צומילוג - בלוג קידום אתרים

יתרונות הקידום האורגני עבור העסק שלך

יתרונות הקידום האורגני עבור העסק שלך

בשנים האחרונות בתעשיית הקידום והשיווק התפתחו הרבה סוגים שונים של אסטרטגיות בתחום הדיגיטלי. שתי האסטרטגיות הפופולריות ביותר הן קידום ממומן וקידום אורגני. לשתי האסטרטגיות הלו ישנן יתרונות בולטים והם אכן מביאים תנועה לאתר/לדף העסק אבל יש לשים דגש על שני הבדלים משמעותיים בין שתי האסטרטגיות: השקעה של זמן וכסף. קידום ממומן – מצריך ממך להשקיע […]

הדרכים הטובות ביותר להשיג קידום אתרים בחינם

הדרכים הטובות ביותר להשיג קידום אתרים בחינם

תהליך של קידום אתרים באינטרנט הוא משמעותי מאחר וזה מה שיגביר את התנועה אל האתר שלך. לצערנו, בימנו שום דבר לא חינם וזה כולל מה שמכונה "קידום אתרים בחינם". אם אין בכוונתך לשלם עבור קידום האתר שלך באינטרנט, תצטרך לבזבז את הזמן שלך ולקדם את האתר שלך באופן עצמאי על מנת להשיג תוצאות ותנועה מוגברת […]

חמישה צעדים פשוטים לייעל את קידום האתר שלך בגוגל

העמודים הראשונים של גוגל הם שטח הפרסום הטוב ביותר בעולם. כאשר מדובר בקידום אתרים אורגני, אף ערוץ שיווקי אחר לא יכול להתחרות בגוגל. ובכל זאת, רק 17% מהעסקים הקטנים משקיעים באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), על פי דיווח שפורסם לאחרונה, בזמן ש 32% מהעסקים הקטנים משקיעים ברשתות החברתיות בלבד. קידום אתרים אורגני בגוגל היא הדרך המוכחת […]

טיפים לשיווק נכון בלינקדאין שיעזרו לעסק שלך להצליח

לינקדאין היא אחת מרשתות החברתיות הגדולות שקיימות היום. היא מונה 590 מיליון משתמשים ביותר מ 200 מדינות ברחבי העולם – ללא ספק כלי אידיאלי לצמיחה עסקית, כאשר המשתמשים בדרך כלל מתעלמים מהם או משתמשים בהם לרעה והם מפספסים את היתרונות שלה ומתייחסים אליה כרשת חברתית רגילה ולא מודעים באמת ליכולות שלה בזירה העסקית. על כן, […]

מודעות באמזון או מודעות בגוגל: מה מתאים יותר לעסק שלך?

על מה הולכים לדבר…?1 שיפור חווית הקניות2 שוק מסחר אלקטרוני מלא בהשתתפות3 לשפר את חווית חיפוש המוצר4 הרחבת אפשרויות הקנייה5 לסיכום: אמזון מול גוגל.. מה עדיף?.. זו שאלה טובה למחשבה…במשך זמן רב הייתה גוגל השחקנית הדומיננטית במרחב הפרסום המקוון. ואז, לפני כמה שנים, פייסבוק סוף סוף הבינה כיצד לייצר רווחים ממאגר המשתמשים העצום שלה. כיום, […]

שלבים לרישום העסק ב-'גוגל לעסק שלי' (Google My Business)

שלבים לרישום העסק ב-'גוגל לעסק שלי' (Google My Business)

עם השנים, גוגל הקלה בצורה משמעותית את אופן החיפוש עבור הגולשים, חיפוש יותר קל וידידותי למשתמש. היום, הגולש יכול למצוא בקלות את מה שחיפש מבלי להיכנס לאתר עצמו של נותן השירות. על מנת לחשוף את העסק שלכם בגוגל בחיפוש רגיל או בגוגל מפות, הפלטפורמה מומלצת היא גוגל לעסק שלי – Google My Business. אמנם, העבודה […]

תמונות בקידום ממומן – גלריית המודעות החדשה של גוגל

על מה הולכים לדבר…?1 מהן מודעות גלריה?2 מה החשיבות של גלריית המודעות?3 לאילו סוגי עסקים עובדות מודעות גלריות?4 אבל מה עם עסקים פחות פוטוגניים? האם מודעות גלריה עדיין פועלות עבורן?5 מה הופך את מודעות הגלריה למרגשות?6 לסיכום תמונה אחת שווה אלף מילים.. מכירים?…. למרות שבקידום הממומן השמיים הם הגבול, עדיין קיימות מגבלות מסויימות של המערכת. […]

בניית דף נחיתה עסקי: האם ולמה צריך לעסק שלי?

אם אתה מקדיש זמן רב לפרסום מקוון בטח נתקלת במונח "דף נחיתה" בכל מקום. אבל מה בדיוק דף נחיתה? מה עושה את זה שונה מכל עמוד אחר? מדוע דפי הנחיתה כה חשובים? במאמר זה נבדוק מה זה דף נחיתה, מה נכנס לעמוד נחיתה יעיל וכמה כלים של דפי נחיתה שבהם תוכלו להשתמש בכדי ליצור דפי […]

7 טכניקות מעולות לקידום האתר שלך באינטרנט בחינם

7 טכניקות מעולות לקידום האתר שלך באינטרנט בחינם

פתחת עסק?.. מזל טוב המוצר שלך הוא מיוחד וראשון מסוגו? מעולה!! אבל ללא קידום כלשהו באינטרנט איש לא ידע על העסק והמוצר התקדימי שלך. עצם הקמת אתר ומיקומו באינטרנט לא אומר שהוא אכן יקבל חשיפה ויגיע לאנשים והתנועה לאתר אכן תגדל. על כן, האתר חייב לקבל קידום ושיווק כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.  קיימות מספר דרכים […]

שלבים חשובים לקידום העסק – קידום אתרים באינטרנט להגדלת המרות

שלבים חשובים לקידום העסק: קידום אתרים באינטרנט להגדלת המרות

על מה הולכים לדבר…?1 מה המשמעות של זה עבור העסק שלך? 2 שלב ראשון – לערוך ניתוח וסקירה לאתר לפני תחילת תהליך קידום אתרים באינטרנט3 שלב שני – לבצע אופטימיזציה (SEO) לאתר שלך עבור הקידום4 שלב שלישי – התחל שיווק תוכן5 שלב רביעי – לבנות נוכחות ברשתות החברתיות6 שלב חמישי – שיווק דרך מאגרי לקוחות […]