צומילוג - הבלוג של צומי

פייסבוק מסירה מודעות מיקוד בקטגוריות מסוימות כדי למנוע אפליה

Featured

מאת אנדרו האצ’ינסון, 20 במרץ, 2019 זה לקח קצת זמן, אבל פייסבוק הודיעה סוף סוף כי היא תגביר את המאמצים שלה להגביל מודעות מיקוד מפלות על ידי הסרת מגוון של אפשרויות מיקוד ספציפיות למודעה כדי להבטיח שהמערכות שלה לא משמשות להגביל את קהל היעד בצורה לא הוגנת. השינויים מתייחסים למודעות דיור, תעסוקה ומודעות אשראי – […]

10 טיפים חיוניים לשליטה בדוא”ל ג’ימייל

Featured

לאורה מיי מרטין לפעמים, דוא”ל יכול להרגיש כמו רשימת מטלות בלתי נגמרות. ובעולם שבו הטכנולוגיה משאירה אותך יותר מחובר לעבודה מאי פעם, איך קובעים כללים כדי לשמור על האנרגיה, המיקוד, החדות והשפיות שלנו ללא פגע? מרטין הינה מומחית פרודוקטיביות בגוגל. במסגרת תפקידה היא עוזרת למשתמשי גוגל להשתמש במוצרים כגון,  גוגל דרייב, ג’ימייל וגוגל קלנדר (יומן) […]

5 שלבים לשיפור ביצועי המדיה באמצעות גוגל אנליטיקס

Featured

פורסם ב אפריל 8, 2019 זהו הפוסט השני בסדרה על האופן שבו קישור גוגל אנליטיקס וגוגל אדס יכול לעזור למשווקים לקבל תובנות מעמיקות יותר, ליצור מסעות פרסום חכמים יותר ולהניע תוצאות עסקיות טובות יותר. הלקוחות של היום מצפים לקבל את המסר הנכון בזמן הנכון – אפילו כאשר המסע שלהם הופך להיות מהיר יותר ופחות ליניארי. […]

גוגל אנליטיקס וגוגל אדס: שילוב מנצח

Featured

פורסם ב אפריל 2, 2019 כיום, המסע של הלקוח אינו פועל בדרך סטנדרטית – הוא מגוון, לא ליניארי, ומתפתח תמיד. הצרכנים מבצעים מחקרים על מוצרים במגוון מכשירים – והמשווקים מחפשים דרכים לספק חוויות העונות על הציפיות העולות של הצרכנים. עבור משווקים רבים, הפתרון טמון בהשגת הבנה מעמיקה יותר של מסע הלקוח. השילוב בין גוגל אנליטיקס […]

גוגל על עדכון הליבה במרץ 2019: “זה לא העדכון הגדול ביותר ששחררנו”‏

Featured

עם זאת, הנתונים מראים כי ישנם כמה אתרים שספגו מכה קשה עם עדכוני הליבה הקודמים. בארי שוורץ ב -18 במרץ 2019 בשעה 9:34 זה עדיין קצת מוקדם כדי לספר על מה נעשה עדכון הליבה במרץ 2019 ומה זה אומר מבחינת מפרסמים ומשווקים, אבל מנוע חיפוש היה מסוגל לקבל עוד כמה שאלות שנענו על ידי גוגל. […]

חזון ממוקד-פרטיות עבור רשתות חברתיות

Featured

מארק צוקרברג- יום רביעי, 6 במרץ 2019 ההתמקדות של צוקרברג בשנתיים האחרונות הייתה הבנה וטיפול באתגרים הגדולים ביותר איתם מתמודדת פייסבוק. משמעות הדבר היא לקיחת עמדות בנושאים חשובים הנוגעים לעתיד האינטרנט. בהערה זו, הוא מתאר את החזון שלו והעקרונות סביב בניית מערך הודעות המתמקד בפרטיות בפלטפורמת הרשתות החברתיות. יש הרבה מה לעשות כאן, ופייסבוק מחויבת […]

כיצד להגדיל את התנועה האורגנית באתר שלך

Featured

האתגר עבור כל עסק הוא לוודא כי כאשר אנשים מחפשים מוצר או שירות כמו שלך, הם מוצאים אותך ולא את המתחרה. זה לא עניין של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ועלות עבור כל קליק פרסומי. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגביר את התנועה האורגנית באתר שלך ללא עלות מלבד הזמן שלך: בראש ובראשונה, כתוב […]

פייסבוק מרחיבה את המאמצים להגן על הבחירות בשנת 2019‏

Featured

מאת קייטי הרבאת, פוליטיקה גלובלית ומנהלת קשרי ממשל וסאמידצ’אקאברטי, מנהל מוצר, מעורבות אזרחית בשנתיים האחרונות פייסבוק ביצעו השקעות מסיביות כדי להגן על טוהר הבחירות – לא רק כדי להתמודד עם איומים שנראו אצלם בעבר, אלא גם כדי לצפות אתגרים חדשים ולהגיב לסיכונים חדשים. הגישה שלהם לבעיה זו – כמו הבעיה עצמה – היא רב-גונית. הטקטיקה […]

פרסום בפייסבוק

הבנת המודל העסקי של פייסבוק

Featured

מאת מארק צוקרברג, מייסד, יו”ר ומנכ”ל פייסבוק חוגגת 15 בחודש הבא. כשמארק צוקרברג ייסד את פייסבוק, הוא לא ניסה להקים חברה גלובלית. הוא הבין שכמעט כל דבר ניתן למצוא באינטרנט- מוסיקה, ספרים, מידע – מלבד הדבר החשוב ביותר: אנשים. אז הוא בנה שירות שאנשים יכולים להשתמש כדי להתחבר וללמוד זה על זה. במהלך השנים, מיליארדים […]