו- תוכל לאחר מכן לסגנן ולעצב מודעה רלוונטית, ובכך לספק שיווק מושכל המוביל להמרות רבות יותר.

אופטימיזציה של הצעות מחיר

לאחר שנכנסים לגוגל אנליטיקס וגוגל אדס, תוכל לגשת אל קבוצה חדשה של דוחות על מסעות הפרסום שלך מסוג ‘גוגל אדס’ ישירות בחשבון האנליטיקס שלך, וכך תוכל להבין טוב יותר מה קורה לאחר שלקוח לוחץ על מודעה. לדוגמה, ייתכן שתגלה שמילות מפתח מסוימות מובילות להמרות רבות יותר – וכעת תוכל למקד את הצעות המחיר שלך למילות מפתח עם ביצועים גבוהים.

התאמה אישית של הודעות

כאשר גוגל אנליטיקס וגוגל אדס פועלים יחדיו תוכל לשתף קהל אנליטי באמצעות גוגל אדס כדי להעביר הודעות המותאמות לקבוצות שונות של לקוחות. לדוגמה, תוכל ליצור קהל של משתמשים שמילאו עגלה באתר שלך, אך נטש את העגלה לפני השלמת הרכישה. לאחר מכן תוכל ליצור מסע פרסום בגוגל אדס ולהתמקד בו על נוטשי עגלות אלה, ובכך מניבים המרות רבות יותר בתהליך.

לימוד מכונה מתקדם

יכולות המופעלות באמצעות מחשב בגוגל אנליטיקס עונות על שאלות חשובות לגבי הקהל שלך. לדוגמה, תוכל לשאול שאלות אנליטיות בשפה פשוטה, כגון “כמה זמן בממוצע משתמשי ניידים מוציאים בדף הבית של האתר שלי?” ותקבל תשובה במהירות. תוכל גם להשתמש בלמידה ממוחשבת כדי למצוא רשימה של הלקוחות החשובים ביותר שלך באמצעות ‘רשימות חכמות’ – ולאחר מכן לשנות באופן דינמי את מסעות הפרסום של גוגל אדס כדי להגיע ללקוחות אלה.

קרא עוד על האינטגרציה החזקה הזו בין גוגל אנליטיקס לגוגל אדס במדריך שלהם- כדאי לקרוא גם מאמר המשך בשם 5 השלבים לשיפור הביצועים במדיה באמצעות גוגל אנליטיקס

פורסם ב: אנליטיקס וגוגל אדס

Write a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *