צומילוג - בלוג קידום אתרים

צומילוג- בלוג קידום אתרים

קידום אתרים אורגני או קידום ממומן: מה מתאים לך לעסק?

כשעושים קידום אתרים אורגני או ממומן, המטרה של כל אתר צריכה להיות לכידת לידים איכותיים והופעה במיקומים הראשונים. תביא את העסק שלך לחשיפה מקסימלית בקרב הגולשים, תן ללקוחות שלך לדעת שאתה קיים כשהם מחפשים מוצר/שירות. לגרום לאתר שלך להיחשף בגוגל הוא אחד האתגרים שכל עסק נתקל בו בזמן קידום ושיווק המוצר/השירות שלו. האם כדאי לך […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

קידום אתרים בחינם בגוגל- ההבדל בין מקורות תנועה לאתר

עולם קידום אתרים מתעדכן ללא הפסקה, ובמשך זמן רב בדקו המשווקים הדיגיטליים את המאפיינים של התנועה הישירה לעומת האורגנית, שהם די דומים בבסיס שלהם. לרוב התנועה האורגנית מורכבת מביקורים ממנועי חיפוש שונים, בעוד שתנועה ישירה מורכבת מביקורים של אנשים שמזינים את כתובת האתר של החברה שלך במנוע החיפוש. עם זאת, הסבר זה הוא פשוט מדי […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

7 טכניקות יעילות להתחיל קידום אתרים בחינם

קידום אתרים בחינם תלוי בגורמים שונים ומגוונים, העובדה שיש לך את המוצר/ השירות הכי טוב בעולם עדיין לא אומר שהוא יצליח. בלי קידום אתרים אפקטיבי ונכון, אף אחד לא יכיר אותך ואת העסק שלך. גם אם יש לך אתר מהמם באינטרנט ללא קידום הוא לא חשוף לכל הגולשים וכנראה שגם לא יהיה. ישנם הרבה שירותים […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

התאימו את מילות המפתח באתר לחיפוש אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל מתחיל משימוש נכון והתאמה מדוייקת של של הביטויים באתר, ולאחר מכן צמיחה בתוצאות חיפוש אורגניות בגוגל. השימוש במילות מפתח נעשה על מנת להגביר את התנועה האורגנית של הגולשים אל אתר העסק/השירות שלך. מילות מפתח מאופיינת רק בקידום האורגני החינמי ולא מתאים עבור קידום ממומן.  במאמר זה נבדוק כיצד להתאים את מילות המפתח האורגניות […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

3 שלבים בסיסיים להתחיל קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל ממנף את תוצאות החיפוש של האתר שלך על ידי הבלטת מילות מפתח עיקריות הקשורות לעסק/ מוצר שאתה מוכר. הקידום האורגני הוא חינמי עבור העסק, אין צורך לשלם עבור החשיפות או עבור הקליקים שאתה מקבל מהגולשים, בשונה מהקידום הממומן בגוגל. דבר נוסף המבדיל בין השניים הוא זמן התוצאות "בשטח": בקידום הממומן התוצאות הן […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

33 טיפים קצרים לפרסום בפייסבוק בשנת 2019

'פרסום בפייסבוק למתחילים' : טיפים קצרים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק  פרסום בפייסבוק בשנת 2019 הפך להיות לדבר לא פשוט בלשון המעטה. בעקבות שינויי אלגוריתם וגורמים נוספים, קשה מאוד למשוך את תשומת ליבו של הגולש ולגרום לו להיות מעורב בפוסטים שלך מאשר בעבר. כיום, פרסום בפייסבוק זה עניין תחרותי מאוד וישנם הרבה נותני שירות מאותו התחום […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

קידום אורגני בגוגל- 10 טיפים לקידום האתר לעמוד הראשון ‏

רשימת טיפים לבעלי עסקים שרוצים לעשות קידום אורגני בגוגל בכוחות עצמם, ולהצליח!  כל אחד עם אתר וידע בסיסי בעולם האינטרנט יכול להפיק תועלת רבה לקידום העסק שלו, ובחינם. קידום 'טבעי' בגוגל ואופטימיזציה למנועי החיפוש אפשר (במידה מסויימת) לעשות לבד. קידום 'טבעי' בגוגל ידוע גם בתור 'קידום אורגני בגוגל', ותהליך האופטימיזציה למנועי החיפוש הוא תהליך שבו […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

קידום אורגני בגוגל מול קידום ממומן- מה ההבדל ביניהם בשנת 2019‏

גוגל- מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם. כולנו עוברים דרך גוגל כל יום בחיפוש מבלי לשים לב לכמה דברים קטנים בתוצאות החיפוש שמושפעים מסוג הקידום. כבעלי עסקים, כדאי לכם להכיר את ההבדל בין קידום אורגני בגוגל לבין קידום ממומן בגוגל. באופן כללי יש כמה סוגי תוצאות חיפוש בגוגל, שונות בנראות ובמבנה, אך בעלות מטרה זהה- לספק […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

קידום עסקים באינטרנט

כל מה שרציתם לדעת על קידום עסקים באינטרנט- חלק א עד לא מזמן אם בעלי עסקים היו אומרים לכם שהם מעוניינים לערוך לכם סיור בעסק שלהם, אך אין צורך להגיע לשם כך, הייתם מאמינים להם? או שאולי הייתם סבורים כי הם לא יציבים בלשון המעטה או בעלי דמיון פורה יתר על המידה. היום ניתן בהחלט […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

פייסבוק מסירה מיקוד בקטגוריות מסוימות כדי למנוע אפליה

זה לקח קצת זמן, אבל פייסבוק הודיעה סוף סוף כי היא תגביר את המאמצים שלה להגביל מודעות מיקוד מפלות על ידי הסרת מגוון של אפשרויות מיקוד ספציפיות למודעה כדי להבטיח שהמערכות שלה לא משמשות להגביל את קהל היעד בצורה לא הוגנת. השינויים מתייחסים למודעות דיור, תעסוקה ומודעות אשראי – כפי שפורטו על ידי שריל סנדברג: […]