צומילוג - בלוג קידום אתרים

קידום בגוגל לעסקים מקומיים

קידום בגוגל לעסקים מקומיים – 7 טיפים לקידום חשבון גוגל לעסק שלי/ Google My Business

על מה הולכים לדבר…?1 קודם כל, מה זה בדיוק גוגל לעסק שלי, Google My Business ולמה להתאמץ על קידום בגוגל לעסקים מקומיים ?2 מהם יתרונות השימוש בפלטפורמה זו?3 טיפים לאופטימיזציה של Google My Business3.0.1 היכנס ואמת את הרישום שלך ב- גוגל לעסק שלי, אם עדיין לא עשית זאת3.0.2 רשמו מידע מלא לגבי העסק3.0.3 לפרסם תמונות […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

קידום אתרים אורגני או קידום ממומן: מה מתאים לך לעסק?

על מה הולכים לדבר…?1 קידום אתרים אורגני – השפעות ויתרונות2 גוגל אדס- קידום ממומן בגוגל3 לסיכום כשעושים קידום אתרים אורגני או ממומן, המטרה של כל אתר צריכה להיות לכידת לידים איכותיים והופעה במיקומים הראשונים. תביא את העסק שלך לחשיפה מקסימלית בקרב הגולשים, תן ללקוחות שלך לדעת שאתה קיים כשהם מחפשים מוצר/שירות. לגרום לאתר שלך להיחשף […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

קידום אתרים בחינם בגוגל- ההבדל בין מקורות תנועה לאתר

על מה הולכים לדבר…?1 קידום אתרים בחינם בגוגל – הכירו את אותם מקורות התנועה הפופולאריים לאתר שלכם2 תנועה ישירה לאתר3 תנועה אורגנית לאתר עולם קידום אתרים מתעדכן ללא הפסקה, ובמשך זמן רב בדקו המשווקים הדיגיטליים את המאפיינים של התנועה הישירה לעומת האורגנית, שהם די דומים בבסיס שלהם. לרוב התנועה האורגנית מורכבת מביקורים ממנועי חיפוש שונים, […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

7 טכניקות יעילות להתחיל קידום אתרים בחינם

על מה הולכים לדבר…?1 להתמקד בקידום אתרים בחינם בגוגל- רשימת ביטויים רלוונטים לקידום2 פרסום ברשתות החברתיות3 רישום לכלים של גוגל- גוגל סירץ' קונסול ואנליטיקס4 מיתוג וחתימה ברחבי הרשת 5 להתמקד בתכנים מקוריים 6 גוגל מקומי לעסקים7 קשרי גומלין ושיתופי פעולה קידום אתרים בחינם תלוי בגורמים שונים ומגוונים, העובדה שיש לך את המוצר/ השירות הכי טוב […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

התאימו את מילות המפתח באתר לחיפוש אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל מתחיל משימוש נכון והתאמה מדוייקת של של הביטויים באתר, ולאחר מכן צמיחה בתוצאות חיפוש אורגניות בגוגל. השימוש במילות מפתח נעשה על מנת להגביר את התנועה האורגנית של הגולשים אל אתר העסק/השירות שלך. מילות מפתח מאופיינת רק בקידום האורגני החינמי ולא מתאים עבור קידום ממומן.  במאמר זה נבדוק כיצד להתאים את מילות המפתח האורגניות […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

3 שלבים בסיסיים להתחיל קידום אורגני בגוגל

על מה הולכים לדבר…?1 אז מהם השלבים בדרך לתחילת קידום אורגני בגוגל בצורה נכונה ואפקטיבית?1.1 השלב הראשון: בחירת מילות המפתח לקידום1.2 השלב השני: יצירת תכנים מקוריים ומעניינים1.3 השלב השלישי: בניית קישורים קידום אורגני בגוגל ממנף את תוצאות החיפוש של האתר שלך על ידי הבלטת מילות מפתח עיקריות הקשורות לעסק/ מוצר שאתה מוכר. הקידום האורגני הוא […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

33 טיפים קצרים לפרסום בפייסבוק בשנת 2019

'פרסום בפייסבוק למתחילים' : טיפים קצרים לניהול עמוד עסקי בפייסבוק  פרסום בפייסבוק בשנת 2019 הפך להיות לדבר לא פשוט בלשון המעטה. בעקבות שינויי אלגוריתם וגורמים נוספים, קשה מאוד למשוך את תשומת ליבו של הגולש ולגרום לו להיות מעורב בפוסטים שלך מאשר בעבר. כיום, פרסום בפייסבוק זה עניין תחרותי מאוד וישנם הרבה נותני שירות מאותו התחום […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

קידום אורגני בגוגל- 10 טיפים לקידום האתר לעמוד הראשון ‏

על מה הולכים לדבר…?1 רשימת טיפים לבעלי עסקים שרוצים לעשות קידום אורגני בגוגל בכוחות עצמם, ולהצליח! 2 1. תבינו מה הלקוחות רוצים ולמה הם 'עלולים' להגיע אליכם3 2. תעשו מחקר ביטויים מעמיק ככל שתוכלו4 3. תבינו את החיפושים של מילות מפתח מקומיות5 5. תשתמשו בביטויי מפתח בתוך האתר שלכם6 6. עדכנו את הגדרות התוכן באתר7 7. […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

קידום אורגני בגוגל מול קידום ממומן- מה ההבדל ביניהם בשנת 2019‏

על מה הולכים לדבר…?1 קידום אורגני בגוגל1.1 התנועה האורגנית באתר נחשבת ליותר איכותית מכמה סיבות:2 קידום ממומן בגוגל3 לסיכום, מה יותר משתלם? מה יותר אפקטיבי? גוגל- מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם. כולנו עוברים דרך גוגל כל יום בחיפוש מבלי לשים לב לכמה דברים קטנים בתוצאות החיפוש שמושפעים מסוג הקידום. כבעלי עסקים, כדאי לכם להכיר את […]

צומילוג- בלוג קידום אתרים

קידום עסקים באינטרנט – איך מתחילים?

על מה הולכים לדבר…?1 כל מה שרציתם לדעת על קידום עסקים באינטרנט – חלק א2 קידום עסקים באינטרנט – ממומן או אורגני??3 קידום מכירות באמצעות הרשת כל מה שרציתם לדעת על קידום עסקים באינטרנט – חלק א עד לא מזמן אם בעלי עסקים היו אומרים לכם שהם מעוניינים לערוך לכם סיור בעסק שלהם, אך אין […]